Kyllä aika raskas peli on kyseessä. Omakin kokoonpano vaatii prossulta 3.8 Ghz, ja näyttiskin pyörii ylikelloilla ja saa reilusti volttia lisää. Kaikki asetukset ultra, AA2X ja 1920x1200 resolla. FPS ei tipu kuin ihan satunnaisesti alle 60.
jotenkin on aika vaikee uskoo, no kai se silläö voi mennä. tai no, ittellä on 1280x800, 60hz, aa x2, field of view 1 palkki, niin 60-80
usein ne jää siihen, että joo huomenna tulee ja sitten ei enää kaveria näy tosin mua se ei haittaa oikeestaan, että ei pyöri kunnolla bo, palasin cod4 kun tuo paska kaatuili aina noin 30min välein.
Moro, bopsi jäätyilee jälleen. Matsin tai parin jälkeen ruutu jäätyy ja menee sekavaksi esim. se siis saattaa mennä valkoiseksi ja siinä näkyy kentän pintaa,ruohoa ja muuta hieman, hankala selittää mutta sanotaan että jäätyy. Onko kellään samanlaista ongelmaa tai tietääkö linkkiä sivustolle jossa olisi fixiä tai keskustelua? Kokeilin myös "safe modessa" eli kaikki grafiikat alhaalla, sama vika edelleen... Normaalisti 1680x1050 reso, 4X pehmennykset 60Hz ja VSync päällä. Koneen setupissa tuskin mitään moitittavaa: AMD 1075T X6 3,0Ghz ATI HD5770 5Gb DDR3 muistia
ittellä peli kans yhtäkkiä tilttaa, kuva jää paikalleen ja pitää tehtävienhallinnasta sulkee. oon yrittäny sitä prioriteetti juttua, mutta ei worki eikä patchikaan auttanu. cod4 oon pelaillu, se on paras cod
Taitaa olla tämä semmone juttu mikä tulee korjaantumaan patchilla jos siihen ei kerta muuten ole fixejä keksitty.. mut se on taas eriasia että milloin se patchi tulee sitten... viikko, kuukausi, vuosi..
consoleen joku, että draw_fps 1, löytyy kyllä kun laitat consoleen että fps. laitat vaikka alkuvalikossa niin näkyy si heti pelissä. eli consolen saa tästä napista §, eli escin alta
Samaa valkoista ruutu ongelmaa naisystävällänikin koneella. Juuri sai Bobsin joululahjaksi, mutta saattaa 4650 Vähän jarruttaa matkaa Noh hommasin 30e hintaan 5770, kyllä rupiaa riittämään edes jonkinmoisiin asetuksiin, ainakin näin luulisi.
Pelaamalla WINDOWED tilassa, ei tule moista ongelmaa ollenkaan. Itsellä toimii aivan loistavasti. Muutenhan windowedissa ei ole muuta eroa fullscreeniin kuin että yläreunassa näkyy pieni palkki, pelin nimi ja sammutus"ruksi". Eli kannattaa kokeilla, ei ainakaan minua häiritse niin paljoa tuo palkki ettei voisi pelata !
En Pitää koittaa. Miten nuo komennot hyväksytään? Onnistuin muuttamaan, enkä saa takaisin Tuollahan oli rajattu framit 85. Ilmankos ei noussu frapsin mukaankaan kuin 93fps.
Mikähän on ongelma, kun eilen toimi vielä extra ja täysi af n. 40fps ja nyt toimii high ja ilman af vain 20fps. Päivitys 4 asennettuna ja näyttiksen kellot ovat samat kummassakin tapauksessa.