Ei yllä lainkaan alkuperäisen Crysiksen tasolle. Paskaahan tuo on. Ensi alkuun se oli ihan mukavaa, samoin kuin tortulla istuessa, mutta sitten rupesi haju nousemaan sieraimiin ja pelin todellinen luonne pääsi ilmi.
Mä niin tiesin tän http://www.fudzilla.com/games/item/22265-no-dx11-patch-on-tap-for-crysis-2 Crytek says no DX11 patch was ever confirmed. Lähde: Techpowerup Ton on lähettänyt Crytekin foorumie moderaattori. Crysis 2 on Crysis 1:Stä vielä paskemmilla grafiikoilla
Huomaa myös siitä että pyörii paremmin kuin Crysis 1. Itse yksinpeli on toistaiseksi ollut ihan viihdyttävä kuten ykkösessäkin. Moninpeliä en ole koittanut enkä luultavasti koita sillä en pidä fps-peleistä verkossa.
latasin crysis 2 demon ja omasta mielestä aika huono oli jo parin erän jälkeen,hienolta se vaikutti ulkoasultaan kuitenkin,en pitänyt
Omasta mielestä kyseessä erittäin hyvä peli.. En ole pitkään aikaan jaksanu pelata mitään räiskintää mutta tätä jaksoin pelata. Nätti peli ja nanopuku tuo vähän uusia kulmia taisteluun. Tietenkin tekoäly jaksaa naurattaa aina silloin tällöin kun pojat/alienit eivät reagoi mitenkään kun kaveri kuolee aivan selän takana tai sitten juostaan seinää päin kunnes kuolema korjaa. Ja nyt kun vielä DX11 päivitys on luvattu niin saa nähdä miten se vaikuttaa ulkoasuun, veikkaan ettei mitenkään olennaisesti. Tosin eipä ne grafiikat peliä tee.. Moninpeliä en ole pelannut koko versiossa mutta varmaan aika samanlaista menoa kuin demossa eli ei mitään maata mullistavaa?!?
Ostitko pelin, kokeilit, totesit huonoksi ja sitten heitit nurkkaan? Vai mentiinkö lain rajamailla siellä torrenttien maailmassa ^^ ? Itse kattelen Crysiksiä sitten, kun kesämmällä konetta ostelen
Arvaas pari kertaa Samanlaista kun aikaisempi Cyrsis Mappeja lisäilty, kevyempi, kontrollit laitettu uusiksi, miksi? Grafiikoissa ehkä pieni parannus.. Mielestäni ei ole ostamisen arvoinen...