Nyt on taas sellainen ongelma, että ostin tuon pelin tutulta ja sanoin että steam vaattiin uuden koodin peliin. miten voisin saada uuden koodin? kaveri kehotti että ottaa kuvan pelistä ja koodista ja lähettää velvelle siinä samalla laittaa että on vahingossa poistanut pelin ja tarvii uuden koodin. mutta miten saan sen uskottavasti kirjoitettua ymn. niin voisiko joku neuvoa ja parhaassa tapauksessa laittaa textin jossa sanotaan että se on poistettu. toivon vastausta pian.
Nyt on ollut jo yli kuukauden sellainen ongelma. CoD:MW2 jämppää aina alotuksessa kun käynnistän pelin niin alotus ruudussa pysyy joku +30sec eikä sinä aikana pysty tehdä mitään. Sen jälkeen lähtee toimimaan ihan normaalisti. Muissa peleissä ei ole tätä ongelmaa ja myös joskus mapit latautuvat todella hitaasti. Codi pelas sillon alussa tosihyvin ilman mitään ongelmia mutta niitäkin alkoi tulla vähän ajan päästä. Yritetty kahtoa onko codissa pirstoutuneita tiedostoja mutta ei ole. Rekisteri puhdistettu sekä ylimääräiset paskat siivottu pois. Virustarkistusta en ole tehnyt ja en usko että se vaikuttaa mutta voihan sekin olla syy. Ajattelin täällä kysästä jos jollakin sattuu olemaan samaa ongelmaa taikka tietää miten sen saa pois. Koneen tehoista ei pitäisi olla kiinni. Kiitos etukäteen jos joku osaa ratkaista ongelman!
Itsellänikin on joskus käynynt näin. Tosin ei noin kauaa ole tarvinnut odotella. Maksimissaan on joutunut odottelemaan about 10 sec
Tuossa asensin kyseisen pelin ja kun yritän alkaa pelaamaan niin herjaa että steam ei olisi päällä. Missäs vika? Steam asennettu ja kirjauduttu sisään.
joo yritin mutta se mun tutta sano että se sen kaveri on muuttanu pois eikä sen jälkeen oon pitän yhteyksii sanoin sille että jos sen kaveri vois laitaa mulle ohjeet mut sit se vastas ton
Nyt sitten tuli tämmönen. Kun siirryn lobbyyn niin tulee "steam connection failed". Boottasin koneen muttei auttanut. Mistä kyse?
kun ton pelin on asentanut niin täytyy mennä pistämään modeemin asetuksista upnp päälle(korjatkaa jos olen väärässä)elikkä modeemini on antiikkinen(telewell TW-ga501) enkä tiedä sen salasanaa onko kenelläkään ideoita miten saisin sen selville sillä googlettamalla ei löytynyt mitään hyödyllistä
192.168.0.254. Käyttäjätunnus: admin ja salasana admin jos sitä ei ole itse muutettu. Sitten paina asetukset-->Lisäasetukset-->Laitteen hallinta-->UPnP päälle kohtaan painat sen täplän. Mulla oli siinä valiina joku nelinumeroinen portti jota en muuttanut ja hyvin on pelannut.
Niin ostin Mw2 Pc:lle mutta olisi pari kysymystä. Ensinäkin 1. Olen joutunut aloittamaan Campaignin ja spec opsin jo noin 3 kertaa alusta ilman mitään syytä, välillä tallennus toimii ja välillä ei? nettipelissä tallennus on säilynyt. 2. Sitten haluaisin pelata peliä myös toiselta käyttäjältä/tehdä veljelle oma käyttäjän josta se voi pelata sitä, mutta steam sanoo asennettaessa että asennuskoodi on jo toisella käyttäjällä, niin kuin onkin, mutta miten siis saan pelin toiselle käyttäjälle? V_t_n steam. 3. Oli kolmaskin kysymys mielessä, mutta pääsi unohtumaan.