Onhan noita idiootteja.Itse myös törmään harva se päivä,kun jaksan jonkin aikaa pelailla.Niin eiköhän joku saamarin noob aja päälle jollakin Humveellä tai sitten tankilla jyrää liiskaksi(Yleensä takaa).Pitää alkaa näköjään itse myös heitteleen porukkaa pihalle.Ja,minähän siis olen kireä kuin viulunkieli,muutenkin pelatessani fps pelejä.Pakko hommata jokin nyrkkeilysäkki+suukapula tuohon koneen viereen.Niin,saa aina huitaista tarpeen vaatiessa,eikä naapurit herää yöllä karjumiseen.
Aivan ilmainen toki. Ainakin tässä mun versiossa on tuo BF2ServerLauncher mukana asennetujen tiedostojen mukana. Siittä pääset alkuun ja Serverin säätämiseen tarvitsisit toisen koneen jotta ei mene hankalaksi.
Tämä ihmetyttää ja kummastuttaa, että miten ihmeessä jotkut tässä pelissä pystyy esim. tankilla tuhoamaan toisen tankin yhdellä jysäyksellä tai kahdella? Ite olen yrittänyt ampua joka saamarin kohtaan, niin kyllä useimmiten tuhoutuu 4 laukauksella vasta. Ei ymmärrä... Ja sama homma singolla...
Täytyy sanoa että,samat on käynyt mielessä.Varsinkin jos pääsee itse ensimmäisen laukauksen ampuun.En tiiä,pitäisikö sitten tähdätä johonkin tykkitornin juuren,kuten muka oikeasti...Mutta,ihmettelen kyllä myös???
Siis sitä ei ihan yhdellä laukauksella nappaa jos tankki on ehjä. 3 - singon kutia/tankin ammusta/hävittäjän rakettia 2 - C4 räjähteitä 1 - Maamiina Tässäpä minun resepti uuden tankin tuhoamiseen. Paljolti riippuu missä kunnossa tankki on ja hävittäjän täysosumilla saa tankin matalaks parillakin kudilla. Alku introssa tankki kyllä lähti yhdellä singon iskulla mutta tämä vain näyttävyyden takia
Tein nyt servun tuohon. Siitä onkin muutama kysymys? 1:Miten saan päivitettyä siihen PB kun herjaa että on vanha. Muissa servuissa ei samaa ongelmaa kun pelailen. 2:Eikös mun pitäisi olla nyt jonkun näköinen admini sit tuossa servussa? Millä komennot siihen? 3:Mitenkä graffat siihen alku valikkoon. downloadURL ja pitäisi jonkun näköinen http:\\ osoite antaa, mistä sen haen? Ei paljon ole tullut leikittyä tälläisillä asioilla. Siinä näin aluksi. Kyllä olen muutaman kerran raapinut päätäni kun esim. tankki on tuhonnut mun tankin 2 kudilla ja sama singolla.
En itse ole tutustunut tuohon serverin pystyttämiseen mutta BF2ServerLauncher saat valittua admin script ja sitä alempana juuri se serverin kuva. Eli netistä haluamasi kuvan linkki tai oman kuva -> http://imgspot.com/ siittä host ja sen linkin saat jonka liität siihen kenttään mutta sanoisin että kokeilemalla selviää.
Samfin: Käyppäs tuolla http://www.secretsofbattlefield.com/hitpoints.php Sieltä löytyy muutakin hyödyllistä tietoa. Kun katsot esim tankin Hit Points kohtia, niin näet että telaketjut ovat herkin kohta. Siihen kun singolla tahi TOWlla pamauttaa niin heippa vaan tankki. Itse räjäytyn saman kaverin ohjastaman tankin 10 minuutin sisään neljästi TOWlla ja kaikki kerta laakista *8).
Kiitoksia linkeistä. Nyt testaan Battle Fieildiä ja räjäytteleen porukkaa. Täytyy yrittää katsella vielä tarkemmin sitä serverin pystyttämistä. Tuo olisi mukava tietää, että miten PB saa siihen päivitettyä. Eli neuvoja niiltä, ketkä tätä serverin pystyttämistä on tehnyt. Edit: Taidan tehdä oman topicin tästä serverin pystyttämis aiheesta, jos ei kellään ole sitä vastaan. Josko sitten saataisiin enemmän sen puolen asiantuntijoita mukaan. Eli ei tänne tarvi tuosta aiheesta laittaa mitään. Tein uuden aiheen tästä ihan sen takia että jos ja kun tuo otsikko jo houkkuttelisi osaajia sinne.
Oho, siel on todella tarkasti noi asumakohdat, vähän jopa yllätti. Kiitos linkistä, nyt tietää mihin tähdätä
Tykinjuureen tykinjuureen. Alkudemohan antaa salaista vihjettä! *Se joka pärjää vaikka toinen pääsee yllättämään*