club 3d radeon 9600 xt ongelma

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by timppa_88, Sep 22, 2004.

1. hene81

hene81 Member

Trophy Points:
    11
    Mulla oli radeon 9800pro vpu:ta viskoi ruudulle joka hetki, jopa windows käytössä. Vaihettiin emolevy joten se ongelma katosi.

2. Jihni

Jihni Member

Trophy Points:
    11
    Mulla oli tää kone huollossa kävin tänään hakeen pois sieltä ja vikaa oli löytyny... kuulemma oli ollu jotain vikaa jossain muisteissakin mutta tähän laitettiin biossin päivitys 5.8 niin ongelma oli poistunu ja mitään epävakautta järjestelmässä ei enää ollu niiden testien mukaan ite en oo viä kerinny kokeileen mutta eiköhän ne oikeessa ole. :)

3. joram

joram Member

Trophy Points:
    16
    hitto mulla on radeon 9600pro ja sain 3dmark03 ~2500 pistettä joku vikana???

4. Rauhis

Rauhis Regular member

Trophy Points:
    26
    mulla radeon 9700
    epoxin emo tiletti (tolla emolla radeon toimi loistavasti) nyt vanha emo kiinni msikt3 ultra
    ja koko ajan vpurecovery ongelmia+3dmarkit ei mee läpi
    tosin peleissä vaan harvoin tulee vpurecovery,mutta 3dmarkissa kylläki.oottelempa innolla ku saan epoxin takkusta et loppuuko hämingit vai onko ratikka levinny
    tuulettimena artic cooler näyttiksellä.

5. Rauhis

Rauhis Regular member

Trophy Points:
    26
    mulla radeon 9700
    epoxin emo tiletti (tolla emolla radeon toimi loistavasti) nyt vanha emo kiinni msikt3 ultra
    ja koko ajan vpurecovery ongelmia+3dmarkit ei mee läpi
    tosin peleissä vaan harvoin tulee vpurecovery,mutta 3dmarkissa kylläki.oottelempa innolla ku saan epoxin takuu vaihdosta et loppuuko hämingit vai onko ratikka levinny.
    ps nyt laitoin noi 3.9 ajurit ja 2001 ja 03 3dmarkit rullas läpi ilman ongelmia thx guys.
    tuulettimena artic cooler näyttiksellä.
    ainut homma oli se että 05 markki oli ihan pirun sekasi... lol.ja sitte ku heitti 4.5 ajurit niin meni kaikki markit läpi...no huomenna saan jo epoxin ja ongelmat loppu =)jep epoxin myötä ei enää ongelmia..msi kt3 ultra on paska ei siitä mihinkään pääse.

Last edited: Nov 5, 2004
  6. Haukka10

Haukka10 Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla kanssa oli ongelmia radeon 9600xt:n kanssa.Kone sekoili oikein kunnolla ja vaikka mitä eri ajureita kokeilin niin ei toiminu.Viimesenä kokeilin laittaa BIOS:ta FW päälle ja johan alkoi homma toimia.Ajattelin vain,kun kaikki kehoittaa,että sen pitää olla pois päältä,mutta näin meillä.

Share This Page