Sain kaikki kolme päivitystä poistettua ja ajurin päivitettyä, mutta uudelleenkäynnistyksen jälkeen edelleen puskeen sinistä ruutua.
Selkeä ohje Trinityltä. Tuosta Lenovon ajuripäivityksestä: sen pitäisi nimenomaan korjata tuo BSOD-ongelma. "[Problem fixes] - Fix Intel BT driver ECRB to fix critical WU issue--it Shows BSOD 0X50 and point to Netwsw02.sys(17.0.2.5) Issue." Kyseisen WLAN-ajurin päivitykseen on selkeä ohje, kai huomasit sen: https://download.lenovo.com/pccbbs/mobiles/j9we09ww.txt
Sehän meni toisella yrittämällä läpi. Täytyy huomenna vielä tsekata noi Windows-päivitykset. Kiitti hirveesti kaikille jeesanneille, ootte hyviä heppuja.
Kolme Windows-päivitystä meni hienosti yksitellen läpi. Viimeinen valinnainen NVIDIA Display driver update epäonnistui, piilotin sen.
Ei olekaan mitään syytä antaa Windows Updaten päivittää näytönohjaimen ajuria. Oikea ajuri löytyy tarvittaessa Lenovon tukisivulta, mutta jos näyttöön liittyviä ongelmia ei ole ilmennyt, voi tilanteen jättää nykyiselleen. Edit. Näyttää, että kyseessä onkin tietoturvaan liittyvä päivitys, joten sen asentaminen on varmaan aiheellista, vaikka ongelmia ei olisikaan ilmennyt. Ensin täytyy varmistua siitä, kumpi Nvidian näytönohjainvaihtoehto kyseisessä koneessa on, ja sitten tehdä päivitys README-ohjeen mukaan. Ohjeissa kerrotaan, kuinka näytönohjaimen malli selvitetään. Toinen vaihtoehto on selvittää ThinkPadin tarkka malli Auto-Detect My Product -toiminnolla tai etsimällä se sarjanumerolla. Ajurit asennusohjeineen löytyvät kohdasta Näyttö ja Grafiikka. Valitse ensin oikea käyttöjärjestelmä: https://pcsupport.lenovo.com/fi/fi/...pad-edge-laptops/thinkpad-edge-e540/downloads