Näinpä. Muutenkin melko erikoista olettaa, että ostajan pitäisi suorittaa jotain "kikkailuja" jotta peli toimisi paremmin.
Niin mutta nämä kohlot täällä kuvittelevat että saavat tämän pyörimään "täysillä" 8800GT:llä ku kerran pelit lehdessä sanottiin että irtoaa vanhalla GTS:lläkin jne... Havainnollistin vain että noilla kikatuillakaan "täysillä" asetuksilla, jotka siis pyörittävät huomattavasti nopeammin kuin vistan kautta ns. oikeata very high:ta, ei onnistu tämän pelin pyöritys kunnolla. Eli siis ei ole mahdollista pyörittää tätä peliä tämän hetken näyttiksillä täysin pelattavasti very high:lla, en sitten tiedä ovatko testanneet 640x480 resolla tai jotain...
Itsellä on toi vanhempi GTS ja Crysis pyörii high-asetuksilla n. 30 fps:n keskiarvolla, mutta sen sanon, että tuolla vanhemmalla GTS:llä ei varmasti Crysis voi pyöriä very high:lla yli 10 fps:llä. Mutta se kyllä vähän myös riippuu minkälainen on koko koneen kokoonpano ja kyllä tolla kokoonpanolla mikä minulla on tuossa allekirjoituksessa, pyörii high:lla ihan hyvin.
Sori kun nyt vielä kysyn ku ei oo vielä ihan selvinny että millasella koneella crysis pyörii ihan ok:sti(edes mediumeilla) eli ei tarvis parhailla mennä niin tässä mun tuleva kone: 64 X2 5200+ 2Gt 800Mhz DDR2 gf 8600GTS 256Mb overclocked Jaksaiskos pyöriä??? suurkiitos jo etukäteen
Näyttiksen vaihtaisin parempaan. Ei tarvi montaa kymppiä pistää lisää niin saat esim. HD3850 joka pesee ton 8600gtss:n mennen tullen. Prossukin hiukan hitaahko. Itsellä ainakin kellotettu 4200+ x2 (käytännössä sama kuin tuo 5200+) kärsi kovastakin lagituksesta välillä vrt. nykyiseen Q6600:een Crysiksessä. Kelloja kannattaa ainakin prossulle antaa.
Mulla tollanen emo tulossa ja siinä jotai kellotusmahkuja.. mutta ei mitää hajua miten käytännössä tapahtuu. ASUS M2A-VM HDMI Mutta tolla näyttiksellä pääsis ainaki alkuun mediumeilla? Ja tosiaan oon ihan noobi vielä. ois eka kone minkä kasaisin ite.. kunhan saapuu vaan ensin
Kyllä tuolla ihan siedettävästi medium asetuksilla pelaa. Prosessorissa ei varmasti lopu tehot kesken, vaikka joku aikaisemmin muuta väitti. Näytönohjain on pullonkaulana jos haluaa kaikki herkut näkyviin, mutta jos suosiolla pysyy medium asetuksilla niin ihan hyvin pyörii. ;-)
Onko joku mennyt läpi? Tarvitsen apua tässä kohdassa, näyttäisi peli olevan loppupuolella: VAROITUS: Kuva on tavallaan spoilaus itsessään joten älä katso jos et halua. http://koti.mbnet.fi/esko86/crysis.jpg Olen haahuillut tuolla jo tovin mutta tuosta pitäisi päästä läpi?
No eihän tuo peli ole kuin vähän yli puolenvälin tossa kohtaa. Googlesta löytää kyllä noita "läpikävelyjä" tässä on yksi.
http://www.youtube.com/watch?v=8GyGQIv2uY0&feature=related kone: Pentium D915 2.8Ghz 2GB DDR2 Sapphire HD3850 256MB GDDR3 Crysis asetukset: 1024X768 All Highs No AA (less) alla oleva kone pyörittää tällähetkellä medium 1440x900 n.30fps mutta näytönohjaimesta en saa kaikkea irti (4x pcie)
Puhuttaessa konfeista itseäni jäi pahasti nälvimään noissa Cheated Very Hi Dx9 oleva Motion Blur joka jää pahasti dx10 päällä olevasta. Ei auta vaikka laittaa autoexeckiin r_MotionBlur=4 ei silti tule niin hyvä kuin dx10, aseen liike juostessa ja lyönnit ynnä muut liikkeet näyttävät häkellyttävän hyvältä dx10 VeryHI asetuksilla.
Crysis on ihan hyvä peli ja siinä on hauska ampua puut nurin, mutta se olis varmasti hauskaa jos joku tekis moottorisahan ja jonkun Age of Empires -tyylisen modauksen. Itse asiassa Sandbox 2 muistuttaa huomattavasti Age of Empires 3:n editoria. Sandbox 2 on paras editori mitä olen ikinä nähnyt, kun sitä pääsee heti testaamaan eikä tarvii ruveta renderöimään/rebuilddaamaan koko kenttää. Ja kaikki tulee livenä. Pelailin demoa low-asetuksin ja about 20 - 50 fps:ää tuli. Uudessa koneessa varmaankin samat numerot medium-asetuksilla. Kuulemma demo ei osaa hyödyntää tuplaydinprossua, totta? Eli toisin sanottuna koko versio toimii nopeammin kuin demo samoilla asetuksilla.
Crysis 1,1 päivitys tullut jo ajat sitten heh he tuo Crysis on kuin FEAR että se ei toimi kunnolla millään koneella lukee sadoilla sivuilla netissä mediumilla ok itellä on Q6600_ja 8800_GTS_G92 ja High asetuksilla saan n:40-> 50fps luokaa tässä kuva 1 ja kuva 2