Siirrät koko Steamin kansion uuteen masiinaan.Jos voit siirtää sen vanhalta kovolta.Ei tartte ladata kaikkia uudelleen.Itsellä on Steam ulkoisella kovolla ja varmistus sisäisellä,jos sattuu kovo pamahtamaan,niin on ainakin tallessa,eikä tartte ladata miljoonaa peliä uudestaan.
Morjesta pöytää, mul olis pari kysymystä tuosta sorsasta. Ostin tos pari päivää sit sorsa ja läppäril pelailen, tuntuu vaan olevan niin perkeleen paska fps. Fps on sen 15-50 luokkaa, riippuen missä on. esim ulkona 15-30, sisäl pienes tilas 30-60. Kysymykseni siis kuuluu, onko mahdollista saada minimiksi fps 50 ja mitenkä se onnistuu. auttaako tämä "tuuletusaukotin" ollenkaa. http://www.karhuton.com/cstrikes/tuuletusaukotin/ Läppärin speksit tulee täs. Pentium(R) Dual-Core CPU T4200 @ 2.00GHz 2.00 GHz Performance Rated at: 3 GHz 2.9 GB ram, Vista 32bittinen vie gigan pois. Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family, 1,3 GB omaa muistia. Näyttö on taas jotain 17tuumaa. Apu olis tarpeen ja nopeesti.
Mikäs ongelma tässä nyt on kun servulistalta löytyy pelkkää non-steam paskaa? Kyseessä siis 1.6 Ylläolevalle, tuuletusaukotin auttaa varmasti FPS-ongelmiin, suosittelen
Kopioi mukana tuleva autoexec.cfg steam/steamapps/*käyttäjänimi*/counter-strike source/cstrike/cfg - kansioon
Eli minulla on ongelma, kun olen pystyttämäs servua. Olen ladannut Source Dedicated Serverin Steamista, mutta kun käynnistän tämän, tämä ei näytä Game Selectissä muutakuin Half-Life 2: Deathmatchin, eikä voi valita mitään muuta, koska listassa ei ole. Kysyisin että mitä halvattua? Siis jos joku ei ymmärtänyt, niin tässä vielä kuva Tämä sama tapahtuu toisellakin koneellani.
Simppeli vastaus, CSS on siirtyny uutee graffamoottorii joten se on Team Fortress 2 Dedicated server listalla
Nyt ois semmoonen onkkelma että sorsa eikä day of defeat ja muut sourcemoottoriset (?) steam pelit ei loydä servuja. Tulee vaan että refreshing ja ei tuu ollenkaan servui?
Mulla on kanssa sourcessa FPS ongelmia. Fps ei millään nouse yli 50 ellei tuijota samaan kohti seinään. Ja tosta 60 se matalimmillaa tippuu 19, jolloin on tuskaa tähdätä esim desellä. Ja tuskaa pelata muutenkin. Vaikka kaikki asetukset on lowilla ja lämmöt katsottu, silti lagaa. Viruksia tai mtn ei ole ja turhat ohjelmat oon pelaamisen ajaksi sulkenut. Lämmöt mainitsin, koska tämä on läppäri. AMD Athlon X2 dual-core 2.1ghz ATI Radeon HD 3200 256mb 3gb RAM
Aika hidas kone, pudota grafiikkoja tai kärsi lagista, oma valintasi. Kokeile esim Tuuletusaukotinta jos haluat parhaan mahdollisen tuloksen. http://www.karhuton.com/cstrikes/tuuletusaukotin/
Moro! Ongelmana ois Sourcen kanssa (ilmeisesti) windows 7:n yhteensopivuus... Luulisin. Peli kaatuilee, riippuen tuurista, 15sek - 2h pelaamisen jälkeen. Välillä heti, välillä kerkee pelata. Mitään error-viestiä tai vastaavaa win7 ei anna, mutta kaatuu kuitenki työpöydälle. Aiemmin oli ongelmina grafiikkabugit, jotka sain korjattua päivittämällä ajurit - jotka nyt ovat tuoreimmat - mutta nyt kaatuilee. Myös viewmodel ase/käsi) välkkyy, bugittaa vittumaisesti. Konffien muutos ym. ei auta. Osaako kukaan auttaa?