Teerve! Tietääkö kukaan mikä taika tuossa crysiksen very high asetuksessa on kun se näkyy minulla harmaana eikä sitä voi valita. Ei sinäänsä että mun kone jaksaisi sitä kunnolla pyörittää mutta olisi kiva edes koittaa miltä se näyttää. Nyt pelaillu 1280*1024 high ja 4*AA ja iloisesti pyöriny 35-45 fps näytön ohjaimena ruksuttaa sapphire 3850 512mt @750/1001 ja athlon 64 4400+ X2 @2600Mhz Eikö very high asetusta pitäisi olla mahdollista käyttää jos näyttismuistia on 512Mt?
Toimisko Crysis ? En usko mut kysyn silti. AMD Athlon(tm)64 Processor 3800+ ATI Radeon X1200 Series Onko ihan paska kone ? Sori jos laitoin epäselvästi en oo mitää tietokone ihmisiä .
Olenko ainoa jolle tuolla kokoonpanolla 35-45fps noilla herkuilla tuntuu todella epäuskottavalle(jos pitäisi arvata paljon tuolla näyttiksellä lähtisi noilla asetuksilla niin veikkaisin korkeintaan 10fps)? Ja se very high toimii vain vistassa, katso aiempaa ketjusta jos haluat saada xp:ssä samoja efektejä käyttöön. Ja edelliseen viestiin että ei tule toimimaan tuolla näyttiksellä.
Jaa tosiaan vistahan se oli mikä puuttuu. Oli vähän tyhmä kysymys Ja se oli 2*AA mikä mulla oli päällä muuten kaikki muut high ja reso 1280*1024 ja ainakin Fraps 2.9.4 mukaan fps on 35-45,vaikkakin kyllä se lähelle 20 laskee kun rupeaa oikeen kunnolla tapahtumaan, mutta mitään nykimistä tai muuta ei kyllä ainakaan silmällä huomaa?
oletko yli kellottanut ne tappiin tai jotain kun ite Intel_Q6600 + Nvidian_8800_gts_G92 en ole saanut 1280*1024 kun max 30-45 fps ja on tuplasti tehokkaampi pc tuo näyttis on sama mitä kannettavissa käytetään eli EI peli näyttis jätkä puhuu paskaa jos nää on sun PC tavarat sapphire_HD3850 512mt 750/1001 ja athlon_64 4400+ X2 2600Mhz just eilen pelasin taas hetken tota peliä ja Intel_Q6600 + Nvidian_8800_GTS_G92 ei mene kuin muutaman kerran tonne 50fps lähes aina tossa 30-45fps luokassa riippuu räjähtääkö ruudussa vai ei itellä oli tuo ATI_HD3870 (nyt myynissä) on reilusti huonompi kuin nyt koneessa oleva Nvidian_8800_GTS_92 ja kun tuo HD_3850 on vielä hieman heikompi kuin HD_3870 niin minä en ainakaan usko tota 35-45fps High asetuksilla niin ja joo itekkin käytän Fraps_2.9.4 tässä kuva
EI koska kuten kirjoitin niin pelasin uudestaan alusta alkaen omalla PC jolla rikoin 17k rajan 3D mark 2006 ei tuo FPS nouse koskaan yli 55 ja lopun jää laaksossa tippuu tonne 25-30fps luokkaan huvin vuoksi testasin kellottaa Q6600_4ghz ja 8800_GTS_G92 tappiin ja asensin 1.1 päivityksen niin silti High Asetuksella 1280*1024 tuo 55fps on max mut yleensä n:40FPS ja EA_sivuilla on testi pyöriikö Crysis_peli tässä linkki EA sivulle paina RUN nappia
Onkohan kukaan duunannu vielä jotain kunnon Predator modia? Meikän pelityyli muutenkin on tommonen Predator leikki ni olis hauska ku se ukko pitäis sitä kurnutus ääntä ja vois vähä silpoo solttuja sillä teräjutskalla, olkapäälaserikaan ei tekis pahaa Läpi peluun jälkeen on tullu pelille vähän lisää elinikää ku on tullu vähä editoituu noita nopeutta ja näkymättömuuden kestoa sun muita enempi predatormaisempaan suuntaan. Punchstrenghtiks ku laitto 100x ni siinä ukot lentää pitkälle xD(ei sillä et se predatoriin liittyis mitenkään, on vaan pirun hauskaa) Jos joku tietää jonkun hyvän valikoiman noita eri koodejä mitä voi konsoliin heittää ni kertokaa, itse olen noita gamespotista löytyviä cheat codeja käytelly.
EI koska kuten kirjoitin niin pelasin uudestaan alusta alkaen omalla PC jolla rikoin 17k rajan 3D mark 2006 ei tuo FPS nouse koskaan yli 55 ja lopun jää laaksossa tippuu tonne 25-30fps luokkaanSaanko kysyä että mikkä specit koneessa ja minkälaisilla kelloilla sen 17k repaisit? Nimittäin itse 8800GT (vakiokelloilla) ja Intel Core Duo E6750 2,6ghz (mutta oli kellotettuna 3,6ghz) 12,5k tuli pojoja.Täytyy olla melko kovat kellot koneessa jos jotain 17 k meinaat saada
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/379059 http://service.futuremark.com/resultComparison.action?compareResultId=5097233&compareResultType=14
Toimiiko tuo kyseinen peli hyvillä grafiikoilla kun näytönohjaimena on GeForce 8800GT 512MT ja prossuna AMD athlon core duo 5000+? Sen takia kyselen, et ostan jos toimii ihan hyvillä grafiikoilla mutta muuten en taija ostaa.
Prosessori voisi olla parempikin, mutta luulisin pyörivän noin HIGH-asetuksilla, riippuen tietysti resoluutiostasi? Paljokos muistia ja mikä käyttis?
Kuinka hyvillä asetuksilla Crysis pyörisi: GeForce 8800GTS 512MB (G92) Core 2 Duo E8400 @3.0Ghz 4GB PC2-6400 800MHz DDR2 Windows Vista Home Premium 64-bittinen
Kyllä high asetukset menee ja resoluutiokin voi olla paras mitä näyttös pyörittää. Jos ei tykkää pyörii nii laske sit asetuksia
Joo tällainen ongelma nyt on. Eli latasin Crysiksen demon silloin kun se ilmestyi. Demo pyöri pelattavasti n 30-38 fps very high/high ja 1 asetus mediumilla. Nyt kun ostin kokoversion pelistä, ja tein pelissä koneen skannauksen,joka löytää automaattisesti sopivimmat grafiikka-asetukset peliin, ilmoittaa se kaikki asetukset very highille. Mutta sitten kun aloitan pelaamisen, rupeaa peli jo lagaamaan vähän, ja pelattavuus on todella huono. Sitten vaihdan itse tilalle eri asetukset ja joudun vaihtamaan melkein kaikki asetukset mediumille jotta olisi mukava pelata. Eli onko kokoversioon panostettu niin paljon enemmän vai mikä voisi vikana olla. Kyllä odotin vähän parempia grafiikkoja 1000 euron koneeltani: Intel E6750 2.66Ghz 2Gt Kingston 800Mhz Club 8800Gt 512Mt Asus P5K SE Samsung T166 320Gb Kiitos jo etukäteen avuista. =)