Miten tämä peli päivitetään? Johan ärsyttää, kun en miltään sivulta löydä tähän päivitystä. Vissiin melko naurettava kysymys.
Se vaan tarkoittaa sitä että pelillä on jotain ongelmia saada yhteyttä Treyarchin servuille.. Tuleeko useastikkin?
En ole päässyt kertaakaan pelaamaan eli tulee aina. Vika ei ole ainakaan minun nettiyhteydessä ja palomuurikin päästää pelin läpi.
Ei ole tuota peliä minulla. Kaikki muut nettipelit toimivat. Olisi kyllä mukava tietää miten tämän saa yhdistämään palomuuri päästää kaiken kyllä läpi, mutta ei.
No jossain on pakko olla vika jos palomuuri päästää pelin läpi mutta multiplayer ei kuiteskaan toimi.
Jotenkin minustakin tuntuu, että jossakin on vikaa xD Steam ei ole vieläkään ymmärtänyt päivittää tuota... En minä tiedä missä se vika on -.-
Ootko kokeillu ladata sitä peliä uudestaan? Tossa on vielä portit jotka pitää olla auki jos et oo siltaavassa tilassa PC - TCP [3074] UDP [3074]
Pitäis saada ostettua kunnon tehomylly kone, mutta faija ei suostu ostamaan ja joudun pelaamaan tällaisella romukopalla eikä ole yhtään kivaa kun joutuu pelaamaan kaikki graffat alhaalla jotta pelittäisi. Eli tässä olisi kone yksi vaihtoehto kone joka pitäisi kyllä hankkia roskan tilalle. http://jimms.fi/tuoteinfo/JIMM-HEFAISTOS?pid=1313419890073 Ja faija vaan ostaa itelleen kalliita tuotteita ja mulle vaan sit jotain roskaa jolla en tee mitää.
Vielä pahempaa roskaa. Kirjottelen uutta konetta ostamassa osioon ja kerro budjetti niin kasaavat 1000 kertaa tehokkaamman ja kestävämmän. Tuohon hintaan saa paljon parempia osia ja kasaus mukaan niin kone toimitetaan valmiina kotiisi.
Ja yleensä noin paljoa ei kannata koneeseen käyttää, mutta tosiaan pistä tuonne Uutta konetta ostamassa -osioon niin katotaan.
Ei yksinkertaisesti pysty yhdistämään kaikki tiet ovat auki, mutta ei pyytää uutta patchia/päivitystä Steam ei osaa edes päivittää peliä -.- Alkaa pikkusen pinna olemaan kireällä.