kaverillani on ainakin radeon 9200 mutta se tilttas demossa siihen nettiservereiden selauspaikkaan ja sen jälkeen aiina ku käynnisti pelin ainoa keino oli rebootata kone
Olipa saatanan kallis peli 49.90€ + 190€ ku ei vanha n ohjain riittänyt :/ toivotavasti toimii tolla Radeon Saphire pro atlantis 9800 :sella toimiikohan?
Menee kyl taas mu ihan Off-Topiciksi, mutta en viitti tällasen takia mitää topiceja lähtee kyhäilee. Mutta ettei ihan ohi menis, niin kyllä, pelin ostin ja on hemmetin hyvä. Ainoa huono homma on Internet-servujen valikkoruutu, joka on aika laginen kakka. Peli tilee usein kun koittaa selata serverilistaa, mutta korjausta on kuulemma tulossa. Niin, ja se minun kysymys: Onko ihan laillista lataa No-CD Image, kun kerta jo omistaakin pelin. Oon nimittäin vähän laiska laittelemaan sitä DVD:tä sisään joka kerta ku pitäs pelaamaan ruveta?
Samaa mieltä kanssasi Lastride. Palaa kyllä hihat niihin valokoihin, mutta kun kerran löytää serverin missä on pelaajia ja edes hiukan organisoitunut tiimi niin kivaa on. Valitettavasti se serverin löytäminen on niin kovin työlästä. Toivottavasti päivittävät pelin piakkoin.
Jos pelin oma serverilista tuntuu olevan turhan laginen, niin kannattaa kokeilla esim. ASEa (All-Seeing Eye, maksullinen) tahi sitten ilmaista XFire -ohjelmaa. En ole kyllä vielä itsekkään noita kokeillut BF2:n kanssa, mutta muilla peleillä tuntuneet toimivan erinomaisesti.
Juu, kyllähän joku oli jo jonkun "lisä pulikan" koodannut, että saisi sen ASEn edes jotenkin toimimaan BF2 kanssa. Valitettavasti homma ei kuitenkaan ole niin helppoa kuin, että vain valitsisi serverin valikosta. Tosin eilen EA julkaisi Community Updaten jossa luvataan parannuksia servereiden selailuun BF2 1.01 päivityksen muodossa. http://www.eagames.com/official/battlefield/battlefield2/us/editorial.jsp?src=communityupdate_063005
EI minulla ainakaan kyllä silmä ole maksullinen? painan aina vaan että haluan kokeilal tuottta 7 päivää
Nojuu ei se maksullisuus ole ongelma, vaan lähinnä tämä account loggin. Eli ASE:nkaan kautta ei voi vain naksauttaa servua ja pelata, sillä välissä on tämä kirjautuminen. Kaikenlisäksi Dice/EA/ASE ovat suuressa viisaudessaan jättänyt pelaajilta pois mahdollisuuden paste:a ip-osoitteen serveriselaimeen! Eli 1.01 update ei tule yhtään liian aikaisin mielestäni.
Niin mites seuraava ongelma hoidetaan? käynnistän pelin,menee mustaks ja pomppaa työpöydälle... yritin ettiä vastausta mut en löytäny...
Sama homma! Mulla on Sapphire Radeon 9600xt ja kaatuu niin että kellit kolisee! Kertokaa ihmeessä jos joku keksii ratkaisun tähän! Itse olen kokeillut kaikkea mahdollista ainakin luulisin!
Ostan pelin kun saan parin viikon kuluttua päivitettyy koneeni. joku 3600 prossu ja parempi näytönohjain , tarkistan sen vielä mikä se oli.
"" Sama homma! Mulla on Sapphire Radeon 9600xt ja kaatuu niin että kellit kolisee! Kertokaa ihmeessä jos joku keksii ratkaisun tähän! Itse olen kokeillut kaikkea mahdollista ainakin luulisin!"" Juu, ladatkaa se direct 9c jostakin muualta kun sen pelin mukana tuleva, niin pitäs tollakin näyttiksellä ruveta toimiin.
juuh, mullaki tilttailee battlefield 2 jatkuvasti näyttis on ati radeon x300 series. Oon harkinnu näyttiksen vaihtoo mut huomasin et se tulis maksamaa. OON PÄIVITTÄNY CATALYSTIN 5,7 ASTI ELI UUSIMPAA VERSIOO.
No eipä tuo DX:n vääntäminen ja kääntäminenKÄÄN auttanut.. Joillain forumeilla väitetään, että kaatuminen johtuu joidenkin P4:n Hyperthreading ominaisuudesta. En muuta tiedä toiminnasta kuin, että windåws näyttää prossun kahtena ja esim yhtäaikaa päällä olevat ohjelmat toimivat sutjakammin kuin tavallisella rossulla. Väitetään että HT:n disabloiminen biosista ratkasee pulman, ja pah! Kokeilkaa jos huvittaa.. Lycka Till