tuo cd-key homma toimii ainakin nyt niin, että sain sierra:lta postia - siinä oli kaikkea bla bla-systeemejä + linkki TAAS tuonne FEAR:n sivuille => sinne pitää nyt TAAS rekisteröityä.. täytä 2 3:sta "stepistä" - saat uuden sähköpostin jossa cd-avain.
Peli on siis suoraan F.E.A.R:in moninpeli, eli aivan samaa sisältöä kuin kaupasta ostettavassa mallissa. Eli yhtä kaunis tai ruma =)
ite tykkäsin tosta kovasti. Kaikin puolin komeeta ja toimivaa räiskintää. Toki kovin pitkään tota ei varmaan jaksa mut kun kerta ilmatteeks saa pelata ni mikäs siinä.
Torrenttina tuli yön aikana ja cd key tuli samantien rekisteröinnin yhteydessä. Kokeillaan nyt miltä vaikuttaa.
Ladattu ja testattu. Vähän pitää vielä grafiikoita hienosäätää. Lisäksi opetella, ketä kaikkia pitää ampua Jos et saa cd-keytäsi heti rekkauksen yhteydessä, mene joinfear.com -osoitteen "Forgot you cd-key"
joo..tuli eilen testattua, jostain syystä tärähdin DM servulle...öö Noh se oli deathmatchiä, pitää vain laittaa tuo ensiapu bindi johonkin fixumpaan paikkaan niin kyl se siitä. Mielenkiintoista oli se, että nuo cfg:t on hyvin "piilotettu" - en ainakaan heti löytänyt millä ne fiksusti avaisi jotta voisi sitä filua säätää - eli sitä mitä about kaikki css/1.6 ja ainakin sof2:n pelaajat tekevät. Varmaan parempi näin - onpa tasaväkisemmät cfg:t kaikilla, ettei niitä säätämällä saa liikaa etuja (ne jotka osaavat). ei ihan "ufo" mp, ei tosin pärjää sof2:lle Mutta olihan ilmainen JA pb on joten ihan positiivinen testaus..tuskin paljoa sitä jaksan "hakkaa".
Olihan tuo ihan testaamisen arvoinen (varmaan tulee pelattua enemmänkin ) varsinkin kun torrenttina tuli keskimäärin yli 800kt/s. CD-key:kin tuli noin minuutissa, joten ei valittamista.
hmm.. noh eilen tuli sitten pelattua "paljon" - tuo control point systeemi oli mielestäni paras, sääli vain että niitä mappeja ei kovin monta ollut, slow-mo sux, dm on dm aka "järjetöntä räiskintää". "Mielenkiintoista" oli että jengi paukutteli n. 20-50 pingeillä ja LAGAS aivan p*rkeleesti..about mahdotonta osua liikkuuvaan = warppaavaan kohteeseen. Johtunee paljolti pelin gfx-asetuksista = aina siistä, kuolleet jäävät näkyviin aika pitkäksi aikaa jne. eli vaatii aika paljon gfx-kortilta. Olo oli kuin olis pelannut vähän isompaa demoa, kivaa oli hetken sitten alkoi maistua pahassti puulta