Ei kyllä johdu prossustakaan. Pitäisi core2quadissa vielä tenkua riittää Varmaan joku direct x tai vastaava haraa vastaan.
hmmm hmmm.... voiskohan palomuuri tai virusturva aiheuttaa jotain? Steamin foorumeilla jotkut väittävät saaneensa pelin pyörimään paremmin vaihtamalla toisen tai molemmat.
Itse sain pelin toimimaan Xp:llä ylipäätään ilman DirecX erroria rekisterimuutoksella. Joillakin vissiin Aviran kanssa peli tökkinyt ja joillakin muita ongelmia. www.callofduty.com/board ja sieltä BO ja PC niin löytyy paljon vinkkejä.
Jäätyi ennen, enää ei. Vistalla Ja Win7 pitäis toimia parhaiten, mut pahin takku on DirectX 9:n kanssa jota käyttää Windows Xp.
Ainakin mulla auttoi kun asensin directx uudestaan. Löytyy: steamapps\common\call of duty black ops\Redist\DirectX\DXSETUP.exe
Black ops lagaa!!! osaako kukaan sanoo mistä vois löytyy ratkaisu ongelmaani Call of Duty Black Ops-SKIDROW jää jumiin aloitus kohtaan missä lukee "Press Any Key"..... olis kiva jos joku olis kohdannut tämän samaisen ongelman ja osaisi auttaa
Elikkäs pyörisköhä mitenkää näillä? Nvidia GeForce 9600 GT Amd Athlon 62 X2 Dual Core Processor 5000+ 4 Gigaa keskaria ja XP Winukka. Prossu vissiin pahin pullonkaula?
Itsellä on MW2 pyörinyt moitteetta ja Black Ops kulki hienosti siihen asti kunnes tuli ensimmäinen patch viime pe/la aikana. sen jälkeen on kone "jäätynyt" noin 15min - 1 tunnin pelin jälkeen. Eipä ole mikään auttanut, vaikka koneen tehot on kohdillaan. Ajattelin vielä kokeilla ennen suurempia temppuja muuttaa: seta r_fullscreen "1" muuttaa r-fullscreen "0"
Itelläki on tupla ydin prossu mut Intelin. Intel Core 2Duo E6600 2.4GHz ATI HD4870 4Gb muistia Win XP Ja toimii hyvin
Onko kellään ollut sellasta ongelmaa Black opsin kanssa, ettei löydä servuja ollenkaan ja jos löytääkin, niin ei connectaa? MW2 toimii hienosti, mutta BO multiplayeriä en ole vieläkään päässyt pelaamaan, vaikka se julkaisupäivästä asti on minulla ollut.
Mulla on koneessa d-linkin wlan tikku ja siitä menee langaton yhteys Webstar modeemiin. En ole mitään portteja availlut kun en näistä ole niinkään perillä. Saisikos jotain vinkkejä?
Aina on noilla codeilla ollut se, että langattomalla turha haaveilla pelaamisesta. Kerran cod 4 kokeilin kotona yhdistämällä langattomalla modeemiin, connection erroria vääntää 10 sek välein. Suosittelen kiinteää laajakaistaa siihen. Itse ohjeissakin lukee että "broadband cable connection required". Ja Jepelle, älä vertaa Athlon x2 5000+ ja core2duoa keskenään. core2duo on vielä todella paljon tehokkaampi verrattuna todella vanhaan 5000+.. Ei se aina tarkota että jos on saman verran ytimiä että on yhtä tehokas.
Kaveri kyllä pelaa keskinkertasella wlanilla kaikkia codeja ihan ilman ongelmia. Toissaviikonloppuna 8 tunnin putki MW2 eikä kertaakaan mitään connectioniin liittyvää mäkinää. Ja sekin wlan on ihan keskinkertainen randomchinabomb-modeemilla.