Muuten btw, miten sulla Ile371 pyörii Crysis. Aattelin vaan kun on aikalailla samanlainen paketti tulossa paitti eri valmistajan näyttis mut muute sama Millä asetuksilla sä pelaat? Ois kiva tietää ettei oota mitää huippi graffoi sittem Ja muuten onko Crysiksessä paljonkaan väliä mikä prosessori on E6750. E6850, vai Q6600?
No high:lla pelasin muuten paitsi mediumille laitoin viimeisessä lentotukialus kentässä. Ihan hyvin se pyörii. Kyllä siellä vuorenkin sisällä tais olla mediumit.
Vanhalla koneella mikään peli ei toiminut yli 20 fps... Siihen tottuu... xD Saas nähdä miten vaikuttaa, kun vaihdoin tästä paskasta vistasta takaisin xp:hen...
joo tuo ohjelma toimii mut mut kone kuolee aina kun muokattu kohta pelissä tulee esim voin alusta pelata ja kaikki toimii mut kun lisäämäni tankit ym lisä sotilaat tulee kohdalle ja rupee ampumaan menee jotain 5sec niin tulee error ja peli sammuu Error: Shaders/HWScripts/CryFX/FrozenLayer.cfx' doesn't exist noh olkoot kun editorista käsin nuo toimii 100% hyvin Kuva 1 -> Kuva 2 -> kuva 3<-_-> huomasin että jos AI juttu on pois päältä niin tietokone soltut ampuu vain alieneita mutta ei mua kun laittaa AI päälle niin kaikki ampuu kaikkia
Mulla forceware 169.09 ja kellot 575/850 niin fps highilla 25-30 kans mutta kertokaa joku mulle mikä on sigun kone ku siitä puhutaa kaikkialla mut en vaan pääse perille että mikä rutto se on
Jos taustatieto kiinnostaa, sitä sanotaan siguksi siksi, että allekirjoitus on signature englanniksi. Jos et tiedä mikä allekirjoitus on foorumeilla, se on viestien alla oleva viestin kirjoittajan määriteltävä teksti. Oman koneen speksit on aika yleinen aihe allekirjoituksissa täällä afterdawnissa.
Millä tyylissä te pelaatte Crysistä? Siis tyylillä tarkotan sellasta että millä tavalla. Esim. Splinter Cell tyyliin, mahdollisimman näkymättömissä kirjaimellisesti, tai niin että ammutaan kaikki ketkä tielle tulee?
Ite olet. Pelaan sitä niin että sniikkaan aika usein mutta kuitenkin eliminoin kaikki mölliäiset. Eli siis ammun kaikki.
7600GT:llä (kellotettu 610/1600) fps Medium/High graffoilla 20-35. Ihan siedettävä fps, jolla voi pelata. Demoa olen vasta kokeillut, kokoversio jouluksi
Heti ruvetaan henkilökohtaiseksi kun omaa rakasta haukutaan? Itse pelaan mahdollisimman pitkälle sneakkina, mutta siitä eteenpäin rambo-tyyliin.
Itse pelasin suurimman osan näkymättömänä muta ammuin kaikki vihut yksitellen alas. Cloak oli siis aktiivisessa käytössä. EDIT: Ei vaadi paljoa fps:ää
Vähän vaihtelee miten tekee mieli. Onhan se ihan kivaa välillä cloakilla hiippailla, mutta on se hauskinta lähtee vauhti jutul koukkimaan vihulaisten sivustoihin.
Ihan kokemuksella, en toivoisi joululahjaks.. Mielummin vaikka wa**e ne*i**ä Perustelu: AI vetää jeepillä joskus ojaan ja ei pääse ylös sieltä, jolloin on vähän liiankin helppoa päästä etenemään= Suoraan sanoen noihin AI pelaajiin ei ole paljoa panostettu. Toiseksi peli on buginen aika monella tapaa, en ala luettelee koska niitä on itselle tapahtunu liikaa ja monet kumminkin alkaa väittää vastaa että ei oo mahollista jne.
Se on semmosta noiden ATIn korttien kanssa kun eivät osaa tehdä kunnon ajureita niin siinä ei voivottelu auta. Tuntuu vähän siltä että ATIn miehet sopisivat paremmin kaivamaan jotain paskaojaa kun tekemään ajureita omiin näytönohjaimiinsa =) Niin monessa pelissä ollut tutuilla bugeja ja kaiken maailman textuurivirheita yms. Sitten tullaan ja haukutaan peli huonoksi kun vika on näytönohjaimessa.
Jos peli on sinun mielestäsi huono, voisit edes perustella.Samat sanat voisi sanoa myös niille, joiden mielestä peli on hyvä, että perustelis mielipiteensä.
Aika moni kaverini pelin on jo pelannut läpi ja itse olen sitä tässä alotellut vähän eikä heille eikä minulle ole tullut yhtään bugia vielä vastaan. Että olisikohan kovalevyn formatointi/käyttöjärjestelmän uudelleen asennus paikallaan ja samalla lataan vaikka beta ajurit atilta jos kyseinen firma sellaisia sattuu valmistamaan. Voisi ehkä löytyä tukea crysikselle niistä uusista ajureista.
Ai että jos AI pelaajat ajaa seinää/ojaa mihin nyt sattuuki ajaa nii johtuu koneen specseistä? Luule mitä luulet.. Veneetki ajaa niin useesti kivikolle jne