jep tuli tossa virhe siis tarkoitin että mun mopolla se pyörii vain tuon 1120 FPS ja ite peli textures High muut medium = 25 -> 44 FPS riittää mulle
sorry ei nähtävästi imageshack toimi aina kokeillaan tätä toista linkkiä ---> tässä ultimate huijaus coodi Crysis peliin <--- pidä hauskaa varmaan tuo olisi netissäkin ite laiton tän koska se on sama huijaus koodi kuin vanhassa Far Cry:sakin oli joo käytä tätä linkkiä Crysis Cheats code niin on helpompaa ottaa koko juttu copy \ paste toiminolla
Nyt tarvittaisiin niitten apua jotka on jo päässeet läpi! Eli oon siellä vuoren sisällä missä ei oo painovoimaa ollenkaan ja siinä missä se virtaus käy niin voimakkaaks että ei pääse enää eteenpäin niin mitäs siinä pitäis tehä? Käskee sammuttaa sähköt jostain, mutta mistä?
En oo pelannut tuonne asti mutta veikkaisin seuraavia ratkaisuja: A) Ammu jotain, jolloin painovoimattomassa tilassa pääset liikkeelle? B) Ammu seinässä olevaa vempainta, mikäli sieltä löytyy sellainen, ja pääset taas etenemään ... C) käytä maximum strength-juttua jolloin suuren lihasvoiman ansiosta rikot painovoiman lakeja D) käytä maximum speed/stealth-juttua jolloin jotain tapahtuu E) Mikäli mikään noista ei ole ratkaisu peli on jämissä ...
Nyt tuli ladattua tuolta netistä mappeja, mutta kysyisin miten sitä voisi pelata crysiksen kautta eikä map editorin.
Oon pelannu läpi, joten sano tarkalleen missä kohassa olet? Tuosta viestistäsi ei oikein saanu tarkkaa kuvaa.. E: Pienen pähkäilyn jälkeen tajusin! Eli tukoat ne oranssin värisinä hohtavat generaattorit jollain tuliaseella, että ne ei enää toimi. Nyt pääset sitä kohtaa pitkin, missä se virtaus ennen oli.
Juuri vetäsin tuon kohan. Eli ammut vaan semmosta keltasta juttua vaikea selittää Eli siinä oikeessa reunassa on semmoinen ikään kuin kuori jonka sisällä hilluu sitä keltasta. Napakka sarja siihen niin tuulelta loppuu energia tai jtn ja voit jatkaa. Samanlaisia "koteloita" on enemmänkin joita pitää räiskiä
Paitti ainakin iteltä uhkaa luodit loppua :/ Huomasin että kun niitä alieneita lentelee päin niin siinä hetkeksi tulee teksti että "grab enemy" en kyllä vielä saanut yhtäkään kiinni mutta onkohan mahdollista
Moro! Mulla ollut ongelmia crysiksen toimivuuden kanssa. Tehot koneessa kyllä riittää, mutta muuten ilmennyt ihmeellisiä ongelmia. Ensinnäkin käynnistyksen jälkeen valikkovaiheessa hiiri ei päästä ollenkaan vasempaan laitaan eli valitsemaan ladattua peliä, uutta peliä jne. Sitten kun joskus pääsee valitsemaan niin peli jämähtää jumiin entistä tallenusta ladattaessa. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? Hermot meinaa palaa, kun peli muuten itsessään on aivan mahtava. Tarviisko jonkin vista päivityksen tai vastaavan.
Itse kun menin näkymättömäks niin sellanen lens viereen ja siitä sitten nappasin sen, eli ihan mahollista se on. Se kylläkin täyttää koko kuvaruudun, joten ei siitä oikeen hyötyöä ole.
Jes kiitti teille pääsin ku ammuin ne oranssit generaattorit paskaks vai mitä ne onkaan! Ja kyllä niitä avaruusolioita saa kiinni ku antaa niitten vaan tulla lähelle, ei ne paljoa damagea tee. Ja kun toisessa kädessä pitää sitä oliota niin toisella kädellä vaan hakkaa sen hengiltä
Mitenkäs tuolle prophetille muuten annetaan lämpöä? Jotain väreilevää ilmaa löysin tosta läheltä mutten keksinyt miten se auttaisi.
Eli juokset sen prophetin kanssa sinne seuraavalle kartan osoittamalle palavalle autolle, jossa se sitten lataa lämmöt täyteen. Jatkat niin, kunnes pääset ulos sieltä kylmiöstä. Ei pitäis olla liian vaikeeta..
Sieltä edempää löytyy tulta. Niiden luo sun pitää viedä sen Edit:Saakeli. Oli jo menny uudelle sivulle.
Juu selkis kun tohon oli jäänyt tommonen "buginen" alieni eli se oli elossa mutta kuitenkin kuollut. Eli se seinä ei räjähtänyt enkä päässyt eteenpäin. Pääsin kuitenkin nyt eteenpäin kun avasin vanhemman saven.
Pelissä on melko paljon vastaavanlaisia bugeja, ainakin näitä alieneita vastaan taistellessa. Ei meinannu päästä peliä läpi kun loppu jumitti useampaan otteeseen
Aijaijai... kateelkaapas näitä.--> http://webpages.charter.net/bliss/ Jos tuo DX9 ja 10 ero on totta on DX10 pakko.