Aina se on se [bold]kaveri[/bold] joka niitä xiittejä yms. haluaa. Jos xiittejä haluat käyttää niin luulisi olevan miestä sen myöntämiseen. Ensin puhut siinä muodossa, että olet itse ostanut CS:n ja haluat itse siihen xiittejä, ja sitten yhtäkkiä niitä tarviikin kaveri. Xiittien käyttö on muutenkin todella säälittävää, varsinkin nettipeleissä. Muiden peli-ilo siinä menee. Maailma olisi paljon parempi paikka jos kaikkien CS-käyttäjien Steam-ID:t bannattaisiin.
Heh [bold]kaverit ja niiden ongelmat [/bold] just joo no jos sen äippä on tollanen niin miten se antaa poikansa sitten es "tappo" pelejä pelata...? No kuiteskin ei meän seudun kirjastoissa tarvi kirjaston koneille mitään kirjastokorttia. Senkun menee ja varaa sen niin saa 1h käyttää huoletta.
Ei mitään Xsiittejä missään mudossa kenellekkään...jos ei pärjää ilman koodejä niin ei tarvii pelata! Ja no kaveri jutut on kuultu! Aina koodeja "kaverille".
Ei elämä, tässä threadissahan on jo ohjeet kuinka saada tavaraa yksinpelissä. googlella löydät myös helposti konsolikomennot kuinka saada vauhtia lisää. Oletko muuten kampelan kaveri ?
Huh huh, mitä selityksiä Jos nyt kumminkin vaan olet koodaamasta, niin kuin kaikki muutkin täällä sanoo. Niistä koodaajista on tarpeeksi muutenkin harmia!
"Hei, tarvitsen xiittejä cs:ään ja pelaan vain botteja vastaan..." hehe, kaikkihan sanoo tolla tavalla. Kaverisi hommakkoon itse, se on epätoivoista kun foorumille tulee "itkemään" et mistä saa xiittejä, miten asennetaan ym. Suomeksi: Huijjaaminen on ***** tyhmää ja älä edes kuvittele pelaavasi botteja vastaan tjsp.
Ohjeet kaikille (myös kavereille) 1. Mene tuonne http://www.google.fi/ 2. Kirjoita pelin nimi + cheats tai FAQ tai Hints 3. Klikkaa "osumia"...
Jos sen mutsi kyttää koko ajan mihin se rekisteröityy niin eikö se sitte kato ku toinen hakee xiittejä ja pelaa niillä??
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/206819 kattokaas toi sama tyyppi kattelee klaania ja täällä se kyselee psiittejä aika säälittävää. hyi hyi FBI_bbc