>varmasti monen modauksen tulos saattaa toimia, mutta lopputulos on puhdas säkä. Turhaa propagandaa ja samalla negatiivista mainosta omalle 'modauspalvelulle'. Xboxin modpiirimodaus on aikaisemmin joskus juotinta käyttäneelle helppo toimenpide, eikä se vaadi 4 euron juotinta kummallisempaa työkalua. Huolellisuutta, varovaisuutta ja kunnon asennuskuvat tietysti tarvitaan.
Kovin on tuo ilmaisu vasta propagandaa. JOS lainaat tekstejä lainaa ne siten, että se tuo alkuperäisen tekstin sisällön myöskin. Kun totuus on, että mulle tulee päivittäin pyyntöjä että korjaatko kun meni "vähän" modaus pieleen. Joten musta tollanen tyyliin 4euron kolvi stoori nyt on melko hauska ilmaisu. Huomaa helposti, että kaveri on kovin lyhytnäköinen ja muita ihmisiä huomioon ottamaton. Meinaan totuus nyt vain on, että meitä on moneksi ja vaikka olisi kalleimmat vehkeet mitä kaupasta saa niin tulos voi olla katastrofaalista. Ja vuosien kokemuksella voin sanoa "alalta" että arvioidessani niitä harvoja tapauksia mitkä minulle asti kiiri, niin todella moni rikkoo koneensa siitä sen enempiä puhumatta. Tai puhuu, mutta asia ei tule minun kuulolleni. Joten jos sanon että monella modauksen onnistuminen on puhdasta säkää niin se myöskin on sitä. Mutta en tässä tarkoita että tällä viestiketjulla kirjoittavilla asia näin olisi, mutta en jätä sitäkään seikkaa väliin. Enkä edes että suurimmalla osalla ihmisistä säkällä onnistuu. Sanon vain ettei kannata kaikille antaa toivoa, että kyllä se siitä. Meinaan yleensä ne jotka ehkä osaakin jättää asian väliin kun osaavat arvioida asian oikein. Kun taas ne jotka ei ihan oikeasti osaa, arvioi tilanteen omalta kohdalta liiankin suotuisaksi. Kuten monessa muussakin asiassa ihminen tekee elämänsä varrella.