Avaa steam ja mee sielt "games" ja sielt "activate a product... Sit siin lukee sul jotai pälä pälä ja ky painat next nii siihe pitää kirjottaa sun "koodi" joka lukee CS:S ohjeiden takana ku käännät sen lapun nii siel on koodi ja sun pitää kirjottaa se ja sit pitäs pystyy klikkaamaan launch nappulaa. Sit se alkaa lataa niitä pelejä joihi klikkaat launch ja sit ne alkaa lataa vaihtelee koneesta kuinka kauan. Ja sit ootat et ne lataa juot vaik kahvii. Ja sit pitäs rokata. Ja muista tähdätä aina päähä nii tapat kaikki oon ite iha "pro" lol.
en enää ikinä osta kyseistä peliä kaks oon ostanu ja kumpikaa ei toimi eka toimi mut toinen ei toiminut ollenkaa nii en enää pelaa kyseistä peliä ainakaa lähiaikoina
Kävitkö ostaan uuden, kun vanha ei toiminut ? Olisit eka kattonut onko DVD:sssä mitään naarmuja yms., koska jos se DVD oli kunnossa, niin mitä uus peli olisi auttanut?
Tuskimpa ne viallisia on, steami vaan kusee. Ja että 2 viallista cdtä peräkkäin? Jaa'a, tuskin niitä niin paljoa on liikkellä, jos et mitään piraatteja ole mennyt ostamaan.
oon koittanu kaikkia mahdollisia keinoja mut ei siltikää toimi ja mul ei oo ees niitä pelejä enää mä vein ne takas kauppaan ja sasin rahat takas