Okei nyt oon pettyny caöö of duty 4:seen! Oon kysynnyt aina servuilla miten voi prestaa? Niin kaikki ovat sanoneet että ei voi prestaa! Eihän moninpelissä oo mitän järkee jos pääsee 55 leveliin ja siinä pysytään koko ajan? Nohh.. Onhan siinä hyvätkin puolet,saa ainakin headshotteja aseisiin.. Ja varsinkin jos saa kaikilla assaulteilla 150 hedyy niin saa kultasen ak-47:n ;P Ja muillakin aseilla kun saa kaikilla esim.snipuilla 150 hedyy niin saa kultasen dragunovin
Elikkä mulla ois semmonen ongelma että kun joinaan multiplayerissä servulle niin se lataa ne kentät sun muut normaalisti, mutta sitten kun menee itse peliin siihen valikkoon josta pystyy valitsemaan puolet, niin se kerkee olla siinä joku sekuntti kaks ni ruutu menee mustaksi ja heittää vähän ajan päästä "server disconnected"?! Näin on käynyt monella eri palvelimella. Ja kyseessä on crackätty versio. Kavereilla toimii sama versio ongelmitta. Ja connectaain crackki servuille. Oman lan pelin pystyn tekemään mutta tuossa netissä se empoo tuota että lentää pihalle. Uusin punkbuster on jne. Voisitteko ystävällisesti auttaa missä vika? Yksin peli toimii moittetta. Mutta tuon multiplayerin kanssa on ongelmia. :/
Kokeile vaihtaa cd key, mulla rupes toimimaan kunnolla silleen. EDIT: Onks kellään vieläkään vastausta siihen miten connection timed out ongelman vois korjata?
LINKKI Menette tuonne, valitsette jonkun SUOMALAISEN servun, ja boldaatte sen ip:n ja portin ja kopioitte sen. Sitte menette peliin ja avaatte consolen ja kirjoitatte sinne "connect" ja sitten väli. Sitten pasteette IP:n ja portin painamalla Ctrl+V ja muutatte IP:n ja portin välissä olevan välilyönnin kaksoispisteeksi ). Sitten entteriä. Sitten sinun pitäisi olla suomalaisella servulla jossa ei pitäisi tulle connection Timeoutteja.
eli mulla on sellane ongelma et saan ladattua johonkin servuun niin näyttö pimenee ja tulee "notice server disconnected" sen lisäksi moninpelissä valikot nykii aivan järkyttävästi välillä mutta yksinpeli toimii moitteettomasti. peli on päivitetty versioon 1.5
mulla tuli tota "notice server disconnected" kun pelattiin laneissa netti oli tuolloin 2meganen. Nyt ei tule tuota enää kun on 24meganen netti ^_^ ...
Joo huomasin ton et piti toi key vaihtaa. Mut kiitos Flashed6, toivottavasti saat itse ongelman hoidettua.
KIITOS AVUSTA! Pääsin jäljille, menetin jo hetkeksi toivoni... Mulla meni näin (Vista), volumesta oik.näppäimellä auki SOUNDS / välilehti RECORDING / sieltä LINE IN oik.näppäimellä auki/ SHOW DISCONNECTED DEVICES ja SHOW DISABLED DEVICES. Sillä toimii! Ihan ihme juttu!
Kun yritän laittaa multiplayerin päälle kone sanoo jotain:iw3mp.exe lakkasi toimimasta.Ongelma keskeytti virheettömän toiminnan.Windows sulkee ohjelman ja ilmoittaa,onko ongelmaan käytettävissä ratkaisua.Eikä se ole mitään ratkasuu antanut.voitko Auttaa minua
mä asensinsen uusimman 1.6 paching ja en pääse pelaa nettiiin... en löydä servuja enkä pääse faforet servereille?? en asenna uudestaan se on *ittu maista.. plz voiks joku auttaaa
Mulla oli ihan sama ja hain ongelmaa vaikka mistä, asensin uudestaan jne. Sitten tämä toimi: Mulla meni näin (Vista), volumesta oik.näppäimellä auki SOUNDS / välilehti RECORDING / sieltä LINE IN oik.näppäimellä auki/ SHOW DISCONNECTED DEVICES ja SHOW DISABLED DEVICES. Sillä toimii! Ihan ihme juttu! KOKEILE!
aina kun on menos serveriin niin kone sanoo että:Key code in use.please try reconnecting later.En tiiä mitä se tarkottaa mutta jos joskus pääsen niin kone sanoo:Server connection timed out.Enkä ole vielä lainkaan päässy pelaamaan.Voikko joku näppärä kaveri auttaa