Noniin, tänään on ilmennyt semmonen ongelma että kun pelaan CSS niin näytti että fps (tps?) menee välillä 9-10 kohdalle, lähen joka toinen minuutti, mutta muuten on 20-40 toi fps joka riittää ainakin mulle. Tiiättekö mistä johtuu ja mitäs asialle vois tehdä? Systeemivaatimukset kyl täytän.. Sama juttu on aina kaikissa servuissa ja mapeissa, bottejen kanssa tai jos ei tapahdu häslinkiä/ tapahtuu. Apuja? Grafiikan rasitustestistä tuli noin 50, joten olisko yhteydessä ongelmia? Minulla on kumminkin 2815.71 kbit/s?
Oon koittanut asentaa uusiks steamin ja css ei auttanu koitin laittaa grafiikat alhaisimalle ei auttanu ja on koittanu suomi servui ja servui mis on väänhenkilöitä pelaamas voisko vik olla siinä että joku tärkeätidosto olis poistunu?
ootko kokeillu sitä kun painat omat pelit listasta toista nappia pelin kohdalta ja ominaisuudet ja sieltä joku eheytys homma*?= en itekkään tahdo uskoo että auttais mutta mistä sen tietää..
Meen joihinki servuihin, niin valihen tiimin ja sit heti tulee kick. Consoleen tuli: Host_Error: UserMsg: Not Present on Client 255 Mitä voi asialle tehä? :S
Eli ongelmana minulla on Cs 1.6: "Error 5899: Metadata file missing or damaged [-1]Peli on aito ja toiminut moitteettomasti ennen tuota. Olen asentanut uudelleen-tuloksetta,eli mikä mättää? Half-life kyllä toimii niinku pitää.
Nyt kysymys: Peli(CSS) ruvennut tökkimään ja fps droppailee alle 100 ja pyörii 100 molemmin puolin!? Tehoa koneessa riittää: e8500, 9800GTX+, 2gbram, p45t jne!. Ennen ongelmaa fps oli jossain kartoissa jopa 1000 ja niin edelleen.. Olen kokeillut jo joitan asioita mm. viruksen etsimistä, uudelleen asentamista.. Minulla itellä on päälimmäisenä näyttiksen happi(menossa RIKKI?).. Noniin, toivotaan parasta.
Mikä mättää, peli käynnistyy iha normaalisti mutta sitte yhtäkkii peli sammuu ja tulee Engine Error, viimisimpän tuli " Failed to lock index buffer in CmeshDX8::LockIndexBuffer " mut on tullu myös joku näytönohjain error juttu. Mut nyt on alkan käymää myös sillee ku serverille lautaus vaiheessa näyttö menee virransäästötilaa eikä pysty enää herrätämää ku sammuttamal kone. Sillo ku ostin pelin nii toimi muistaaksee iha moitteettomast. Koneen tiedot - Hp pavilon AMD Athlon 64 processor 3500+ 2.22 GHz
Mikähän mun netis mahtaa olla, kun noin 10sek välein tulee n. 200 ping lagipiikki? (Kuva). Olin nyt viikonloppuna laneilla ja siellä sama viiva oli kokoajan suora. Kaverilla on KPO:n 6mb netti ja minulla soneran 2mb.
Mikä on vikana? Tekee samaa muutamissa mapeissa. Ennen ei ole tehnyt, vika ilmeni sen jälkeen kuin formatoin koneen ja asentin Css uudelleen. Kiitos vastauksesta.
Jossei KPOn yhteydessä vastaavaa tehnyt niin luultavasti vika soneran päässä. Onko sinulla kaapeli vai langaton yhteys? (ja viitsitkö kertoa miten sait viivan näkyviin tuohon?
On kaapeli. Tästä voisi soittaa soneralle ja kysyä et mikähän on vikana. Tämä sama ongelma ollut jo pitkään, mutta nyt päätin kysäistä. Ja tuon viivanhan saa consolekomennolla net_graph 1 tai 3 en muista kumpi.
Nyt sitten kokeneempaa tai kaikkitietävää äijänretaletta kehiin. Pitkään on ollut päänvaivana 1.6:n FPS, joka ei sitten millään pysy edes yli 60:ssä kokoaikaa. Joten kysymys kuuluu: saako näillä tideoilla millään fps pysymään tasaisena / Onko jollain kokemusta tälläisestä kok.panosta. Ja jos saa tietoa otetaan vastaan. Intel Celeron 1.7ghz 1Gt DDR RAM nVidia GeForce ti 4200 128mt Windows Vista '-.- Ja konffeja on plärätty, palikka modeleja asennettu ja textuureja huononnettu. Ja huhuja olen kuullut että on vedetty heikommallakin raudalla fps 100.
Itellä on AMD Athlon tuplaydin prosessori 4gt ram ja Ati hd 3200 258mt ja vista -> FPS ei pysy mitenkään 100 kokoajan. vaihtelee 50-100. Sun tapauksessasi prossu kusee ja keskusmuistia tarvittaisiin lisää jotta ajattelit sinne 100 fps päästä. Tai sekin auttaisi jos laitat XP wintoosan vistan tilalle.