Ei ole tehoista kiinni. Käännän kuitenkin veistä haavassa, saman kokoonpanon kasauksella olisi osista kokoamalla saanut tonnilla + paremmalla virtalähteellä. Mutta ei ole tehoista kiinni tässä tapauksessa.
Joillakin toimii joillakin ei. Pelissä se on kiinni. Kun pakko valmistaa 1v vuoden välein uusi codi, ei kehittelyvaiheessa oikeen mitään tehdä. Niille se on ihan se ja sama toimiiko. Patchit turhia ja hyödyttömi olleet. Itselläni ei kaatunut viikkoon, ennekuin joku patch tuli ja alko kaatuilee... Cod4 on alkanu alamäki, waw on hyvä peli, muta erilliset patchit pilas sen.
Joo oon lukenu monelt foorumilt et ei oo koneesta kii et lagaa... Peli on tehty huonosti =/ Monella, kellä lagaa on myös win 7 64bit, seki voi olla aiheuttaja? Kaverilla on kaks gtx460 ja joku i7 prossu ja silti lagaa... luulis niilla pyörivän.. eli pelistä kii...
yleensäkkin, nuo configimuutokset auttavat noihin lageihin. Ne jotka eivät edes yritä tehdä sitä, eivät voi tietää ja valittavat kun ei toimi. Kuitenkin suurimmalla osalla pelin kanssa ei ole minkäänlaista ongelmaa, koska osaavat katsoa configit kuntoon. samahan se oli kun cod 4 tuli, peli kaatui ennen ekoja patcheja kokoajan työpöydälle. Tuo multiGPU ja multithreaded_device ovat tärkeitä muuttaa oman kokoonpanoon sopivaksi. Jos nuihin ei koske, ei saa täysiä tehoja koneestaan peliä varten irti. Multithreaded_device vaikuttaa siihen, että käyttääkö peli yhtä vai kaikkia ytimiä. MultiGPU vaikuttaa taasen siihen että montako näyttistä on käytössä. Tässä tulee syy kaatumiseen. Jos peli luulee yhden näyttiksen kokoonpanon olevan crossfire/Sli kokoonpano, onko ihmekkään jos kaatuilee?
Shadows = OFF Anti-Aliasing = OFF silti tökkii... just pelasin ton single playerin läpi ei mmmmmmmmmmmitää lagimista :E