Joo sama ongelma kans itellä että joskus jumittuu kone hetkeksi kun lopettaa codin pelaamisen. Todella jännä. Näyttiksen ajureita kans yritetty päivittää muttei ole auttanut yhtään. Toivottavasti joku on löytänyt ongelmaan ratkaisun ja tulee valaisemaan asiassa.
Joskus harvoin kanssa käynyt silleen et codi on jäänyt jumiin ja joutunut pakottamalla lopettamaan sen, niin olen huomannut, että steam on kaatunut sieltä taustalta ja sen takia codi kaatuu. Jotenkin vähän tuntuu, että steamin kanssa olisi vähän jotain yhteen sopivuus ongelmia.
Pientä vitutusta kun ole vielä päässyt pelaamaan codia. Kiitos Steamin paskojen palvelinten. Toivottavasti huomenna sitten.
Onko kellään muulla sellaista ongelmaa että ei pääse tiettyihin modeihin pelaaman esim. capture the flag? Minulta katosi myös ne stimulus pack modit kokonaan ja cod jotenkin päivittyi alaspäin ku nyt mulla on versio 1.0.184 ja kaverilla jotai 1.1...
Morjens. Kertokaa mistä tietää että onko mun MW2 CD-Key bannattu?? Tai siis mun pikkuveljen. Se meni kokeilee erilaisia koodeja, ja nyt ei pääse pelaamaan kuin Team deathmatchiin... Ja osaako joku kertoa miten steamessa voi vaihtaa CD-keyn? vai pitääkö poistaa koko steam?
Nyt ei kyllä tajua.. Pitää laittaa lowit graffat ja kaikki asetukset low, ja silti on fps 30.. Specsit: Prossu Phenom x4 955 3.2GHz Emolevy ASUS M4A77 Virtalähde Corsair 400w RAM 3GB Näyttis Sapphire Radeon HD 5770
Just tänää formatioin ja laitoin ajurit jossei ne sit oo väärät.. http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=xp/radeonx-xp noi laitoin
Mulla on nyt ongelmana se, että kun yritän käynnistää codin niin tulee se Modern Warfare 2 logo siihen ja sen jälkeen musta ruutu ja hiiren "latauskursori" ja se jää siihen. Tehtävienhallinnasta pitää sulkea. Niin ja siinä lukee että "ei vastaa"