jaa-a haluisin sourceen tehdä oman servun mul vaan ei oo ohjelmaa millä tekisin sen -.- mun netti boksi on viritetty kuntoo servuun pystyy liittymään koska kaikki portit on auki aina eli ei oo kiinni netistä mut mistä kyseisen hlds kaman saisi?
No Steamin tools tai suomennettuna työkaluissa pitäisi olla sellainen ohjelma kun source deditaced server, jolla voi tehdä servun sourcemoottorilla toimiviin steamin peleihin
Auttakaa mua valve hammer editorissa, tarvitsisin liukuoven, mikä avautuu esim. 5 sekunnin päästä, ja sulkeutuu 5 sekunnin päästä. Toi oven aukeaminen on ongelma, mutta se ei pitäisi olla mahdoton, jos semmoinen kerran on cs_reflex kentissäkin.
Latasin HLDSUpdatetoolilla hlds serverin normaalisti 1.6:lle Ongelma on se, että hlds ei löydä mitään mappeja. Steamin GUIn kanssa laitettaessa map lista on tyhjä ja jos servun käynnistää ilman mappia ja consoleen kirjoittaa map de_dust, ilmoittaa se että kyseistä mappia ei löydy serveriltä. Maps kansiossa se on ihan niinkuin ennenkin. Mikäs hitto tälle on tullut kun enne on toiminut aina niin hyvin? Eikä ole myöskään käyttiksestä kiinni; Kokeilin XP 32b sekä Win7 64bit kanssa, sama tulos. Kokeilin myös päivittää eka pelkän "valve" sisällön (-game valve) ja vasta sen jälkeen cstrike (-game cstrike) Ei vaikutusta.
Asenna uudestaan, jos ei toimi, hanki servukone, jos ei auta sekään, lopeta yrittäminen.. Voisko joku jo vastata mun aiempaan kysymykseen...?
Hei! Latasin 1.6sen taas pitkästä aikaa (cd:ltä) ja ei löydä mappeja ennen ei ole tätä vikaa löytynyt.. Mistä lähteä vikaa etsimään? kiitos.
Juu eli pelaan normaalisti cs 1.6 ja kun ampuu ni choke eikä lossi nouse mutta lagaa sillee pienesti ettei osu sillä aseella joten missä vois olla ongelma? ja ratet ja kaikki kunnossa! Tässä tietoo koneest: Prossu AMD Athlon(tm) Dual core processor 4450e näyttis Ati Radeon Hd 3450 Ram muisti 2giga
Miksi mun CS ei tunnista mun DirectX:ää, kertoo et mul on mukamas 7, vaik kone sanoo et on 9.0c?? Tämä siis Sourcessa, tavallinen cs toimii ihan hyvin, CSS Pätkii silleen ärsyttävän vähän...
"Asenna uudestaan" Puhdas asennus suoraa hlds updatetoolistasta, kokeiltu 3 kertaa koko prosessi uuestaan "hanki servukone" Koittanu windows 7 & xp HP & xp pro (servu kone) "lopeta yrittäminen.." Haista vittu Hienot neuvot oli joo... Mitää järkee Kova poika pätemään
Joo, pitää kokeilla huomen, katsotaan mitä tapahtuu. Kiitos tästä. Ilmoittelen huomenissa että auttoiko.
Kertokaapas missä on css:ssä console??? onko se ihan vaan kun Y näppäintä, siis msitä keskustellaan? vai onko se jossain muualla. Jos on Y näppäimestä niin eipä tapahtunut mitään kun kirjoitin siihen : mat_dxlevel 90 Ilmesty vaan siihen kaikkien ihmeteltäväksi Kertokaa ken tietää
Juu löysin sen kylläkin Googlettamalla, oli vaan pakko kysyä Mut ku kirjoitin siihen mat_dxlevel 90. niin se ilmoitti mulle seuraavaa: mat_dxlevel 90 Error: Material "debug/debuglightmap" uses unknown shader "LightmappedGeneric_dx8" Mitäs tuo mahtaa meinaa? EDIT: Tässä vähän lisää jos yrittää vaihtaa deeäxää: mat_dxlevel 80 Error: Material "debug/debuglightmap" uses unknown shader "LightmappedGeneric_dx8" ] mat_dxlevel 70 cpu speed 1332 MHz AMD 1279 MB of system RAM Error: Material "debug/debuglightmap" uses unknown shader "LightmappedGeneric_dx8" Changing resolutions from (640, 480) -> (640, 480) Unable to remove d:\counter strike\steamapps\martinlinde\counter-strike source\cstrike_finnish\textwindow_temp.html! ] mat_dxlevel 90 Error: Material "debug/debuglightmap" uses unknown shader "LightmappedGeneric_dx8"
Uskosin kyllä että elisan päässä ois vika. Itellä nääs on mokkula ja samanlainen ongelma varsinkin sillon kun pelaa ruuhka-aikaan.
VOISIKO JOKU AUTTAA MIKSI KUN TÄHTÄÄN SNIPULLA MULLA EI OO MITÄÄ SEMMOST MUSTAA JA SITÄ PUNAST PISTETTÄ. ELI SIIS EN VOI AMPUA SNIPULLA