joo eli mulla oli sama ongelma 1.6:ssa, ja näin se sitten korjaantui. eli -> avaat 1.6 sitten meet takaisin työpöydälle, sitten painat ctrl+alt+delete. sitten siihen tulee sellanen ikkuna mis näkyy mitä sulla on päällä. painat siitä cs 1.6 kohdalta oikealla hiiren näppäimellä ja siirry prosessiin. sitten kun tulee lista mitä se kone pitää päällä, sulla on siinä "tummennettu" hl.exe, siitä painat oikealla hiiren näppäimellä ja painat aseta prioriteetti, sieltä laitat sen pienimmän. näin se toimii oleppas hyvä jos auttoi
Onhan meillä sellane, ettei mittää mokkulaa eikä mittää, se jakaa langattoman kahtee koneesee, ja yhes on langallinen.
Musta tunuu että se teidän reititin aiheuttaa sen ettei muut pääse. Itekki piti joskus mennä oman reitittime asetuksia muuttamaan että pääsis muut servulle. Langaton voi olla haasteellisempi saada sillattua eli sallittua muille yhteyksille yhdistämisen omaan nettiin
Poista kaikki tiedot sieltä ja lisää noi http://www.cstrike-planet.com/cvarlist . Bottien cvareja ei tarvitse laittaa ellet käytä botteja.
sinne mahtuu täl hetkel 14 pelaajaa, ja lähetys nopeus 0.74 mb sekunnissa. Ja laitoin joi sinne, en nää ite ainaskaa sitä servulistassa, ja näkyy vaa lan listassa, vaikka on vaihtoehtona internet
mulla on näitä perus kysymyksii toimiiko country strike 1.6 Windows Vistalla?! katsos kun en pysty lataamaan cs 1.6:ta jostain syystä niin oletin etä vika on tämä
Sain tietoon, mulla on buffalon tukiasema, joka jakaamulle ne yhteydet, se jättää serverin aina laniin. Eli uutta tukiasemaa kehiin OMALLE serverikoneelle?
Kannattais mennä suorita ja sielt cmd ja siihe komentorivii kirjottaa ipconfig/all nii pitäs tulla oletusyhdyskäytävä nettii, jol pitäs päästä sen tukiaseman asetuksii, josta pitäs pystyy muuttamaan siltaavaa tilaa. Jos saat siltaavaan tilaan nii muidenki pitäs päästä servuu
Nii, kirjotin SEN, ja sain tunnussanan selville, mut kui se menee johonki buffalon reititin sivuille? Melkee Kaikilla Muilla on sama sivu, jossa SAA laitettua jotai portteja ym., Mutta buffalolla menee johonki helvetin buffalon sivuille .. Eli Vaikea Saada ohjeita, kun en Edes tiedä Mikä on siltava, ja Saako Sitä tuolla asetettua ... Ja, jos te neuvotte mua ton Kanssa, Muistakaa kertoa oikeet portit, tiiän kyl 27015 Portin. Eelin cs 1.6 portit. Pääsin selville jutuista, mut painoin jonkun asetuksen pois päältä, että langattomat koneet ei yhdistä tohon, ja mulla on nyt tällä hetkellä langallinen kone kun kirjotan viestiä, mutta se on langallinen, oma kone ei ole, enkä pääse muuttamaan asetuksia! Mitä nyt sit teen??
Jos todella haluut että sen voi taas yhdistää sinne nii jää vain vaihtoehto että resetoit sen reitittime asetukset. Kaikkie reitittimie takana pitäs olla sellane aukko. Ja kun sinne pistää jonku piene ja painaa pari sekuntia siel olevaa nappia nii pitäs resetoituu asetukset. Tosin omalla riskillä, voi jotku tärkeet asetukset mennä taivaan tuuliin
Niin, katoin myös näitä routing asetuksia, tulee tällane, ja kiitti avusta, toimii taas. Item: Addition of routing -- Destination address Detail: Cannot be specified within the LAN side address. Configuration Error. Try again. Nii toi todistaa, että tää on joku vitun lani? Ja tällane on Wireless bridgessä, joka kait on se siltava asetus. Wireless bridge (Wireless Distribution System) Wireless bridge (WDS) function Enable Disable <-- tosa enabled Wireless bridge (WDS) dedicated mode Enable <-- toi oli se ongelma ku ei yhdistäny. (Do not commnunication with wireless client.) *If this setting is enabled, no wireless LAN PC can connect to the AirStation. Therefore, if wireless bridge function is disabled ether, every wireless LAN devices can't connect this AirStation. -------------------------------------------------------------------------------- Add AirStation (MAC Address) MAC Address of AirStation(Wireless) (The radio side Media Access Control Address of this AirStation.[00:07:40:ED:E1:72]) Connected AirStation(Display/Delete) Enable MAC address Customize * A WDS function cannot be used, while using the radio encryption (TKIP/AES) of those other than WEP, or while carrying out RADIUS attestation. (Inside of [Function Settings]-[LAN setting]-[wireless LAN security]) * When communicating by AirStation, it is necessary to make both of the radio channels and WEP code keys of AirStation into the same value. (Inside of [Function Settings]-[LAN setting]-[radio] and [wireless LAN security]) * Please change the IP address of one AirStation so that the IP address of both of AirStation(s) does not overlap. (Inside of the [Function Settings]-[LAN setting]-[LAN port]-[LAN side IP address]) nii mitä sitten teen??
