Onhan Minullakin tuo "ongelma" vaikka se ei nyt niinkän ole ongelma. Ilmottaa siis mullakin, että vois laittaa very highlle, mutta kun tiedän jo ettei se pyöri kuin korkeintaan highlla niin pelaan sit sillä highlla tai very highlla. Mutta kyllä sanon suoraan että jos tonnin kone pyörittää Crysistä hyvin very highlla, niin sit on kyllä jossain vikaa. Mulla pyörii tolla kokoonpanolla, mikä tossa allekirjoituksessa on, noin 30fps keskiluokkaa. Käytän enimmäksee high asetuksii ja 2x reunan pehmennystä ja sit 1280x1024 resoluutio.
Mulla on lähes ihan sama kone kun sulla, ainoastaan eri emo. Pelasin läpi kaikki asetukset high, ja reso 1280x1024. Pyöri hyvin 30+ fps. Kuulemma ei edes kolmella 8800 Ultralla toimi ihan täysillä asetuksilla
Ite oon pelannu tota peliä sigun osilla ja 1680x1050 resolla High asetuksilla ja xp:llä. Hyvin pyörii.
Minulla on suunnilleen sama kone ku batlefilla. Prossu vaa on kellotettu 3,2ghz ja näytön ohjain pyörii 678mhz ja 1037mhz kelloilla. Peli pyöri ihan hyvin ku oli shadows, postprosessing, game effects ja volymetric effects mediumilla ja muut highilla ja reso 1280x1024. luin muuten joltain ulkomaalaiselta sivulta, että jos on xp, nii niitä very high asetuksia ei sais laitettua pelittämmään kokoversiossa, mut kyllä nuo pelitti ainakkii ku ite fiksaili ne tiedostot. Nyt pääsee aika paljo tarkemmin säätelemmään noita asetuksia ku tajus, että sieltä niitten CVarGroupsissa olevien teksitiedostojen juttuja vaihtelemalla saa noita eri asetusten vaikutuksia sääjeltyä. Esim. voi laittaa very high jutusta vaikka pelkät värit paremmaks tai pelkästään ne puista ilmaan tulevat varjot nii pyörii paremin ku jos vaan laittas post prosesingin very highille ku ei tule ylimääräsiä antialisingeja tai motionblureja siinä samalla.
kait suhteellista kun jotkut kertoo että toimii "hyvin" High asetuksilla 1280*1024 resolla itellä vaikeuksia 1280*1024 ja High asetuksilla jää maailmassa ja lopussa oli pakko pistää medium asetukset kun High asetuksilla FPS tippuu alle 20fps luokkaan se on ei ei ei minulle 30-50fps on hyvä ja siitä suurempi tosi hyvä
Pelattiin kaverin kanssa Crysistä netissä ja törmättiin tuollaiseen hauskaan bugiin. http://img120.imageshack.us/my.php?image=liimaxjumissaoj5.jpg Pelaaja on valtausalueella, eikä tätä voi ampua.
Nyt on uusi kone tullut ja Crysis pyörii @ High ilman mitään lagia. Mitenkäs FPS:sän saisi näkyviin? Juu, kyllä, tiedän että FRAPS:illa mutta onko mitään mitä voisi kirjoittaa Consoleen niin ilmestyisi tuonne reunaan? Siis ilman mitään ohjelmaa?
Console ja R_DisplayInfo 1 Tuolla tulee FPS ja muut tiedot ruudun oikeaan yläreunaan. Edit. ja lisää Console komentoja: http://blog.digitalng.com/?p=4
Kiitos, FPS pysyy yli ~30. Nyt on kolme uutta "ongelmaa": 1. Eli nyt olen jäänyt jumiin siihen kohtaan missä ollaan siellä luolassa ja omat ovat pelastaneet sen naisen, mutta itse jään sinne luolaan loukkoon hissin romahdettua, niin minne tässä pitää mennä?? Oon huomannu että se koko paikka on täynnä vettä siinä alla, ja oon uinu siellä mutta mitään ei oo löytyny, mitä teen??! 2. Nettipelissä kun yritän mennä johonkin serverille, peli sanoo jotain, että väärä versio, korjaantuuko tämä asentamalla se päivitys? Ja mistä sen päivityksen saa? 3. Netissä hahmoni nimi on "Nomad(8)", miten saan muutettua nimen? Kiitos etukäteen! ------KAIKKI ONGELMAT RATKENNEET------
luulisin että 100000000000 eri paikasta mut ota se vaikka täältä -> Crysis Patch 1.1 ja tässä jälleen kerran linkki missä läpi peluu ohje -> Crysis Walkthrough Google on kaveri jos seinä nousee pystyyn GOOGLE
mitenkähän mulla pyöris? AMD Athlon 64 x2 6000+ 3,0ghz ATI Radeon x1950Pro 256Mt 4Gt ddr2 667mhz windows vista ultimate 32 bit onko toi näyttis kuinka iso pullonkaula koneessa kun crysistä pelailee?
Saattaapihan tuo ihan hyvin matalilla asetuksilla toimi(?). Näyttis vaan jää pahaksi pullonkaulaksi. Viisaammat korjatkoon.
Nyt on ton karttaeditorin kanssa ongelma, kun yritän asentaa sitä, tulee virheilmotus joka sanoo että "virhe kirjoittaessa tiedostoa C:/Program Files/EA/Crytek/Crysis/Bin32/Editor.exe. Varmista että sinulla on oikeus tuohon kansioon." Mitä teen? EDIT: _ONGELMA RATKOTTU_ Ja eihän tota kukaan osaa käyttää, on niin helkutin monimutkanen systeemi. Edit 2: Kartat löyty, mitenkäs tänne saa aseita? Kun mm. Youtubessa on videoita kun joku ampuu pienikokosen ydinohjuksen siihen vihollisten hökkeliin? _ONGELMA RATKOTTU_
Sieltä pystyy kyllä avaamaan niitä valmiita karttoja ja sitten muokkaamaan niitä. Ei vaan enää muista mistä ne löytyi, kun ei ole tullut vähään aikaan pelailtua.
No ei taatusti pyöri high grafiikoilla. Ei ainakaan tolla fps:llä keskimääräisesti edes. Oot varmaa kellottanu sitä näyttistäs sitten nestemäisen typen kanssa.
miten saisin toimiin punkbusterin tuossa crysiksen moninpelissä ku vaikka meen valikossa game settings ja siellä on se punkbuster protection kohta niin se ei anna valita sitä käyttöön. voisko joku lähettää viestii kiitti jo etukäteen