Yksin peliä on tullu pelailtua ware versiolla ja asialliseltahan tuo tuntuu. Moninpelistä olisi mukava kuulla pelikokemuksia, että onko kaiken hypen arvoinen? Hyviä ja huonoja puolia? BlackOps tämän hetken paras nettiräiskintä? Kumpaan kannattaisi laittaa rahat Cod BO vai BF2 Vietnam?
Onko mitään hyötyä jos pitää tuota fps rajausasetusta esim.300 jos näyttö: SyncMaster 226bw VESA, 1680 X 1050 Horizontal Frequency 65,290KHz Vertical Frequency 59,954 Pixel Clock 146,250MHz Pyöris kyllä 200fps:llä, kun rajaus pois käytöstä. Toisaalta, jos näyttö ei päivitä, niin mitä iloa? Saako noita asetuksia vaihdettua kesken peliä? Itse en onnistunut hyväksymään kuin alkuvalikossa.
Terve! Ajattelin aloitella koneella pelaamisen pitkästä aikaa ja ostin Opsin. Noh, pelaileminen on ihan kivaa, mut melkeen minimiasetuksillakin pätkii aina välillä ja fps on siinä 40-80. Ei sen tarvi mulle ollakkaan kovin korkea, 60 jos olis tasasesti niin olisin tyytyväinen, mutta tuo pätkiminen vähän meinaa haitata. Kokoonpano on seuraava: AMD Phenom 9500 Quad-core 2.2Ghz ATI Radeon HD 3800 Series 3gb RAM Miten on, mitä kannattaisi uusia? Oon valmis pulittamaan uudesta näyttiksestä/prossusta 150-200€, mut jos molemmat pitäis uusia, niin ehkä ois parempi oottaa vähän aikaa ja hankkia kerralla uus kone... Harmittavan vaativa on tehoilta tuo Bopsi, vaikkei ookkaan ihan sieltä näyttävimmästä päästä. Vähän ihmetyttää jopa, että mihin se niin paljo niitä tehoja vaatii...
Huonostihan tuo on konsolilta portattu joten tehoja vie. Mielestäni konetta ei enää kannata alkaa uusia jos budjetti ei kestä prossun sekä näyttiksen vaihtoa. Kyseessä varmaankin acerin markettikone?
Ei kun Fujitsun pari vuotta vanha Scaleo P. Niin ja meinasinki, että nyt ei oikeen kehtais molempia uusia, mutta olishan sekin tietysti mahdollista, että toisen ostaa nyt ja toisen vähän myöhemmin, ettei kirpaise liikaa lompakkoa kerralla. Minkähän hintaista prossua ja näyttistä kannattaisi katella? Itse kun en asiantuntija ole, niin osaan arvioida niitä vaan ydinten, kellotaajuuden ja muistin määrän perusteella.
Prossu ~ 150€ ja näyttis ~150€ Phenom II X4 955BE ja GTX 460 768m tai 1g Tuohon hintaan saa jo prossun ja kortin joilla pitäisi pyöriä hyvin kaikki tapissa.
Emo on kesällä uusittu entisen mentyä rikki. Jos oikeen muistan, niin samalla vaihdettiin myös muistit.
Itse sain kaatuilun loppumaan kun asensin atin 10.12 ajurit. Jonka jälkeen steamin pelivalikosta black ops MP - properties - local files - verify integrity of game cache. Aikaisemmin kuva jäätyi tai sekosi, nyt olen tunteja paukutellut menemään ja kaatuilua ei ole ilmennyt. Minulla auttoi, toivottavasti muillakin.
terve ! veli osti black opsin ja ainut mikä toimii on zombi mod netissä, jossekään..multiplayer ei tahdo aina käynnistyä ja jos käynnistyy niin jäätää johonkin kohtaan... -amd phenom X2 555 black edition 3,2 ghZ -club 3d hd 5750 -4gb ddr 3 -1920x1080... mikä mättää ja noi task manager jikat on jo yritetty!!!!
Onko yhteys kunnossa, portit avattuna? Onko uusin patchi asennettu? Näytönohjaimen ajurit? Tuolta löytyy paljon tietoa erilaisista ongelmista ja ratkaisuista: http://segmentnext.com/2010/11/09/call-of-duty-black-ops-crashes-freezes-errors-sound-fixes/
netti toimii moitteettomassti, mistä saan ladatua patchin?? ajurit on uusimmat.. eikö steam päivitä sitä automaattisesti??
kysynpä nyt samalla että mikä on vikana ku mulla blackopsissa valikoissa aina välillä jumahtaa 5 sekunniks ja sit taas toimii ja taas saattaa jumahtaa 5 sekunniksi mutta pelissä toimii ihan täydellisesti? että mikä tuos vois olla?
BO lopetti toimintansa ylikellotuksen jälkeen. Ei toimi vaikka palautti vanhat kellot. Kone toimii moitteettomasti näillä asetuksilla joten vian ei uskoisi olevan siinä. Nettikin toimii hyvin, speedtest ja pingtest näyttää normaalilta. Herjaa mm.steam connection erroria. Kentän latauksen lopussa menee jumiin, tai herjaa. Ensimmäisen kaatumisen jälkeen koitin pelin "tehdasasetuksia", eikä sen jälkeen ole toiminut kunnolla. MW2 single/multiplayer ja BO:n single player toimii normaalisti!