Itse olen pelannut vain xbox360 puolella, mutta enivei. Eikös PC:lläkin ole codissa tuo matchmaking systeemi? Servunteko ainakin boxilla on edelleen huonoa. Temppuilee vähän väliä. Ja pingeistä ei ole mitään tietoa, mutta vaihtelevat ovat. Parhaimmillaan peli suomi tai suomi-ruotsi servuilla. Porukalla liikkeelle niin todennäköisempää saada omat hostit.
Toimiiko peli windows xp radeon x1300/x1600 series AMD Athlon 64 3500+ tos jotaki mitä tiiän koneestani lisää saa kysyä.
PROSESSORI: Intel Pentium Dual Core E2200 PROSESSORINOPEUS: 2.2 GHz VÄLIMUISTI: 1 MB KESKUSMUISTI: 2048 MB KESKUSMUISTI (MAX): 4 GB MUISTIPAIKKOJEN MÄÄRÄ: 2 DIMM VAPAAT MUISTIPAIKAT: 0 KIINTOLEVY (GB): 320 GB KIINTOLEVYOHJAIN: Serial ATA PYÖRIMISNOPEUS: 7200 rpm NÄYTÖNOHJAIN: Intel® Graphic Media Accelerator 3100 ÄÄNIKORTTI: Intel High Definition Audio ASEMATYYPPI: DVD+/-RW (Dual Layer, LightScribe) VERKKOKORTTI: 10/100BASE-T Ethernet KÄYTTÖJÄRJESTELMÄ: Windows Vista Home Premium 32 bittinen tuohon on tulossa ati radeon hd4670,pyörisikö sitten edes low asetuksilla ? olen kuullut että huonommallakin koneella pyörinyt jotenkin.
Kaksi ongelmaa: Yksinpeli sammuu kun olen pelannut vähän aikaa. Todella ärsyttävää. Kun koitan mennä multiplayerissä johonkin peliin, niin kaikkien pelaajien kohdalla lukee vaan searching... Voisko joku auttaa?
Hei! Toimiiko toi kyseinen peli näillä tehoilla? Suoritin: AMD Turion 64 x2 Mobile Technology TL-56 1.80Ghz Muisti(RAM): 2.00 gt käyttöjärjestelmä: windows vista 32 bittinen Näytönohjain: NVIDIA GeForce Go 7600 Kiintolevy: 108gt
eli sillä ei siis pysty pelaamaan ilman että se lagaisi? Css tässä koneessa toimii kyllä mainiosti, mutta siihen ei kyllä paljoa tehoa tarvitse.
Hyvät herrat Ostin PC:lle tänään tämän pelin bugiflametuksista huolimatta. Juurikin kun olen pääsemässä servulle (latauspalkki mennyt loppuun) minut potkitaan pois ja näyttöön tulee lukeen "patch_code_pre_gfx_mp.ff is different from the server" Itsehän en mikään kuningas ole tietokoneiden kanssa, mutta englantia osaan sen verran että varmaan pitäisi uusi patch saaha, vai? Että tuota epäilemättä kuitenkin toisaalta voidaan ajatella, että mistä moisen lataan? Koitin kyllä googlettaa, mutta päädyin vain johonkin jossa sanottiin jonkun uuden pätsin olevan sitä tasoa, että se raiskaa koko kodin ja joutuu niillä korin sit ootteleen itse tekijöiden hätiintulemista. Elikkä long story short, jos pätchistä on kiinni, niin mistä saan ladattua? Vähän jo polttelee. Yksinpeli ei niin kiinnosta, mutta kun pääsis multiplayerii MW1:ssäkään en oo kertaakaan pelannu yksinpeliä
Pelihän on sidottu Steamiin,jolloin sen pitäisi automaattisesti ladata päivitykset,kun Steam avataan ja jos päivityksiä on saatavana.
Olisko kellään tietoa että mikä on ongelmana kun laitan mw2:sen multiplayerin päälle niin se avautuu windows ikkunassa ja en saa sitä mitenkään fullscreenille ja singleplayer toimii normaalisti