Jaahas... ikää varmaan alle 12. EDIT NAPPI ON KEKSITTY No jokatapauksessa se menee näin: Avaa Oma Tietokone tai Tietokone, josta löytyy kaikki kovalevyt / optiset asemat / massamuistilaitteet yms Klikkaa sieltä C-asema Sitten Program Files tai Program files (x86) riippuen käyttöjärjestelmän bittisyydestä. Sieltä pitäisi löytyä Steam- tai Valve-kansio. Jos ei ni eti ite minne oot sen steamis asentanu. Sieltä pitäisi löyty steamapps kansio, sinne. Steamappseista pitäisi löytyä steam kirjautmisnimesi niminen kansio, sinne. Nyt pitäisi näkyä tuo counter-strike kansio minkä poistat (Klikkaat kansiota ja painat Delete-näppäintä näppäimistöstä, vahvista poistaminen klikkaamalla OK tai Kyllä) Nyt käynnistä CS uudestaan ja aseta asetuksesi takaisin ja mene pelaamaan.
Morjesta, tarvitsisin apua asentaakseni Counter Strike Sourceen (CSS) Bunnyhop scriptin. Käyttöjärjestelmänä Windows 7. Olisin todella kiitollinen sille neropatille ketä alusta asti neuvoisi, että miten tämä asennetaan, minne tallennetaan, miksi scripti nimetään yms miten sitä käytetään. http://www.youtube.com/watch?v=Vr6jfVDNNZU Kyseisen linkin tapaista bunnyhoppia etsisin. Olen kuitenkin suoraan sanoa melko tyhmä näitten asennuksien kanssa, niin päätin tulle viisaimmilta kysymään neuvoa. Voitte juuri tuon kyseisen scriptin asennuksessa auttaa (tuon videon tiedoissa linkki mistä voi ladata). Myös muita bunnyhoppi scriptejä voi suositella yms! Kiitoksia j0 etukäteen, odotan innolla neuvoja !
Opettele Bhoppaamaan scrollista. Meet consoleen ja bindaat hypyn rullaan (bind "mwheeldown" "+jump"). Sitäpaitsi jos käytät bhop scriptejä lähes kaikki servut potkivat sinut pois servulta ja antavat bannia.
Missä mättää, kun fps on koko ajan 59-60 eli rajoitettu. Otin fps_limit pois,laitoin siihe 0 ja sit kokeilin 100 ja 10000 mut ei nouse fps. Koneen tehot ei kyllä voi loppua kesken, ei se lagannu yhtää. Koneen osat: Ati radeon hd 5970 x2 XFX editon ja black edition. Intel i7 950 @3.07ghz 12gb ddr3 1600mhz ram 5500gb kovalevyy ASUS Rampage II emolevy Antec P193 koppa Noilla pitäis saada ainekii 500fps..... Css:ässästä laitoin kaikki täysille ja full hd resot. Miten saan fps rajotuksen pois, konsolista otin mut ei auta :F
missä vika, heittää errorin hyvin useasti kesken pelin enkä ymmärrä tästä mitään, eli voisko joku joka tietää miten asian saa kuntoon auttaa, kiitoksia lukijoille
Eli mikäköhän mahtaa olla kun koitan mennä cs 1.6:sessa serveriin niin se ei lataa palkkiakaan ja tulee pian " failed contact to game server " APUJA! PS: Jos jollain on de_nuke_koppi tai de_nuke_narina mapit niin linkkiä!
Sillon kun toi css päivitty niin net_graphiin on tullut joku lerp: 100.0 ms ?? Mitä ihmettä se mahtaa meinaa onko se hyvä kun on iso vai mahd pieni.. Yhessä kohtaa se oli mulla 15.2 ms ja se oli punasen värinen mutta nyt aina 100.0 ms
Moro! Ajattelin ettei minun tänne tarvitsisi koskaan mitään avunpyyntöjä kirjoittaa, mutta nyt ollaan pakon edessä. Eli onko kellään mulla ollut ilmeisesti siis samaa ongelmaa kuin Kaltsukalla, joka aikaisemmin kysyi jo neuvoa? Minulla nimittäin itsellänikin CSS kaatuu nyt tuon uuden päivityksen jälkeen noin 5 min. päästä pelaamisen aloittamisesta. Lämmöissä ei vikaa, kiintolevy ja css eheytetty, ccleaner ajettu ja directx päivitetty. Missä vika?
Onkoha tuohon uutee päivityksee väsätty viel mittää konffeja? Noilla vanhoilla tulee koko ajan jotain blaablaa sv_cheats juttuja consolee jne jne.. Ja jos on nii mistähä mahta saada. koittanu ettii mut ei löydy
Noniin, vika selvisi. CSS kaatuu jos pitää mikkikeskustelua pelissä päällä, eli voice_enable on 1. Kellään ratkaisua sitten tähän ongelmaan?
Sillehän pitäs olla oma näppäin siellä "keyboard settingseissä" voi mitkä nyt olikaan. Vai muistanko nyt päin helee?