samat mitä ylhäällä. Mutta tosiaan, V sync aiheuttaa viivettä hiiressä, joka ainakin itselläni aiheuttaa vittuuntumista. Vsync pois, aiheuttaa "screen tearingia" joka juuri johtuu vaihtelevasta FPSästä. Mutta codeissa screen tearing ei ole ollut millään tapaa isoa.
Samanlainen näyttö nenän edessä Nyt tuli tämäkin asia selväksi. Välillä tulikin tuossa pelaillessa wtf fiilis. Sclek, minkälaisia fps lukemia sinun settillä? Siis bopsissa.
Itsellänikin mw2 fps on siinä 90 nurkilla aina joka tilanteessa, oli sitten grafiikat tyäsillä, tai alhaisimmalla mahdollisella. Vsync on pois päältä en tiedä sitten mistä johtuu, mutta eipä tuo haitaakaan Kertokaas nyt pojjaat perkele mikä täs mun BO on kun ei löydä servereitä ja jos löytääkin niin ei pääse pelaamaan. Kaikenlaista olen jo kokeillut, mutta ei ole lähtenyt pelittämään ja peli on itselläni ollut julkaisupäivästä asti. Langattomassa netissä pelailen ja mw2 toimii moitteetta. Eli mitä tälle nyt pitäisi tehdä? Alkaa pikkuhiljaa palamaan kiinni, kun ei pääse pelaamaan ja pelistä kuitenkin maksettu.
Oletko avannut reitittimestä portteja? Itse olen avannut seuraavat: TCP: 27000-27015 TCP: 27020-27039 UPD: 1200
Mw2 on eri asia. cod4 esimerkiksi ei myöskään pelittänyt langattomilla, ja siitä on ulkomaalaisilla palstoilla paljon juttua. Sama ongelma WaWinkin kanssa. Jos haluat päästä servuille = kaikki muut koneet taloudessa netistä pois, kaikki portit auki, plus sitten vielä jos ihan kokonaan langattomalla menette (eli teillä on lähetin omassa talossa) Tulee ping ongelmat olemaan normaaleja. Helpoin ratkaisu ottaa verkkokaapeli käyttöön.
Ei se kaikille oo helpoin ratkaisu. Mistäs mulle löytäsit 20m kaapelin ja vetäisit sen niin huomaamattomasti neljän huoneen läpi ettei emäntä raivostu?
Itse asiassa olen taistellut saman ongelman kanssa. mutta itse jouduin 15m metrin johdolla touhuamaan, + sitten kiinnittämään lähettimen katolle koska meille ei tuu kaapeliyhteyttä... ensin mentiin kahden megan langattomalla, ja se disconnected teksti rupesi raivostuttamaan jo ihan tarpeeksi. kompromissinä, vedin kaapelia ovien ja muiden välistä kunnes sain sen jollain tapaa yltämään koneeni luo ilman suurempia sotkuja. Jos pienikin mahdollisuus on saada verkkokaapeli, niin suosittelen yrittämään.
Miksi minulla ei näy kaikkia servuja listassa? Aina näkyy vain noin 400-500 servua vaikka niitä on paljon enemmän? Esim. Gaming.fi:n servua ei näy koskaan, miksi?
Isolla hiltillä menee aika komiasti läpi, kerostan 200mm seinienkin 23mm terällä, raudat ensin voi hannata vastaan, mutta poikki ne menee, 100mm seinästä taas menee humahtaen läpi. Eikä kunnon terään tule edes jälkiä, ei tylstymisestä tietoakaan, mutta hiki tulee kun nurkista läpi mennään, reikään on hyvä iskeä läpivientiputki josta kaapeli sopii, kaapelin saa siististi listaan kiinni kaapelikinnikeillä, kannattaa tulla reiällä vaikka jonkin kaapin alaosaan, elikkä poraa sinne kaapin alaosaan päin, koska läpi menessä lohkaisee aika moisen palan betonista, selviää kitaamisesta. Ensin olis tarvinnut n.25m kaapelin, nyt pärjää n.7m.llä. Joten isoa hiltiä lainaamaan jos noin aikoo menetellä, eipä tarvii naputella 30m kaapelia listoihin, vaikka käy se ilmeisesti pienemmällä hikoilulla.
Tämäkin olis hyvä keino mutta vuokra-asuntoon ei reikiä tehdä ja suurin osa seinistä ei oo kantavia vaan jotain tyyliin styroksia... Ei saa edes taulua naulattua seinään kun jo neliömetrin säröt.
Mitäs tuo porttien availu meinaa? Haittaako muita netin käyttäjiä? Modeemi löytyy omasta kotoa ihan. E: Kaapelia en viitsisi alkaa kämpän läpi vetämään kun ensinnäkin sitä tarvis varmaa 100m ja toiseks ei isäpuoli varmaan kauheasti innostu ajatuksesta.
Modeemin merkillä ja mallilla haet googlella "port forwarding". löydät varmasti jotain ohjeita. Normaalista adsl-modeemin asetuksiniin pääsee selaimen osoiteriviltä, modeemin ip-osoitteella.
Itse en lupaa että porttien aukaiseminen auttaa pysymään servuilla kuitenkaan. Rupeat löytämään servuja mutta saattaa disconnect jutut härnätä