joo mulla olis tällanen ongelma käyttis on vista 64 home premium..asensin steamin ja koitin ruveta pelaan cs 1.6 servuja ei oikein meinannut löytyä ja kun pääsin servulle pelasin siellä hetki aikaa lähdin servulta ja sen jälkeen kun on steamissä päivittänyt servut niitä tulee mutta pingi on huima ja sitte kun yrittää joinii servulle tuleee että serveri ei vastaa sen jälkeen ei toimi nettikään selaimella useaan minuuttiin missä voisi olla vika???modeeemi on zyxel p-600 series...kone on uusi tehokas pelikone...
onkelma n1. sanoisin että prossu tai näyttis käy kuumana . jos on prossu niin veikkaisin että ei oo cooleri kunnolla kiinni ja uudet vahat tarvis tai sit vaan uus cooleri. ja jos näyttis on niin.. no mikäs näyttis sil on? onkelma n2. ei hajuakaan
Siin on joku nvidian näyttis. Millä ohjelmalla on hyvä kattoo näyttiksen ja prossun lämmöt? Onko tuo iha kone kohtainen ongelma jos lämpenee liikaa, vai voiko sen vian niiku laittaa takuun piikkiin?
niitä ohjelmiahan on aika paljon. kokeile vaikka speedfan:lla tai rivatuner:lla tai everestil.. tai googleta
Aukaisen css ja menen johkin servuun pääsen siihen servun tieto box:sin kohtaa niin se jää jumiin missä vika?
Ennen css toimi ihahyvin ADM athlon 64 x2 Dual core Processor 5000+ 2.60 GHz 3071Mt RAM Windowns vista home prerium NVIDIA GeForce 8600GS
Steam ei tallenna salasanaa. Vaikka oon asetuksista ottanut täpin "Älä tallenna salasanaa tähän tietokoneeseen" pois. Aina ku avaan steamin, se kysyy salasanaa. Siinä oon laittanu täpin "Tallenna salasana". Missä vika?
No ehkä mutta olisi sillai mukava vähän helpommalla päästä kun mulla on mokkula, ja se ei huimiin latausnopeuksiin pääse, eli kestää ikuisuuden. E: ja tämä siis tapahtuu aina kun sammutan koneen ja käynnistän uudelleen.
Apua.. Kun pelaan Counter Strike: Sourcea, niin peli pysähtyy, eli siis kuva pysähtyy ja jää siihen jumittamaan, ja joudun sammuttamaan pelin tehtävien hallinnasta... Välillä pääsen johonkin servuun pelaamaan, mutta jumittaa sittenkun servu lataa uuden mapin. Joinaamisessakin menee yleensä ikuisuus, ja kaikki serverit ei näy. Konekkin tuntuu välillä käyvän kuumana... Samoin kun käynnistän CSSän niin tulee ilmoitus että tuntematon näytönohjain. Olen päivittänyt näytönohjaimen... Omistan nopean nettiyhteyden ja se toimii muuten moitteettomasti joten ei netistä väliä... Jos joku vois auttaa niin olisin kiitollinen.. Koneen tiedot on Windows Vista Home Premium, Acer Aspire 5715Z, Intel Premium Dual CPU T2390 @ 1.86GHz (2 CPUs), 3062MB RAM, DirectX 10, Mobile Intel 965 Express Chipset Family, Realtek HD
No siis ongelmahan voi yksinkertaisesti olla siinä, että ei tehot riitä. Kannattaa myös tarkastaa että kyseinen näytönohjain on yhteensopiva pelin kanssa. Mutta kuten jo sanoin, noilla integroiduilla näyttiksillä ei pitkälle pötkitä joten ainakin grafiikka-asetukset kannattaa tiputtaa niin alas kuin vain saa.
Ei taida olla yhteensopiva kun valittaa että tuntematon näytönohjain ja samalla sanoo että voi heikentää suorituskykyä. Mikä näytönohjain olisi yhteensopiva ja samalla ihan toimiva alhaisimmilla asetuksilla?
Eli tällaista ongelmaa on nyt vähän väliä ilmestynyt CS: Sourcen kanssa. Joskus kun alan pelaamaan (ei ilmene siis joka kerta), niin koneeni kaatuu. Näyttö jumittuu, rupeaa vilkkumaan ja äänet tökkii paikallaan. Ei siinä mikään muu auta kuin käynnistää napista uusiksi. Joskus näin on käynyt esim. YouTube-videoita koko näytöllä katsellessa, mutta erittäin harvoin. Ongelma oli kokonaan poissa jopa kuukausia, mutta tänään taas kaatui pelatessani. Alkoi niin kovaa ottamaan aivoon niin päätin tänne raapustaa auttavien vastauksien toivossa. Ajureita on päivitelty, peliä asennettu uudelleen useamman kerran, lämpöjä tarkkailtu ja kaikki näyttää kyllä olevan kunnossa, mutta jostain kumman syystä ei suostu CSS pyörimään moitteettomasti. Ja oli sattumaa tai ei, ei koskaan publalla, aina matsin kesken! Alhaalla liitteenä puhelimella kuvattua todistusaineistoa ja PC Wizardista napsittuja tietoja kokoonpanosta/lämmöistä. http://rapidshare.com/files/291519321/Failure.3gp.html (Näytön vilkkuminen ei siis johdu kamerasta, noin se oikeasti tekee.) http://i284.photobucket.com/albums/ll17/Kehwel/Systeemi.jpg Kiitoksia.
*ONGELMA* Mulla on ongelmana sellanen että latasin noi tuuletusaukotin conffit, mutta niissä ei toimi tuo minmodels eli ct:llä ja terroristeilla näkyy kaikki eri hahmot. Osaako kukaan auttaa?
Kun aukaisen pelin css ja menen johonkin servuun sisään. mulla jää siihen ku tullee hetise aloitus boxsi nii jää kokonaan jumiin ja joudun sammuttamaan css. välillä pääsen johonkin servuun sisää ja useimmiten jää jumii. Missä vika?
Laita grafiikka asetukset alhaisimmalle? Voit varmaan kokeilla myös pelata Suomi servuilla tai pienemmissä mapeis.