Sinun kannattaisi seurailla mille palvelimelle liityt. Counter-Strikessä (Ainakin Euroopan puolella) on aika paljon feikki servuja, jotka toimivat vain redirecteinä.
Paljonko fps olisi De_dust2 tämmöisellä kokoonpanolla? 2,4ghz prosessori, 512mt ram, geforce 9400 gt näyttis? Kannattaako edes odottaa yli 50 fps?
Kyllä tolla kortilla nyt ihan pelattavan fps:sän saa. Ainakin jos 1.6:sta tarkoitit? Ja kyllä sorsakin varmaan toimii mutta fps:tä en tiä. Pyörihän ne molemmat isän vanhalla geforce fx 5500 kortillaki ^.^
Hei minulla on sellainen prob. mitä en ihan itse osaa! Minulla on omaserveri johonka haluaisin sillein että kun joinaa serveriin niin alkaisi musa soimaan esim 50sec? oletteko törmänneet tähän kyseiseen jos olettte Kertokaa mahdollisimman pian ja tarkkkaan miten tämän saa laitettua kaverit ovat yrittäneet neuvoa mutta en ole ymmärtäny vittuuukaan ELIKKÄ KERTOKAA TARKKAAN MITÄ PITÄÄÄ TEHÄ !
Moro! Olis sellaista kun Css Lagii ja Tökkii aika pahasti. Teknisii tietoja Käyttis on MS windows Vista home premium SP2 Malli: Intel Core2 CPU 4300 @ 1.80 GHz Ram: 1,0GB Näytönohjain on Nvidia Geforce 7500 LE Ja pitäskö Täs ees pyörii Css? Laittakaa viestit vaan tähän foorumille jos niit tulee....
Moro! sellaista että Koneellani css Tökkii ja lagii aika pahasti... kyl mun mielest tehojen pitäs riittää kun kaverilla 3-4 vuotta vanha kone ja pyörii hyvin tekniset tiedot: Käyttis on MS windows vista home premium SP2 Prossu jos oon oikees: Intel core2 CPU 4300 @ 1,80GHz Ramia on 1,0GB Näytönohjain on NVIDIA geforce 7500 LE Vastaukset voi laittaa foorumille
HEI OLISI ONGELMA!!! ihan source on! Elikkäs minulla on oma hns serveri ja yrittäisin sinne saada musiikkia elikkä silleen että kun joku joinaa serveriin niin alkaisi musa soimaan ja kestäisi esimm. 45sec ? voisiko joku kertoa KAIKEN mitä pitää tehdä!!!
Noh toi 1.80ghz ei kyllä paljon tehoa tuo ja ramiakin vain giga onko sulla kenties jonkin lainen läppäri koska läppäreissä on yleensä jotain päälle 1.80ghz herzejä, oletko katsonut mikä syö tietokoneessa (esim torrent. mese, skype, tai vaikkapa viirustorjunta) aiheuttaa lagitusta?
Mut kyl tää kone pyörittää cod4 ja far cry 2 ihan hyvin..... mutta nyt kannettavani tehot: Käyttis on myös Ms Windows vista home premium SP2. eli 32-bittinen käyttis Prossu on AMD athalon Dual-core QL-62 2.00GHz 4.0GB ram näytönohjain Nvidia geforce 8200M G Cs pyöri ennen ihan hyvin että fps oli joku 50-75 mutta kun pelaan about 5 min vaikkapa dust2 niin fps tippuu 9-15 ja ei voi enää pelaa... mitä pitäis tehä? EDIT: Pöydäl on siis 1,0GT ramia mutta riittääks sekään?
Moro! Mulla ois seuraavanlainen ongelma . Käynnistän CS 1.6:n ja äänet toimii alkuun ihan kunnolla ,sitten noin 5-10 minuutin kuluttua alkaa kuulua sirinää tai napsutusta (vaikea selittää) .Vika korjaantuu hetkellisesti vain jos käynnistää pelin uudestaan . Käytän Linux Mintiä , ilman työpöytäeffektejä . Sen tiedän että vika on pelissä , muuten toimii niinkun pitää.
sen verran muistan että se hoitu html:llä , filun nimi tais olla MOTD.txt tjsp . Ja muistathan , että GOOGLE auttaa... löysin randomilla tuommoisen tutoriaalin.
Konees ylilämpeää ja suorituskyky laskee? Paljonko tellä on ollut fps tälläisellä kokoonpanolla dd2? 2,4ghz intelin 1-ydin prosessori 1gb 800MHz ram-muistia geforce 9400 gt 1024mt -näyttis 40gb kovalevytilaa 420w virranlähde Käyttöjärjestelmänä windows xp
Minulla ois ongelma serverin teossa Source Dedicatedilla. Teen serverin, laitan asetukset, network: internet, sv_lan 0 jne ---> serveri on vieläkin LAN eikä kaverit pääse sinne. Mikä Ongelmana, yrittänyt googlata ties kuinkakauan, mutta eipä ole mitään löytynyt.
mistä voi ladata ton cs 1.6?? mulla on tällä hetkellä css.jotkut sanoo että 1.6 onparempi onkose totta??
pahoittelen tuplapostaus Ja, mielestäni CSS on paljon parempi kuin 1.6, sehän on ihmisten oma mielipide
näinhän se on mutta tämä thread ei tosiaan ole sille että kerrotaan kumpi on parempi . ja jos 1.6:sen haluat niin ei muuta kuin maksat about 8euroa niin saat sen netistä tai sit käyt jostain liikkestä ostamas ja hinta on noin 14euroa. en ole ite kokeillu mutta tämä non-steam juttu on ihan perseestä. kuulemma suurinpiirtein 100servua löytyy. Kyl se on 10e arvonen peli
jos sulla on source niin mulla ainakin auttoikun menin asetuksiin ja laiton sieltä jostain että "nopea aseenvaihto"