Pitää riihimäelle viedä Boxi modattavaksi. Piiri tulee alkuviikosta. Oliko näin että Shadown tekee modauksia Riihimäellä? Pitää joku päivä käydä kolkuttelemassa oven takana.
Nyt on piiri ja juotin hankittu. Mitenkä tässä piirissä saan sen bank1 valittua kun tässä on tällainen ihmeellinen musta muovi päässä? Yhdessäkään kuvassa mitä ohjeissa on ei tuollaista mustaa päätymuovia näy.
Tuntui oleva hirveän tiukassa ja missään ohjeessa ei ollut mainintaa että siinä sellainen olisi. Sen siis uskaltaa repiä siitä pois.
Niinhän se on pako saada pois, tuntui vaan niin tiukalta. Tämä taitaa olla 1.6 versio, muisti on Samsungin. On crystal versio ja asema on Toshiba Samsung. EDIT Nyt olis modi kiinni. Voiko mitenkään testata asennuksen oikeellisuutta ilman päälle laittamista? EDIT2 Kokeiltu, toimii.
Mites toi tosipaha samsung toimii varmmuskopioiden kanssa? Tietäis vain mitä on odotettavissa kun tänään jos kerkeän vois modata boxin..
.W tarkoitti varmaan Toshiba Samsung asemaa, joka ei lue CDR levyjä ollenkaan. Minulla sama asema ja vielä en ole löytänyt CDRW levyä, joka toimisis tässä.
Isellä ei ole yhtään ainuttakaan uutta samsungia tullut vastaan joka ei lukisi CD-RW levyjäni. Olethan polttanut levyt xISO muodossa?
Levy jota kokeilin oli Memorexin CDRW levy 8x-12x High Speed. Eikä toiminut Maxelin 4x CDRW. Sain kaverilta TDKn CDRW levyn joka toimi hyvin, on toimivuus näköjään levykohtaista. Pitää käydä ostamassa itsellekin TDKn levy. EDIT Olisi pitäny lukea taas paremmin iitä ohjeita. Oli unohtunut laittaa se yhteensopivuusasetus päälle ennen levyn poltoa.
Olisiko jossain ohjetta kiintolevyn vaihtoon Avalaunch dashin avulla. Paljonko jää hyötykäyttöön kovosta kun laitan 80GB levyn?
Eli siis poltat levyt UDF muodossa etkä XISO. Jos ongelmia ilmenee niin kokeile polttaa levyt XISO:na.
voipi olla näin, en tiedä kun en juuri xisona mitään polta. Mutta kyseessähän oli CDRW levyt. En muista koska olisin CD:n polttanut muussa kuin UDF muodossa, tulee kaikki cd:t nykyään käryteltyä UDF formaattiin, joten kyllä pystyy.
Juu tuosta UDF muodossa CD-levylle poltosta en ole varma, mutta ne kuitenkin kannattaa polttaa xISO:na. Ja DVD-levyjä ei voi polttaa xISO:na. Olen sen kokeillut joskus.
Täytyykin muuten testata itse myös tuo DVD:lle xisona poltto. Kun jotenkin tuntuu siltä että kaikki pelit jotka minulla on DVD:llä on xisona. Mihin tämä asia jämähti? Eli onko tietoa mikä oli syynä että DVD:lle poltto ei onnistuisi?
Niin tuo saattaa olla xISO ohjelmastakin kiini tai poltto-ohjelmasta, mutta Nero ainakin ilmoitti että ISO on poltettavissa vain CD-levylle.