Varmint hoi! minä tiedän,minä tiedän! 42-vuotias kolmen lapsen isä Siikajoelta. Töissä Rautaruukin peltitehtaalla Oon alkanu vakituisesti seuraamaan AD:tä joskus talvella -00. Enempi tullut lueskeltua vaan, yleensä on apua löytynyt ongelmmiin niinkin. Aikaisemmin harrastelin enempi noita äänenkäsittely juttuja, tänä vuonna on mukaan tullut elokuvien kanssa puuhailu.
Vähän varovaisesti kuuluttelisin avoimilla foorumeilla tietojani, mutta olen jo reilusti 3-kymppinen, Tampereella asuva, TTKK eli nyk. TTY taustainen elektroniikkasuunnittelija. Tosin taisin juuri palata opiskelijaksi, kun firman piirilevypuoli lopetettiin. Elektroniikkaharrastus alkoi joskus aikanaan peruskoulun 5. luokalla, tietokoneharrastus VICistä ja hifi-harrastus Technicsin stereoista.
25v duunari Seinäjoen seudulta. Harrastuksina on musiikki, leffat ja jonkin verran myös tietokoneet. Afterdawniin törmäsin n. vuosi sitten googlen avulla kun oli jotain ongelmaa divX-leffan kanssa.
- Rauma: 4 - Vantaa: 3 - Seinäjoki: 3 - Jyväskylä (?): 2 - Siikajoki: 2 - Tampere: 2 - Laihia: 1(,5) - Heinola: 1 - Oulu: 1 - Kotka: 1 - Mäntsälä: 1 - Imatra: 1 - Keski-Suomi (Tikkakoski?): 1 - Turku: 1 - Lahti: 1 - Hankasalmi: 1 - Joensuu: 1 - Vaasa: 1 - Tornio: 1 - Pori: 1 - Mikkeli: 1 - P-Pohjanmaa: 1 - Nurmijärvi: 1 Keski-ikä: 28.27 virheitä saa korjata
Löytyykö vanhempia? 55 v. tripla ukki Vantaalta.Työ valokuvauksen parissa. Hurahtanut koneisiin 1997. Olen rakentanut kymmeniä koneita ja ylläpitoa muutamille kavereille. Kiinnostuksen kohteita valokuvauksen digitaalinen maailma,digi-tv, elokuvat, klassinen- ja jazzmusiikki. Terveisiä kaikille!
No niin pistetaanpa Keravakin maailman kartalle ! 38 vuotias yrittaja ja innostuin tietokoneista tossa vuosituhannen vaihteessa,kouluaikoina ei koneita viela ollut eika muutenkaan mitaan koulutusta,kaikki kantapaan kautta ja jostain googlen kautta tanne aikoinani eksyin,kun sain semmosen koneen milla vois vaantaa leffoja niin apuja ja neuvoja tarttin ja kiitos kaikille olen sita saanutkin. p.s pahoitteluni noista aakkosista tassa nappaimistossa ei vaan ole a eika o:ta, koska ollaan perheen kanssa turussa lomalla ja loysin hotlasta tammoisen tv internetin.(perhe uimassa ja faija norttailee...)hyvat kesan jatkot.
25-vuotias tietotekniikan mekaanikko. Opiskelen kolmattavuotta mediatekniikkaa. Asun ja opiskelen Ylivieskassa. Valmistumisen jälkeen muutan mahdollisimman nopeasti ja mahdollisimman kauas Suomesta.
Että tällainenkin lista, annetaas sitten inputtia. Vuosimallia 1976, jouluna kolahtaa 27v, yhden lapsen isä, synnyinpaikka Oulu, kotipaikka Lontoo. Koulutus: ylioppilas + 6kk Jyväskylässä yliopistoa ;-)
Ikä 24. Kotipaikka Jämsä. Kooklella tais löytyä tämä paikka noin 6kk sitten ja olen ainoastaan lukenut viestejä, mutta nyt tuli sitten eka kirjoitettuakin.
Jyväskylästä 34v. mies. Ammatiltani sähkömies. Tätä sivustoa seuraillut noin 2vuotta. Googlella löysin alkujaan sivuille kun DivX ohjeita etsiskelin. Nykyään kaappaan tv-ohjelmia koneelle ja siitä sitten video-cd:lle. Kone on Celeron 800Mhz, ei ole kovin nopeata hommaa tuo video pakkaaminen, mutta onnistuu kumminkin. Harrastan myös satelliitti juttuja. (3lautasta)
38 v, Lieto, mainosraataja. Pelannut kaikenlaisten tietomalaattorien kanssa jo vuodesta -öö, en muista enää- no joka tapauksessa vähintään vuodesta 1982 eli aikas kauan. Takana on toimintaa mikrotukihenkilönä usiaita kausia, plakkarissa on myös tietokoneasentajan ammattitutkinto (parin muun ammatin lisäksi). Leipä irtoaa kuiteskin mainosbisneksestä.