Onkohan se pelin rynkky SCAR? Enemmän näyttää USA:n uudelta perusrynkyltä, XM-8:lta. E: Edelliseen viestiin. Esim. FRAPSiä.
Keskusmuisti loppuu kesken. Ainakin kun olen seurannut sitä muistin käytön kohtaa siellä Sandboxin oikeassa alanurkassa, niin aina tietyssä kohdassa se viskaa tuon errorin (1300 - 1400 Mt). 1300 on semmoinen raja, missä minä tallennan ja käynnistän editorin uudestaan mutta kun se lähenee tuota 1400 niin sillon se kaatuu kesken (etenkin jos yrittää painaa "Export to engine"). Edit: pilkku our friend.
Tässä kuvavertailu: dx9 very hig XP __VS__ dx10 very high Vista : http://www.gamespot.com/features/6182140/index.html?tag=hotslot;img;3 Voi olla, että tämä linkki on jo postattu tänne, mutta en jaksa selata...
Lisää tuosta tankkimeiningistä: Ärsyttää myös noi metsissä olevat pikkupalmut joita ei saa kaadettua millään, 50tonnii painava tankki ku jyrää ni ei minkään metsästä löytyvän(jostain hökkelikylistä puhumattakaan) kyllä pitäisi pysäyttää. Onko kellään vielä 8800GT käytössä pelin kanssa? Jos on niin kuinka pyörii ja millä resoilla?
Täytyy tässä ohimennen mainita että kumma kun tankilla ei pystynyt jyräämään jeeppiäkään. Kyllä olisi kova juttu jos pelissä kävisi niin kuin tässä pätkässä (kohta on 2:15) käy kun tankki ajaa henkilöauton yli.
En jaksanu lukee kaikkii läpi niin en tiedä onko joku sitten kirjottanut tästä... Eli siis Crysis moninpeli beta demoon on vielä saatavana Beta avaimia. http://www.fileplanet.com/promotions/crysis/beta/ Ja itse moninpeli beta demon lataisin torrentilla, kun fileplanetista kestää mahottoman kauan päästä edes lataamaan kyseistä filua. (Crysis_MP_Beta_Release_3) on versio joka toimii..
Onko kellään kokemusta tosta crysis mp beta v3? Nimittäin mulla tulee koko ajan connection time out, ja pätkii ihan hemmetisti menussa time outin jälkeen..
Kokemusta on enkä hirveän ylpeä ole. jotenkin tylsää tuo pelaaminen siinä. Saa nähä ostanko sittenkään tuota.
+ Kun menen quick gameen niin se yrittää connectaa yhteen servuun joku 2sec ja sitte tulee "disconnect" -Portit pitäs olla avattuna pelille