Mulla on ny semmone ongelma, etten kuule kun muut puhuuu mikkiin, ollu joulusta asti tää peli, eikä oo kertaakaa kuulunu kenenkää puhuvan mikkiin. Joten jos kokeneemmat tietävät mistä kiikastaa nii kiitos jo etukäteen.
Onkos sulla asetuksissa jnt esim. niinku peli äänet päällä,ku CS:S on myös et voi "mutettaa" kaikki tyypit ilman et menee vaik pelaaja luetteloon? Jos on asetukset oikein,ni ehkä sulla vaan on hiljasta porukkaa siellä???
Edelleen olen tyytyväinen peliin. Keskimäärin 40h tulee pelattua kahdessa viikossa, joten koukuttaa aika pahasti edelleen. Itse pelaan suurimmaksi osaksi hardcorea, joskus ground waria haulikolla tai sniperilla. Aika kovaa keskustelua ollut MW2 vs. Bad Company 2. Itse en ole vielä Battlefieldia kokeillut, pitäisi toki tuokin ostaa kevään aikana. Suurimmaksi osaksi pääsee lukemaan noita "you don't need skills in MW2..." tms. kommentteja, mutta kyllä järjenkäytöstä ja taktikoinnista on hyötyä tässäkin pelissä, vaikka pelit ovatkin nopeatempoisempia kuin Battlefieldissa. Itse en ole edelleenkään kärsinyt pahemmin moninpelin yhteysongelmista. Pari kertaa kolmen kuukauden aikana Steam on ollut alhaalla, muuten on saanut pelata niin paljon kuin lystää. Mutta en myöskään toivo, että tästä uudesta automaattisesta servusysteemistä tulee jonkinnäköinen standarti vastaaville peleille. Ensimmäinen nettipeli, joka sai minut jättämään CS: Sourcen lopullisesti.
http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/poytatietokoneet/ASM92MHW7SF1N/acer-aspire-poytatietokone http://www.jimmspc-store.fi/tuote/JIMM-BG-5770?t=false Kumpi parempi ? Pikkuveli ostamassa tuota konetta niin pyöriskö mw2 yms bf bad company 2 ? Parempia pelikoneita 600-700 En ite jaksa alkaa kattoo sille osii
No tuossa Jimmsin paketissa ei ole käyttistä, joka on tarvittaessa +100e. Muuten tuo jimmisin paketti parempi.
Ati Radeon 5770 1GB näytönohjain AMD Athlon II X4 620 prosessori AMD 770 emolevy 4GB 1333MHz DDR 3 keskusmuistia Toimisiko ?
Ostin MW2:n juuri ja tyytyväinen (ja koukussa) olen! Sain jostain random nettikaupasta £35, elikkä halvalla.
Pyöriskö näillä osilla Kasasin tuossa Pikkuveljelle koneen halvalla 4Gb ddr3 keskusmuistia Prossu : amd athlon 2 x4 am3 box Emolevy : asus m4a77td pro Näyttis : SAPPHIRE HD5750 PCIE 1GB DDR5 CD-Asema : AMG DVDRW 22X BLACK BARE SATA virtalähde : CHIEFTEC PSU 500W 12MC ATC12V2.3 windows 7 home premium 64-bit Edit: Ei mtn Systemreguiments lab sitte Ja tuo taitaa Huijata hieman Katoin omalla kannettavalla niin näytti että Pyöris Niin hyvin ku olla ja voi Viiva oli Fast eli ihan lopussa,No minäpä testasin. sellasta jaskaa kyllä oli ei edes huonoimmilla grafiikoilla pyörinyt.
Näkeekö codissa fps:n automaattisesti vai jotain asetuksia säätää? Tällä viikolla peli tulossa niin kiinnostaa.
Kannattaa Ladata Se kokoversio Saa piratebaysta ja torrentista Sori Moderaattorit Eihän tääl saanu Puhuu noist torrentin tyyppisist Mut Laitoin tohon vaa