heh, Vietnamin statsit näyttää, että olisin saanut tappoja vietnamin mukana tulevilla aseilla, vaikka en edes omista vietnamia!
Joidenkin Vietnamin aseiden statsit on jaettu alkuperäisen pelin aseiden kanssa. Esim 40mm GL, TNT/C4 ja Mortar Strike. Jos tappoja löytyy muillakin aseilla niin sitten on oudompi juttu.
RPG on jaettu myös, mutta outoa on se, että M60 ei ole. Uzin ymmärtää koska taitaa olla niin erilainen, ja vietnamin versiossa ei ole änkkää.
Tein M60:lle makron, jonka ansiosta olematon rekyyli+ensimmäisen luodin tarkkuus joka laukauksella. :smoke:
Mikähän on ongelmana, että ko rupee pelaa multiplayeriä niin yleensä voi pelata n.1-20min ko menee ruutu mustaksi ja sanoo, ettää yhteys katkennu, tarkista internet asetuksesi tai jotain. netti ja muut nettipelit toimii moiteettomasti! mitähän asetuksia mun pitäs räplätä??
Ihan pelistä on kiinni. Minulla, kavereilla ja monilla muillakin tätä tapahtuu välillä. Mutta toi tulee tyylii kerran päivässä tai kerran viikossa, ei mulla kokoajan tota tule. Bc2 alkanu myös ihmeellisesti temppuilee, että kesken pelin koko peli sulkeutuu. Ei mitään virheilmoitusta, virheellisiä äänimerkkejä, peli vaan sulkeutuu ja heitää työpöydän eteen. Kaverilla samaa tapahtunut. pari kertaa tehny tämän.
mutta entäs se yhteyden katkeileminen?? Tosi ärsyttävää kun katkaisee kun just päässy pelaamaan!!!!!11
Kuis kauan tuo bc2 päivittää noita statseja? Ku siitä on jo mielestäni viikko, kun sains mutaman kultatähden m24:selle sekä platiniumin air vechileille, mutta ei vieläkään näytä, että olisin tähtia/tappoja saanut. Jotain vikaa mulla josain, vaiko aivan normaalia?
http://bfbc2.statsverse.com/ Yleensä päivittää statseja alle 30 sekuntia, mutta joskus harvoin saattaa mennä jopa puoli tuntia. Bad Company 2:sen omat sivut ovat statsien kannalta niin lagiset että kolmen viikon tarkkuudella päivitetyt tilastot ovat jo hyvä saavutus. E: Uuuh... Oon member
Tarkotan, itse pelistä katsottuna. Muutenkin bugaa itellä tuo peli. Aina kun lähtee servulta, ja updating stats kohdan jälkeen se nakkaa mut tasolle 0, tosin lvlit jää. Okealla seuraavana iteminä on motion Tarttee viikko viel venaa ja sit unistal. Jos ei auta niin ealle viestiä Edit: Joo tuon stats linkin perusteella snipa on oikein, mutta hecolta puuttuu 10 tappoa. 2 tappoo platiniumista niin ne ny menee paris minuutis Edit2: Mitenkä nuo dogstatsit menee. Kun tuntuu, että sieltä tulee prossista, hopeeta ja kultasta ketjua aivan randomisti. Mitenkä se väri määritetään?
Ne Dogtagien värit meni jotenki sen pelaajan tason mukaan kenet puukotit. Jos muisti palvelee oikein, niin 0-24 Pronssi, 25-39 hopea ja 40-50 Kulta.
Pelin sisäiset statsit ovat välillä myöhässä ja välillä näyttävät nollaa. Itsellä käynyt usein näin, mutta kyllä ne sieltä palaa. Dogtagit menee seuraavasti: Lvl 0-21 moraus: pronssinen Lvl 22-40 moraus: hopeinen Lvl 41-50: kultainen DICE:n työntekijä: joku erikoinen dice hässäkkä tai jtn... Näitä teemailtoja on silloin tällöin missä voit voittaa itsellesi erittäin harvinaisen DICE dogtagin menemällä DICE:n työntekijöiden kanssa samalle serverille (ilmoitetaan etukäteen) ja puukottamalla jonkun heistä. Joskus niistä on saanut palkintona ihan oikein dogtagin DICE:ltä Lähettävät sitten jälkikäteen... Itse en ole koskaan edes yrittänyt mutta paljon olen lukenut näistä dogtag-hunteista. E: gj, muranziel ehti ensin -.-