Minä putsaan tietokoneen silloin kun on muutakin tarvetta avata tietokone (Tosin ei tätä vanhaa pakettikonetta edes jaksa putsata) Oli puol vuotta aikaa viimeksi kun putsasin komponentit, lisäsin uuden kiintolevyn ja kivasti pöllähti naamaan pölyt kun otin sivupaneelin irti Mutta varmasti putsaan säännöllisesti kun uuden koneen saan kasaan. Eikö tämän pitäisi olla "uutta tietokonetta ostamassa" luokitus, eikä prosessoreiden teho vertailu tai tietokoneen putsaus?
Nyt kyllä lähti sen verran käsistä homma että laitetaas hieman stoppia. Turang ja BPVest sääntöjä kertaamaan, ainakin Senior memberillä olettaisi olevan tiedossa että oman viestin ollessa uusin, EI kirjoiteta uutta viestiä vaan muokataan sitä edellistä. Keskustelualueiden säännöt
Asuksella on 3v. Mut siis mietinkin et miks ottasit XFX kortin kun sapphirelta saa paremmal jäähyl olevan halvemmalla. Eli ota sapphire mun puolesta, pistin vaan asuksen koska siinä oli parempi jäähy ja 3v takuu. Edit: Olikin tullu sivullinen viestejä siinä välissä kun kävin pelaamassa..
Nii mut se ei ole edes ollu ku 2kk suunnilleen eli laakerissa vika ja takuu huoltoon kuulemma menossa, kun vain jaksaa ja viittii ku sen jälkee ei pääse vähään pelaa BF BC2
Tuo tuulettimen laakeri voi nyt hajota minkä merkin kortista vaan. Ei ne niitä hyrriä itse valmista, joten jos yksi viallisella laakerilla oleva kortti sattuu löytymään kaverilta, on se aika kevyt peruste neuvoa olla ostamatta kyseisen merkin korttia.
Mutta eikös toi kakkos versio kannata hankkia jos ero on 4.90€ ? Siel on jostain syystä toi eka versio kalliimpi.
Ja maksaa siitä hyvästä kahdet postimaksut? Tarkkaan en muista, mutta vitosen tommosen kotelon postit on yleensä ollut. Silloin häviäisi vaan rahaa kymmenen senttiä, ja kun tilaa eri paikoista tulee osat eri aikaan. Verkkokaupan tuntien voi joutua odottelemaan viikonkin koteloa, kun muut osat olisivat jo kasausvalmiina kotona