Jos nyt meinaat kellottamista, niin minä en ainakaan suosittele. Mikäli peli ei toimi nykyisinkään niin tuskinpa tuo kellottelu siihen auttaa.
eli oon niin tuore tapaus kone rintamalla et kellottamaan en kyl uskalla viel ruveta!! mut tätä tarkotin http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/282435 mitäköhän viel keksis!!??
3DMark on ohjelma jolla voi mitata suorituskykyä raskaissa sovelluksissa (lueelit). Ajat testin läpi, ruudulla näkyy kokoajan framejen määrä jne.. Testin lopuksi ohjelma antaa pisteesi. 3DMarkin demo versiossa et voi kun ajaa tuon testin ja pyörittää demoa.
joo eli oon täs tuuminu ja kyselly ni taitaapi vika olla tos muistin määrässä et käyn ostaa yhen kamman 512mt lisää ja katellaan sit lisää PALATAAN JA KIITOKSIA
En ehtinyt kireiltäni seuraamaan tätä ketjua vähään aikaan, joten oletkin jo saattanut ongelman korjata. Huomasin että kun käynnistän BF2:n high -prioriteetilla ei noita pelin kaatumisia tapahdu läheskään niin usein. Kun käynnistin pelin XFiren kautta (normaalilla prioriteetilla), niin kaatumisia tulee tuon tuosta. Eli tuossa aikaisemmassa viestissäni oli noita linkkejä, joissa neuvotaan homma kädestä pitäen. Mutta lyhyesti: luo .bat -tiedosto ja laita sinne seuraava rivi @echo off cd /d "[bold]<LEVYASEMAN TUNNUS TÄHÄN>[/bold]:\[bold]<OMA POLKU TÄHÄN>[/bold]\Battlefield 2" start /high BF2.exe +menu 1 +fullscreen Jos olet nimennyt BF2 exen uudelleen (suosittelen), niin muuta nimi käyttämäksesi. Sitten vain käynnistät batin kautta ja pitäisi tulla vähemmän työpöydälle lentoja.
juu-.u oon mie kokeillu noita juttuja mut en oo ihan varmaa teenks ne oikein ni oisko mahollista et sais rauta kangesta vääntäen ja kädestä pitäen ne ohjeet !!??
mikä mulla bf:ssä maksaa kun ei toimi ensimmäisellä kun rupee pelaa nii tilttaa n. 2 minsan jälkeen ja kone pitää napista uudelleen käynnistää sen jälkeen toimii suhtkoht normaalisti?