sulje molemmat iexplorerit -> sulje prosessi. ÄLÄ SULJE EXPLORER.EXEÄ . Mesen voit sulkea, mutta mulla se ei näytä aiheuttavan hirveää pingin nousua. uploadaatko/downloadaatko utorrentilla mitään samaan aikaan kun pelaat?? nimittän se jos joku nostaa pingin taivaisiin.
YLLÄTYS YLLÄTYS! Mul oli utorrentis seedaamas kolme ohjelmaa, prison breakkia ja windows 7 ja jottai paskaa, heti ku suljin, laski takas 21-40. Kiitoksii avusta
CTRL + ALT + DEL. Prosessit välilehti ja kerro kaikki yli 10 000 kt prosessit Eipä mitää iha huvikseen tänne kirjottelen ku muut eivät ole kiinnostunu muiden ongelmista.
CSnoro:lle.. kannattaa sammuttaa vaikka ei tosiaan lataakkaan.. jo 5kb/s lataus nostattaa pingiä huimasti ja Pullis94.. aina on vastattu tai en osaa vastata ku katon tänne
@Pullis94 69 112 kt 19 716 kt 80 008 kt 129 988 kt 19 976 kt 112 472 kt 112 576 kt 46 972 kt 67 032 kt 21 327 kt 13 836 kt 70 752 kt 22 132 kt 30 024 kt 23 324 kt 13 812 kt 56 132 kt 30 980 kt Siinä ne =DDDDD
Noniin, nyt rupeaa viestit näkymään... Eli ongelma on siinä että Counter Strike Cource ilmoittaa että minulla on käytössä Directx7. Mutta kun menen käynnistä ---> suorita ---> dxgiad niin se ilmoittaa että mulla on directx 9.0c (4.09.0000.09.04) ? Peli vähän niinkuin "laahaa" perässä. ja sit kun taasen pelaan tavallista counter strikea niin ei mitään ongelmaa, mistä moinen voisi johtua Koneessa vielä vanhat osat kiinni: AMD athlon xp 1500+ Nvidia Geforce 2 mx400 (ajurit 6.14.10.5216 <--- onko miten tuoreet/hyvät, jos vanhat mistä saan ladattua uusimmat/parhaimmat ajurit?) Rammia noin puolitoista gigaa ja kovolla tilaa... Kuka tietää niin kertokaa... Kiitos
steam.exe 17 923 kt wlcomm.exe 28 561 kt NokiaMServer.exe 20 000 kt RTHDCPL.EXE 24 932 kt svchost.exe 29 998 kt Siinä kaikki, otin pois iexplorerit, koska en pidä niitä auki pelaessani css.
Mut eihän siinä courcessa ole komentoriviä, vaan siinä vanhemmassa counter strikessa. tai sitten en vaan tiedä mistä se aukee.. vanhassahan se aukee siitä bapistä mikä on ykkösen vasemmalla puolella, mut en tiedä mistä se aukee courcessa
Oon tässä tehnyt dedicatd serverillä serveriä, olisi wc3 ja kaikkijo paikallaan, ite pääsee, mutta muut ei pääse serveriin, oon kokeillut serverin consolen kautta pistää jo sv_lan 0, mutta ei pääse.
Siis ite pystyn, ja pystyn olee admini ja kaikkee sellasta, mutta kaverit ei pääse, siin lukee palvelinta ei löydy kaverien mielestä. Ja kokeilin avata fsecuren kautta portin 27005 ja 27015, mutta ei nekään auttanut. NYT availin eri portteja hirveästi, eikä auttanut, ja huomasin että oli lan listassa. Miten sais ton serverin internettiin, ei laniin????
En oo iha varma mutta luulisin että et voi pelata dedicated servulla ja hostata sitä samalla. Tämä ei ole varmaa tietoa mutta niin olettaisin. Kannattaa kuitenkin hankkia oma kone servulle esim. wanha kone servuksi kun uuden ostat. Minkä kokonen servu on eli monta pelaajaa sinne mahtuu? voisit kertoa myös ram muistin määrän upload nopeuden. http://www.sonera.fi/Laajakaista/Laajakaista+kotiin/Nopeustesti Eli lähetysnopeus.
Varmista onko server.cfgssä nämä komennot: sv_lan <0/1> 0=Public/LAN, 1=LAN Default: 0 sv_region Geographic location of the server. -1 World 0 US East coast 1 US West coast 2 South America 3 Europe 4 Asia 5 Australia 6 Middle East 7 Africa Eli lanista 0 ja itse käytän 3sta
Tottakai voi pelaa dedicated servulla ja hostaa samalta koneelta. Ite teen niin useinkin, jos joku tuttu haluu tulla pelaamaan. Onko teillä reititintä eli sellasta mötikkää joka jakaa netin useampaan koneeseen? Niis on usein sellane tila että estää muita käyttäjiä pääsemästä omaan verkkoon eli tässä tapauksessa servuusi. Itellä on sellane ja se on sillatussa tilassa, jolloin on mahdollista muiden päästä servuun. Langattomallakin oli mahdotonta saada muita pelaajia servuuni, joten kaivoin meidän verkkokaapelin ja vedin siihen reitittimeen