Toimiiks toi 1.1 patchi ware- versioissa? Tiiän et tääl ei sais puhuu warettamisesta mut oon täl hetkel nii köyhä ni piti hankkii tuo netistä :S Tietääkö kukaan ?
Ei tuo edes periaatteessa ole warettamisesta puhumista. Jos se ei toimi ilman jatkotoimenpiteitä, jatkotoimenpiteistä puhuminen tai ainakin johonkin tarkemmin johonkin kiellettyyn linkkaaminen viimeistään on kiellettyä. Sen verran sanon, että 1.1 versioon löytyy crack. Mutta se täytyisi ensin päivittää ilman crackattua versiota, sitten lisätä crack.
Joo no latasin peliplaneetast ton 1.1 patchin, asensin, sit jostai sain crackin(en tiiä oliko se 1.1 vai 1.0) mut kuiteki toimii. Ainut ongelma tällä hetkellä että kun tallentaa pelin, ja yrittää loadata tallennuksen niin peli alkaa alusta (siis se laskuvarjokohta) mut näyttö on mustana..sit ku ottaa taas new game jne ni pelittää :O
Sanokaahan mahtaako koneeni pyörittää Crysistä? Prosessori: AMD Athlon 62 X2 5000+ Näytönohjain: NVidia GeForce 8600
Eikö sulla ole vanhempaa tallennusta? Kunnon paikasta ladattu crack kyllä ilmoittaa nimessään, että mihin versioon se on.
On vanhoja talletuksia mutta niissä sama homma.. Joo vois vaikka kokeilla jos jostain sais sen 1.1 crackin.. Jos nyt ees jaksaa. Sais ton tallennussysteemin toimimaa ni vois ruveta pelaa tota kunnol.
Kiitos vastauksesta. Mahtaako peli pyöriä myös kaverin koneessa? Prosessori on sama kuin minulla, mutta näytönohjain on NVidia GeForce 8400 GS
Minimum Requirements CPU: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista), Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista), AMD Athlon 2800+ (3200+ for Vista) or better RAM: 1GB (1.5GB on Windows Vista) Video Card: NVIDIA GeForce 6800 GT, ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro for Vista) or better VRAM: 256MB of Graphics Memory Storage: 12GB Sound Card: DirectX 9.0c Compatible ODD: DVD-ROM OS: Microsoft Windows XP or Vista DirectX: DX9.0c or DX10 Recommended Requirements CPU: Core 2 Duo/Athlon X2 or better RAM: 1.5GB Video Card: NVIDIA 7800 Series, ATI Radeon 1800 Series or better VRAM: 512MB of Graphics Memory Storage: 12GB Sound Card: DirectX 9.0c Compatible ODD: DVD-ROM OS: Microsoft Windows XP or Vista DirectX: DX9.0c or DX10 Lähde
Crysis is such an interesting game to test because not even the fastest single-GPU video card on the planet can play it at maximum settings at any reasonable resolution. feelfine tuskin edes XGA resolla low asetuksilla tuo sun kone taitaa olla kanettava joka tapauksessa tuo EI ole peli näyttis 10k 3D Mark PC setillä tuo Crysis saa ruudulle 1280x1024 resolla ja mediumilla asetuksilla n:40 fps aikaan
jees no mutta enpä mä crysistä nyt oo ostamassakaan mutta aattelin vaan kysästä,en paljoa tällä pelailekkaan mutta on mullaki pari peliä:BF2,NFSU2,BF1942,BF-vietnam ja kohta timeshift nuo riittänee mulle ku en niiku jo sanoinki en paljoa pelaa
mulla e2160 prossu ja 2gt muistia sekä x1950pro 512mb näyttis.crysis pyörii medium high seka-asetuksilla ja resoilla 1440*900 täydellisesti.ei nyi,eikä pätki ja latausaikakin on lyhyt,mut on se vaan niin kaunis silti ja ehkä paras fps-peli ikinä..ehkä..