1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

BF2 verkko pelaaminen

Discussion in 'PC:n pelit' started by Psyco83, Feb 21, 2006.

1. venalaine

venalaine Regular member

Trophy Points:
    28
    Jos nyt meinaat kellottamista, niin minä en ainakaan suosittele. Mikäli peli ei toimi nykyisinkään niin tuskinpa tuo kellottelu siihen auttaa.

2. Psyco83

Psyco83 Member

Trophy Points:
    11
  3. Psyco83

Psyco83 Member

Trophy Points:
    11
    mikä on se 3d mark ja mitä sil voi tehdä?!

4. venalaine

venalaine Regular member

Trophy Points:
    28
    3DMark on ohjelma jolla voi mitata suorituskykyä raskaissa sovelluksissa (lue:pelit). Ajat testin läpi, ruudulla näkyy kokoajan framejen määrä jne.. Testin lopuksi ohjelma antaa pisteesi. 3DMarkin demo versiossa et voi kun ajaa tuon testin ja pyörittää demoa.

5. Psyco83

Psyco83 Member

Trophy Points:
    11
    joo eli oon täs tuuminu ja kyselly ni taitaapi vika olla tos muistin määrässä et käyn ostaa yhen kamman 512mt lisää ja katellaan sit lisää

PALATAAN
    JA KIITOKSIA ;)

6. Haywire

Haywire Regular member

Trophy Points:
    26
    En ehtinyt kireiltäni seuraamaan tätä ketjua vähään aikaan, joten oletkin jo saattanut ongelman korjata. Huomasin että kun käynnistän BF2:n high -prioriteetilla ei noita pelin kaatumisia tapahdu läheskään niin usein. Kun käynnistin pelin XFiren kautta (normaalilla prioriteetilla), niin kaatumisia tulee tuon tuosta. Eli tuossa aikaisemmassa viestissäni oli noita linkkejä, joissa neuvotaan homma kädestä pitäen. Mutta lyhyesti: luo .bat -tiedosto ja laita sinne seuraava rivi

@echo off cd /d "[bold]<LEVYASEMAN TUNNUS TÄHÄN>[/bold]:\[bold]<OMA POLKU TÄHÄN>[/bold]\Battlefield 2" start /high BF2.exe +menu 1 +fullscreen

Jos olet nimennyt BF2 exen uudelleen (suosittelen), niin muuta nimi käyttämäksesi. Sitten vain käynnistät batin kautta ja pitäisi tulla vähemmän työpöydälle lentoja.

7. Psyco83

Psyco83 Member

Trophy Points:
    11
    juu-.u oon mie kokeillu noita juttuja mut en oo ihan varmaa teenks ne oikein ni oisko mahollista et sais rauta kangesta vääntäen ja kädestä pitäen ne ohjeet !!?? ;)

8. henkka2

henkka2 Guest

mikä mulla bf:ssä maksaa kun ei toimi ensimmäisellä kun rupee pelaa nii tilttaa n. 2 minsan jälkeen ja kone pitää napista uudelleen käynnistää sen jälkeen toimii suhtkoht normaalisti?

Share This Page