1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Crysis

Discussion in 'PC:n pelit' started by Shiva, Apr 26, 2006.

  1. T0mba001

    T0mba001 Member

    Joined:
    Nov 9, 2005
    Messages:
    87
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    No siis ei täysillä vaan kaikki on High ja 1280x960 resolla..
    Fps on parhaimmillaan 40. Ei pätki kun vain alussa textuurien latauksessa.
     
  2. Ile371

    Ile371 Regular member

    Joined:
    Jan 1, 2006
    Messages:
    806
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ja miten kummassa tuo on selitettävissä. Oma X1950 Pro ei meinaa jaksaa edes kaikki mediumilla hyväksyttävästi. Täytyy pistää 8800GT tilaukseen.
     
  3. MoKKo

    MoKKo Member

    Joined:
    Feb 4, 2007
    Messages:
    32
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Mulla jaksaa mediumilla ihan hyvin. Jotkut asetukset voi laittaa highllekin. Tosin mulle riittää semmonen 27-30fps.

    Pitää kyl itelläki hommata toi 8800GT.
     
  4. T0mba001

    T0mba001 Member

    Joined:
    Nov 9, 2005
    Messages:
    87
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Onko sulla AA päällä?
     
  5. RIVER2

    RIVER2 Guest

    Itellä kaikki high asetuksilla ja FPS semmoiset mukavat ~30-25. Sitten kun twiikkasin DX10 niin parhaimmillaan 21, mutta ihan lopussa siellä laivalla laski pahasti alle 10...
    Seuraava ostos varmaan sillon kun tulee NV 9-sarjalaiset..
     
  6. k0jootti

    k0jootti Regular member

    Joined:
    Oct 11, 2006
    Messages:
    4,404
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Crysis ei muuten ole kovinkaan paljon prossuriippuvainen. Jotkut olivat alikellottaneet E6750:sta ja vasta 1.6ghz:ssa tuli 0-10FPS:n pudotus.
     
  7. megabit

    megabit Member

    Joined:
    Sep 24, 2006
    Messages:
    57
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Tosta ydinpommista vielä että saat "vähän" lisää tehoa seuraavalla tavalla:

    amedata->scripts->entities->items->xml->ammo->vehincles- >TAC projectile
    avaa se notepadilla ja muuta seuraavia

    <explosion>
    <param name="pressure" value="Lisää arvo tähän" />
    <param name="max_radius" value="140" />
    <param name="hole_size" value="0" />
    <param name="terrain_hole_size" value="0" />
    <param name="decal" value="" />
    <param name="effect" value="" />
    <param name="effect_scale" value="1.2" />
    <param name="radialblurdist" value="130" />
    <param name="type" value="tac" />
    </explosion>

    lisää nämä parametrit tohon ylempään explosion kohtaan(niitä siis ei ole siellä oletuksena)

    <param name="min_phys_radius" value="lisää arvo" />
    <param name="max_phys_radius" value="lisää arvo" />

    eli tehoa tulee kivasti, mutta varoituksen sananen, ellette halua kyykyttää konettane henkihieveriin niin suosiettelen pitämään phys radiuksen alle 200 ja pressuren alle 20000.

    Lopputulos kutakuinkin tällainen:

    <ammo name="tacprojectile" class="Rocket">
    <geometry>
    <firstperson name="objects/weapons/rockets/sidewinder/sidewinder.cgf" />
    <thirdperson name="objects/weapons/rockets/sidewinder/sidewinder.cgf" />
    </geometry>
    <flags>
    <param name="serverspawn" value="1" />
    <param name="predictspawn" value="1" />
    </flags>
    <physics type="particle">
    <param name="mass" value="0.35" />
    <param name="speed" value="110" />
    <param name="radius" value="150" />

    <param name="air_resistance" value="0" />
    <param name="water_resistance" value="0.5" />
    <param name="gravity" value="0, 0, -0.75" />
    <param name="water_gravity" value="0, 0, -1" />

    <param name="thrust" value="0" />
    <param name="lift" value="0" />
    <param name="min_bounce_speed" value="8" />
    <param name="material" value="mat_metal" />
    <param name="pierceability" value="8" />

    <param name="traceable" value="1" />
    <param name="single_contact" value="1" />
    </physics>
    <explosion>
    <param name="max_phys_radius" value="1000" />
    <param name="min_phys_radius" value="1000" />
    <param name="pressure" value="20000" />
    <param name="max_radius" value="150" />
    <param name="hole_size" value="0" />
    <param name="terrain_hole_size" value="0" />
    <param name="decal" value="" />
    <param name="effect" value="" />
    <param name="effect_scale" value="0.5" />
    <param name="radialblurdist" value="150" />
    <param name="type" value="tac" />
    </explosion>
    <params>
    <param name="lifetime" value="55" />
    <param name="showtime" value="0.15" />
    <param name="aitype" value="rpg" />
    </params>

    <trail>
    <param name="effect" value="smoke_and_fire.Tank_round.tac" />
    <param name="scale" value="0.5" />
    </trail>
    </ammo>

    Tossa olen muuttanut vähän muutakin kuin noita phys ja pressure arvoja, ja olen todennut tuon olevan optimaalinen omalle koneelleni High asetuksilla.
     
