No siis ei täysillä vaan kaikki on High ja 1280x960 resolla.. Fps on parhaimmillaan 40. Ei pätki kun vain alussa textuurien latauksessa.
Ja miten kummassa tuo on selitettävissä. Oma X1950 Pro ei meinaa jaksaa edes kaikki mediumilla hyväksyttävästi. Täytyy pistää 8800GT tilaukseen.
Mulla jaksaa mediumilla ihan hyvin. Jotkut asetukset voi laittaa highllekin. Tosin mulle riittää semmonen 27-30fps. Pitää kyl itelläki hommata toi 8800GT.
Itellä kaikki high asetuksilla ja FPS semmoiset mukavat ~30-25. Sitten kun twiikkasin DX10 niin parhaimmillaan 21, mutta ihan lopussa siellä laivalla laski pahasti alle 10... Seuraava ostos varmaan sillon kun tulee NV 9-sarjalaiset..
Crysis ei muuten ole kovinkaan paljon prossuriippuvainen. Jotkut olivat alikellottaneet E6750:sta ja vasta 1.6ghz:ssa tuli 0-10FPS:n pudotus.
Tosta ydinpommista vielä että saat "vähän" lisää tehoa seuraavalla tavalla: amedata->scripts->entities->items->xml->ammo->vehincles- >TAC projectile avaa se notepadilla ja muuta seuraavia <explosion> <param name="pressure" value="Lisää arvo tähän" /> <param name="max_radius" value="140" /> <param name="hole_size" value="0" /> <param name="terrain_hole_size" value="0" /> <param name="decal" value="" /> <param name="effect" value="" /> <param name="effect_scale" value="1.2" /> <param name="radialblurdist" value="130" /> <param name="type" value="tac" /> </explosion> lisää nämä parametrit tohon ylempään explosion kohtaan(niitä siis ei ole siellä oletuksena) <param name="min_phys_radius" value="lisää arvo" /> <param name="max_phys_radius" value="lisää arvo" /> eli tehoa tulee kivasti, mutta varoituksen sananen, ellette halua kyykyttää konettane henkihieveriin niin suosiettelen pitämään phys radiuksen alle 200 ja pressuren alle 20000. Lopputulos kutakuinkin tällainen: <ammo name="tacprojectile" class="Rocket"> <geometry> <firstperson name="objects/weapons/rockets/sidewinder/sidewinder.cgf" /> <thirdperson name="objects/weapons/rockets/sidewinder/sidewinder.cgf" /> </geometry> <flags> <param name="serverspawn" value="1" /> <param name="predictspawn" value="1" /> </flags> <physics type="particle"> <param name="mass" value="0.35" /> <param name="speed" value="110" /> <param name="radius" value="150" /> <param name="air_resistance" value="0" /> <param name="water_resistance" value="0.5" /> <param name="gravity" value="0, 0, -0.75" /> <param name="water_gravity" value="0, 0, -1" /> <param name="thrust" value="0" /> <param name="lift" value="0" /> <param name="min_bounce_speed" value="8" /> <param name="material" value="mat_metal" /> <param name="pierceability" value="8" /> <param name="traceable" value="1" /> <param name="single_contact" value="1" /> </physics> <explosion> <param name="max_phys_radius" value="1000" /> <param name="min_phys_radius" value="1000" /> <param name="pressure" value="20000" /> <param name="max_radius" value="150" /> <param name="hole_size" value="0" /> <param name="terrain_hole_size" value="0" /> <param name="decal" value="" /> <param name="effect" value="" /> <param name="effect_scale" value="0.5" /> <param name="radialblurdist" value="150" /> <param name="type" value="tac" /> </explosion> <params> <param name="lifetime" value="55" /> <param name="showtime" value="0.15" /> <param name="aitype" value="rpg" /> </params> <trail> <param name="effect" value="smoke_and_fire.Tank_round.tac" /> <param name="scale" value="0.5" /> </trail> </ammo> Tossa olen muuttanut vähän muutakin kuin noita phys ja pressure arvoja, ja olen todennut tuon olevan optimaalinen omalle koneelleni High asetuksilla.
Näytis on peleissä se tärkein \ suurin pullon kaula itellä on Amd X2 6200+ ja Ati X19000XTX niin tuo High asetus toimii n: 35 FPS ja medium siellä n:72 FPS paikeilla itelläkin uus näyttis osto listalla katotaan jääkö tän viikonlopun Hifi \ Peli messuilta 2-4 11 2007 mitään käteen kun kehvelin palkkakin tuli tänään tiliä turvottamaan
Ei kannata yleistää sillä kaikki riippuu pelimoottorista. Itselläni half-life 2:ssa r9600xt:n vaihto gf6800 ultraan toi ehkä 10-15fps lisää. Sama on HL1:n moottoriin (GoldSrc) perustuvassa Day of Defeat:issa (EI dod:s): Näytönohjaimen vaihto (hyvä kortti->yyberhyvä kortti) ei auta mitään koska pelissä esiintyville efektejä ei pelimoottorissa ole mahdollista tehdä "raudalla" ja efektit pistettiin prossun laskettavaksi.
-Toimiikohan tuo mun vasta tilatussa koneesa täysin grafiikoin? :O -Niin ja ne osat on listattu allekirjotukses.
Ei oo päällä. Medium asetuksilla semmonen 20-40 FPS, mutta helpotusta tuo onneksi tilattu 8800GT joka toivottavasti saapuu parin viikon sisällä.
Höö.. mä jo kerkesin hyppiä riemusta Elkääs pojat sitte pelailko peliä liikaa jahka ilmestyy sillä sitte voi tulla sellanen ikävä ilmiö että perus "hyvä" grafiikkanen peli näyttää ihan palikalta ku on tottunu jo veitsen terävään kuvaan.
Kylläpä kun se on niin hauskaa. Koulussakin kyllä valitetaan siitä mut ihan sama. Koitin muuten tuota tankkia joka ampuu nukeja. sen räjähdyksessä on paljon enemmän ytyä kuin TAC pyssyssä.
no toi pätee museoissa löytyviin peleihin mut ei esim Crysis tai F.E.A.R eikä edes Half Life 2 episode 1 mikä on myös silmän karkkia koska ison budjetin peleissä on panostettu silmä karkkiin
Kyllä tuo Half-Life 2 Episode One ei ole varsinaisesti silmäkarkkia. Ehkä Episode Two on. Edit: Joku keksi miten lisätä demon kenttään vaihtoehtoisen lopun with Sandbox 2 (eli tarina jatkuu vielä sen "veneen" jälkeen). Minä en tuohon koskenut kun haluan säilyttää jännityksen koko versioon.
Kannattaa kokeilla tuota, jos ei jaksa odotella koko peliä. Ei tuo kuitenkaan niin hirveesti paljastanut, siinä liikutaan vaan parisataa metriä ja se elukka juoksentelee sen Jesterin kanssa siellä pusikoissa. Mikä muuten olikaan offical julkaisupäivä?