1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Crystal vai tavallinen

Discussion in 'Alkuperäinen Xbox' started by topa, Nov 18, 2004.

1. Shadown

Shadown Active member

Trophy Points:
    66
    Tai sitten koko homma siirtyy uudelle xboxille.
    Jossa muistia ainakin sen 256, mitä olen lukenut.

2. tonttu52

tonttu52 Guest

Gigantissa 129€... Ei taijja saaha paljoo halvemmalla..

3. iivari69

iivari69 Regular member

Trophy Points:
    26
    En käynnyt kaikkia viestejä läpi, joten joku on jo saattanut asiasta mainita, mutta kuitenkin.

Uusimmissa boxeissa on [bold]Toshiba-Samsung[/bold] tai Philips dvd-asema, ja nyt on kääntynyt asia niinpäin, että Philips taitaa olla se parempi.

Itselläni on nykyään vanhassa 1.1 boxissa kiinni juuri tuo uusi toshiba-samsung ja se ei ainakaan cd-r levyjä lue. Kaikkea muuta kyllä on lukenut, mutta ainakin sonyn cd-rw levyillä on ollut välillä ongelmia, tosin voi johtua siitäkin että levyt on melkosen vanhoja ja käytettyjä. Maxell cd-rw levyt on pelanneet moitteetta.

Mutta jos uutta boxia on hankkimassa, niin olen ymmärtänyt että kannattaa siihen Philips asemaan tähdätä, koska nykyiset Philipsit ilmeisesti lukee myös cd-r levyt. Tosin en voi varmuudella sanoa kun en ole itse päässyt testaamaan.

Mutta tuo Toshiba-Samsung asema vastaa vanhaa philipsiä, jonka tilalle sen vaihdoin. Ainoana erona DVD+R, vanha philipsi ei lukenut kunnolla + levyä, mutta tuo Toshiba-Samsung tuntuu niitäkin lukevan.

Last edited: Apr 26, 2005
  4. Shadown

Shadown Active member

Trophy Points:
    66
    Onhan noi kaikki tullut mainittua, mutta tulipahan yhteen viestiin kaikki sitten.

Ilmeisesti myöskin uusissa on jotain LG variaatiotakin.

Share This Page