Jos jollain jäätyilee peli eli tulee "not responding" ja koko paska kaatuu. Kannattaa kokeilla siten että kun käynnistät pelin, jätät sen alkuvalikkoon n. 10minuutin ajaksi tavallaan lepäämään ja sitten rupeat pelaamaan. Omituista kyllä mutta itsellä toimi tuon jälkeen 2tuntia putkeen ilman ongelmia. Sen pidempään ei enää jaksanutkaan dominoida
Itseasiassa enemmän omasta mielestäni. Jostain kumman syystä moninpelissä en pysty pitämään varjoja päällä kummallisen fps dropin takia -.- Single menee varjot päällä asetukset tapissa etc...
hei mikähän mahtais olla kyseessä kun black ops kaatuilee vaikka koneen tehot riittää? kone pyörii täysin lagitta mutta sitten aina välillä tulee not responding ja joudun käynnistää pelin uudestaa, onko jollain samaa ongelmaa tän pirun lag opsin kanssa?
Mulla tahtoo ihan yllättäen ko peli jumahtaa. Epäilen että koneeni tehot ei riitä... Osaisitteko sanoa; Intel Core 2 Duo processor T6400 (2GHz, 800 MHz FSB) NVIDIA GeForce GT 130M up to 2303 MB TurboCache 4GB DDR3 memory Olen alentanut grafiikoita ja moninpeli toimii ihan pelattavasti, mutta aivan yllättäen se saattaa jumahtaa. Kts jos joku vaivautuu auttaa.
Jos toi on läppäri nii aikas huonot ominaisuudet koneessas. Muisti sen sijaan riittää hyvin. Itel Intel Core 2duo E6600 2.4GHz, ATI HD 4870 ja 4Gb RAM
Jos toi on läppäri nii aikas huonot ominaisuudet koneessas. Muisti sen sijaan riittää hyvin. Itel Intel Core 2duo E6600 2.4GHz, ATI HD 4870 ja 4Gb RAM eikä ole mitään ongelmia.
Prossu ainakin ihan mopo. On kyllä uskomatonta jos on pyörinyt pelattavasti!!! Vaatis varmaan jonkun 2K€ läppärin
Enemmän mä tosiaan olisin huolissani tosta näyttiksestä. Kenties kehnointa rupua mitä nykyläppäreihin kehdataan tunkea Jos ei löydy L3-välimuistia, niin minimi tolle pelille on kyllä 3GHz tuplaydin ja HD4850.
Peliläppärin tunnistaa yleensä näytönohjaimesta. On joitakin vähän päälle tonnin koneilta joilla kyllä pelaa. mutta teho/hinta suhde ei kyllä kohdillaan ole vr. pöytäkoneeseen samassa hintaluokassa.
Joskus muistelen lukeneeni, että HD 5870M on pikkasen tehokkaampi kuin normi HD 5770 joten rampautetuista voi tosiaan puhua.
Mitempä sellaiseen läpyskään voit tunkea 5870 kokoisen näyttiksen? D Nehän voivat olla pelaamiseen, mutta vain tyhmä hankkii 2000e hintaan pelikannettavan jota pitää kotona pöydällä...