kuinka hyvin pelittää näillä Intel Core 2 quad Q8300 6gb RAM Nvidia Geforce GT230 1,5 Gb tukeeko tuo peli neliydin prossua?
Kyllä luulis pyörivän. Ei ainakaan näytönohjaimesta ja muistin määrästä ole ongelmaa. Kyllä mun neliydin prossu toimii hyvin pelin kanssa että ei se ytimistä niin ole kiinni.
Itte pelailen 1920x1080 resolla ja texturet täysillä tällä kokoonpanolla: Q6600 2,4ghz, 4gb ddr2 667mhz ja nvidia 9600gt 512mb eikä mitään lagimista ole huomattavissa.
Pelittääkös näillä?Olen enemmän konsoli miehiä enkä oikein ole varma pitäskö tuosta tietää jtn lisää AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5000+ (2 CPUs), ~2.6GHz 3070MB RAM ATI Radeon HD 3650 Display Memory: 1787 MB Dedicated Memory: 508 MB Shared Memory: 1279 MB (Olen enemmän konsoli miehiä enkä oikein ole varma pitäskö tuosta tietää jtn lisää)
Mikä tuossa mättää? lähinnä jos myöhemmin päivittäis? Ja tuo systemregruimentslab ei siis ole kovin pätevä? Sen mukaan kyllä pelittäis mutta parempi kysyä kuin katua...
Näytönohjain. Samalla prossulla ja samalla muistilla + Atin HD4890-näytönohjaimella pyörii täysillä grafiikoilla hyvin.
Niin en tiiä kuuluuko nää torrent jutut tänne mut kysyn kuitenkin. Latasin Modern warfare 2 torrentina ekan päivän toimi hyvin, mut sit seuraavana päivänä se anto tämmösen viestin kun yritin pelata: Could not load loclization.txt Plese make sure Modern Warfare 2 is running from correct folder. Siis mitä ??? Osaako joku selittää??? Ja moni on kyselly et pyöriikö mun koneella tos on minimi laitevaatimukset: Hard Drive Space: 16 GB free hard drive space Operating System: Windows Vista/XP Processor: AMD 64 3200+ or Intel Pentium 4 3.0GHz or better RAM: 512 MB RAM (XP) / 1 GB RAM (VISTA) Video Card: Shader 3.0 or better 256 MB nVidia GeForce 6600GT / ATI Radeon 1600XT or better
Nii mitähän me niillä minimi laitevaatimuksillä tehdään jos ei tiedetä sinun "laitteistoasi".. Ja ehkäpä menet ja ostat pelin jos haluat pelata. Imho.
Tarkotin vaa et ihmisten kannattais kattoo sen pelin laitevaatimukset eikä ekana kysyä toimiiks tää. Itse tiedän että toimii kun oon kokeillu. Ymmärsit kai kysymyksen väärin (kirjoitin ehkä epäselvästi.) Niin että minua ei kiinnostanutkaan tietää Pyöriikö peli koneellani, vaan se että miten saisi sen torrent version toimimaan vai onko täällä afterdawnissa jotain torrent keskustelu aluetta?
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717 Kannattaisi lukea säännöt ja ihan maalaisjärkeäkin saa käyttää ja miettiä onko rikollisen toiminnan edesauttaminen yleisellä foorumilla sallittua.
Mut eihän torrent käsittääkseni ole laiton (mut sen sisältö yleensä on). Mut hei CoD:issa ei ikinä pelaa ku netessä ja siitä pitäs se 50 kimppii maksaa vois tietys pistää jonku faijan maksaa tai lainaa joltai kaverilta nii sais netti pelin toimii. Ja muutenki CoD 4 on koneella parempi: enemmän pelaajii ja ei mitään IW palvelinta.
In Finnish, please. Kysyppä siltä isukilta että käytkö varastamassa pelin kaupasta vai maksaisko se isi sen mieluummin.
Processor: Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz (2 CPUs), ~2.8GHz Memory: 2048MB RAM NVIDIA GeForce 8600 GT Pääseekö nettipelii pelaamaa tällä kokoonpanolla?
Moro! Eli mul on sellanen ongelma mw2 kun siihen tulee joku errori semmonen kun "run in a safe mode"?sitten laitan "kyllä" niin tulee microsoftin virheraportti VOIKO JOKU AUTTAA?
Oletko kokeillut laittaa siihen kohtaan "ei" missä se kysyy run in a safe mode. Onko peli kertaakaan toiminut vai tuliko ilmoitus yhtäkkiä joku satunnainen kerta kun peliä käynnistit? Kauheesti en osaa näissä tilanteissa auttaa mutta ehkä jotain jos saa tarkempaa tietoa.
Pelihän ehdottaa tuota sade modea kun peli on lopetettu virheellisesti, (esim. tehtävienhallinnasta). Jos painaa kyllä, niin peli laittaa asetukset alhaisemmilleen, jos taas ei niin peli käynnistyy normaalisti sinun omilla asetuksilla.