No kokeile nyt ainaki eka pääseekö ne nyt joinaa sun servuu, jos ei nii sitte kannattaa toho reitittimee liittye ettii netistä ohje mite saada sillatuks
joo moi vaan elikkä mul ois pari ongelmaa 1:haluisin kuvata ku pelaan cs ILMAN VIDEON LAGAAMISTA meinaan et jos laitan sen cs ruudun pienemmäks camtasil hyper camil jne on lagannu, jos kuvaan isol screenil siin vaa näkyy mustaa siin nauhottees mut ei oo peli lagannu camtasiat hyper camit ja autoscreen recorderit ei oo toiminu mut sil consolelhan voi recordaa ku laittaa record 1 sitku on recordattu playdemo 1 toimii tosi hyvin mutta en saa sitä videoo tallennettuu tai jos oon saanu ei tiiä mihi se on menny 2:mul on oma servu mis pelaan 8 muude kaveri kans servu on tehty hlds ohjelmal eli haluisin sinne sen ohjelman joka pitää laittaa päälle et pääse sinne servuu joka estää hacksit ei siks et muut hacksais vaan koska 2,5 vuode cs pelaamisen jälkeen pelaan niin hyvin et oon muka hackeri vituttaa kyl :| 3:kyseisiä ohjeita ja infoja oon etsiskelly jo kauan mut ei vaa oo onnannu servus on amx mod x tos ny ois sellasta tietoo et voiko ees toimii nauhotus tai se ohjelma jolla sinne servuu pääsee kiitos viisaimmille ja apua antaville
kirjotat consoleen record "demonimi" ja kun haluut lopettaa, kirjoita pelkkä stop. voit kahtoo demon kirjottamalla playdemo "demonimi" (demot menee cstrike kansioo). lataa FRAPS. jos ilmaisohjelmalla nauhotat, huono puoli on että et voi nauhoittaa kuin 30 sekunnin ajan kerrallaan. myös videon yläpuolelle tulee lukemaan fraps.com. HUOM. vaikka demo lagaa sillo ku kuvaat niin video ei lagaa, kun katsot sen jälkeenpäin. kun katsot demoa, nappaat vaan frapsilla kohdat jossa tulee frägei. http://www.youtube.com/watch?v=2ZiCeqA2KXk&feature=related & http://www.youtube.com/watch?v=gpH3rn7O8nk&feature=related & http://www.youtube.com/watch?v=LC1ZZawe8NE&feature=related <- minun ja kaverin kokeilu cs videoit.. ownattiin tuon claanin servulla, sillon kun vielä oltiin siinä. käytettiin vain frapsia ja movie makeria. toi oli sit meidät eka kokeilu että ei mitään vinkumisia kiitos D koko version jos frapsista haluat, niin joko osta tai... tiedät kyllä miten. -> Siitä ei täällä saa puhua *vink vink* siinä ei tule fraps.comia eikä oo 30sek aikarajoitusta. jos jäi epäselväks jotai ni kysy.
Mistähän johtuu ku Win7 asennuksen jälkeen on alkanut CSS ottamaan ihmeellisiä 5 sekuntia kestäviä lagipiikkejä. Kuva tökkii ja oikeenseen reunaan tulee että se ottaisi niikuin aseet uudestaan. Näitä tulee ehkä 5-10min välein. Ei riipu servuista. FPS on siellä 100-300. Antec 300 - Corsair 450W - 1TB - Phenom II X4 955BE - HD4850 1GB - ASUS 785G - 4GB DDR3 1333MHz
Heippa mä kysyn sellasta että voisko joku kertoo ihan alusta miten tekisin serverin koska mulla on ittelläni huono netti joten en voi pelaa muis servuis kunnolla joten ajattelin että tekisin ihan kunnon servun jos vain joku kertoisi
Tälläinen kysymys tällä kertaa Olen pelannut Cs 1.6 ja CSS pari vuotta jo. Nyt parin päivän sisällä tuli tälläinen ongelma: Pingi huitelee 200-800 välillä. Normaalisti se olisi alle 100. Asensin Steamin, 1.6 ja Sourcen uudelleen ja ei auttanut. Mikä on sitten vikana? En läytä langatonta tai nettitikkua, vaan langallista internetyhteyttä
Voiks joku selittää tähä noipee mitn tehä oma serv ilman deticatee esim surffi servu... ja on muös ongelma sillä heti ku laitan botin se katoaa? disconnect. Apua kiitus