  8. k0jootti

    k0jootti Regular member

    Joined:
    Oct 11, 2006
    Messages:
    4,404
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Hetkinen, mistä nuo löytyy?

    Edit: Löytyi, eli Game kansion alikansiossa Gamedata.pak
     
    Last edited: Oct 31, 2007
  9. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Joined:
    Mar 9, 2006
    Messages:
    2,319
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Näytis on peleissä se tärkein \ suurin pullon kaula

    itellä on Amd X2 6200+ ja Ati X19000XTX niin tuo High asetus toimii n: 35 FPS ja medium siellä n:72 FPS paikeilla itelläkin uus näyttis osto listalla

    katotaan jääkö tän viikonlopun Hifi \ Peli messuilta 2-4 11 2007 mitään käteen kun kehvelin palkkakin tuli tänään tiliä turvottamaan [​IMG]
     
  10. Ysf

    Ysf Active member

    Joined:
    Oct 2, 2005
    Messages:
    1,954
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    68
    Ei kannata yleistää sillä kaikki riippuu pelimoottorista. Itselläni half-life 2:ssa r9600xt:n vaihto gf6800 ultraan toi ehkä 10-15fps lisää. Sama on HL1:n moottoriin (GoldSrc) perustuvassa Day of Defeat:issa (EI dod:s): Näytönohjaimen vaihto (hyvä kortti->yyberhyvä kortti) ei auta mitään koska pelissä esiintyville efektejä ei pelimoottorissa ole mahdollista tehdä "raudalla" ja efektit pistettiin prossun laskettavaksi.
     
  11. Samiv93

    Samiv93 Regular member

    Joined:
    Jun 14, 2006
    Messages:
    252
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    -Toimiikohan tuo mun vasta tilatussa koneesa täysin grafiikoin? :O
    -Niin ja ne osat on listattu allekirjotukses.
     
  12. k0jootti

    k0jootti Regular member

    Joined:
    Oct 11, 2006
    Messages:
    4,404
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    High asetuksilla varmasti toimii, ultra high:lla ei ainakaan kovin sulavasti.
     
  13. Ile371

    Ile371 Regular member

    Joined:
    Jan 1, 2006
    Messages:
    806
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ei oo päällä. Medium asetuksilla semmonen 20-40 FPS, mutta helpotusta tuo onneksi tilattu 8800GT joka toivottavasti saapuu parin viikon sisällä.
     
  14. Samiv93

    Samiv93 Regular member

    Joined:
    Jun 14, 2006
    Messages:
    252
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Höö.. mä jo kerkesin hyppiä riemusta :) Elkääs pojat sitte pelailko peliä liikaa jahka ilmestyy sillä sitte voi tulla sellanen ikävä ilmiö että perus "hyvä" grafiikkanen peli näyttää ihan palikalta ku on tottunu jo veitsen terävään kuvaan. ;)
     
  15. Dwnldz_5

    Dwnldz_5 Active member

    Joined:
    Jun 1, 2005
    Messages:
    1,866
    Likes Received:
    14
    Trophy Points:
    68
    Kylläpä kun se on niin hauskaa. Koulussakin kyllä valitetaan siitä mut ihan sama. Koitin muuten tuota tankkia joka ampuu nukeja. sen räjähdyksessä on paljon enemmän ytyä kuin TAC pyssyssä.
     
  16. megabit

    megabit Member

    Joined:
    Sep 24, 2006
    Messages:
    57
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ja tee vielä toi mun edellisessä viestissä oleva muutos räjähdyksen voimaan niin johan alkaa paukkua :D
     
    Last edited: Oct 31, 2007
  17. Dreamlore

    Dreamlore Regular member

    Joined:
    Sep 2, 2007
    Messages:
    1,381
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
     
  18. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Joined:
    Mar 9, 2006
    Messages:
    2,319
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    no toi pätee museoissa löytyviin peleihin [​IMG]

    mut ei esim Crysis tai F.E.A.R eikä edes Half Life 2 episode 1 mikä on myös silmän karkkia koska ison budjetin peleissä on panostettu silmä karkkiin
     
  19. Dwnldz_5

    Dwnldz_5 Active member

    Joined:
    Jun 1, 2005
    Messages:
    1,866
    Likes Received:
    14
    Trophy Points:
    68
    Kyllä tuo Half-Life 2 Episode One ei ole varsinaisesti silmäkarkkia. Ehkä Episode Two on.

    Edit: Joku keksi miten lisätä demon kenttään vaihtoehtoisen lopun with Sandbox 2 (eli tarina jatkuu vielä sen "veneen" jälkeen). Minä en tuohon koskenut kun haluan säilyttää jännityksen koko versioon.
     
    Last edited: Nov 1, 2007
  20. RIVER2

    RIVER2 Guest

    Kannattaa kokeilla tuota, jos ei jaksa odotella koko peliä. Ei tuo kuitenkaan niin hirveesti paljastanut, siinä liikutaan vaan parisataa metriä ja se elukka juoksentelee sen Jesterin kanssa siellä pusikoissa.
    Mikä muuten olikaan offical julkaisupäivä?
     
    Last edited by a moderator: Nov 2, 2007

Share This Page