Toi frozen island oli todella hienon näkönen: http://img218.imageshack.us/img218/3900/03mt6.jpg http://img115.imageshack.us/img115/9530/talvirjhdystk7.png
Kyllä tommosella näyttiksellä kelpaa... katotaan huomenna millaset FPS:t oli? EDIT: jahas jahas. huomasin että low asetuksilla ei tunnu fysiikat ihan toimivan Paiskoin tynnyreitä pitkin ja poikin mutta mikään ei tuntunut hajoavan. Low asetuksilla ei ole kiva pelata. EDIT2: Eikö ketään teistä häiritse tuo SCAR rynkyn sarjatuli ääni? Mielestäni sen äänen tahti on aivan liian kova tulinopeuteen nähden.
Yhdessä kuvassa se näkyy: 23. Piisaisi mulle (ainakin tuossa pelissä). Jos laittaa puvusta sen strenght moodin päälle niin sillon hajoaa vähän paremmin. Tai sitten tuo low todellakin rajottaa senkin (seinät harvemmin hajoaa lowwilla).
Puvusta oli tietenkin strenghtit päällä vaan ei hajonnut. Kokeilin editorissa low asetukset, heitin tynnyrin seinään ei mennyt rikki. Vaihoin mediumit ja heitin uudestaan saman tynnyrin samaan kohtaan ja meni koko talo säpäleiksi Eli on siinä näköjään pikkasen eroa.
Itse vähän ihmetytti että kun ajeli tankilla ni esim. ne alun hökkelit pysäyttivät koko tankin, todella vaivoin sai läpi ajettua, erityisesti peltikatot jäi jumiin johonkin tankin katolle ja ne piti heitellä pois ennenkuin matka jatkui. Sama juttu ku ajeli tankilla metikössä palmujen yli, tuostahan ei juuri pitäisi vaudin hidastua, meikän tankki jäi jumiin vähän väliä, erityisesti ku palmu sattui kaatumaan päälle niin matkanteko keskeytyi, toivottavasti nuo ovat vaan asioita joita ei ollut demoon hiottu vielä kuntoon koska siinähän ei tarkotus ollua päästä tankilla ajamaankaan
Mediumilla itsekin hakkaan, jotenkin tuntui että ongelmat alkoi kun joku esine "tarttui" tankin katolle, tuntui että se olisi joku bugi, toivon tosiaan että tuo saadaan kuntoon kuhan kokosetti ilmestyy.
Itsekin huomasin tuon saman. Välillä kun tankin alle kaatui palmu niin sen sai hajottaa viiteen osaan että matkaa pystyi jatkamaan.
Twiikkailin fysiikat very high -tilaan ja siltikään tankilla ei pääse vaivattomasti puiden yli. Olen aika varma että demo QC. Niiden puiden pitäisi suunnilleen murskaantua kun muutaman tonnin tankki tulee päälle.
Ensinnäkin, eihän tuo nyt niin aitoa fysiikkaa kuitenkaan näytä että puut menisi ihan säpäleiksi. Toiseksi, aika kevyt tankki saisi olla, jos vain muutaman tonnin painaisi.
Twiikkasin ton crysiksen ja en huomaa mitään muuta eroa kuin fps 9.. Kaikki samat 3d mallinnukset etc on ollut ennenkin.
Siis pyörii sitten perus high:llä jotenkin paremmin tuolla näyttiksellä? Aika uskomatonta jos noin on. Eikö tuo high vaadi sujuvaan pyörimiseen vähintään 8800GT tai 8800GTS? Mullaki on paree prossu ja näyttis ku sulla mutta meinaa mediumki välil tehä tuskaa. En usko että tuolla näyttiksellä tuosta kyllä kaikkea herkkua saa näkymään
Miksi ei saisi kaikkea herkkua näkymään? DX10 kortti viellä. Kaikki herkut saa näkymään, siitä olen aivan 100% varma, Mutta fps on sitten eri asia. Tuo peli ei vie prossusta melkeen mitään tehoja. Voin ottaa scrn shotteja twiikatusta/Normaalista highista fps lukema mukana.. shotit tulee sitte profiiliin. E: Kuvat on nyt profiilissa. Elikkä kuvissa on max. rasitus näyttikselle mitä tossa minuutissa ehdin tehdä. Very high minimi fps:7 High: 10+
itella hirttää näyttis kii ainoastaan ultralla pystyy pelaamaan very high ilman dia show ja pätkimättä kai? Kelltoin melko raskaasti 8800gts ja high on jo melko tuskaa. Niin ja mistä te tankin revitte ?
joo aina ku oon yrittäny tallentaa ni se ei tallenna niitä? ei ainakaan pelis oo muutosta vaikka yritän ainakin tallenta päälle?
File -> Export to Engine -> Tallenna Island.cry:ksi Backuppaa vanha filu jonnekin jos ei toimikaan. Kaikilla tuo ei nimittäin toimi.
No toivon että tolla 8800GT:llä sais vaikka kellotettuna sen 20-30FPS very high:lla.. Kun kaverilla oli 15-20FPS 2900XT:llä. Nähtäväksi jää.