ois kivaa tietää miten tonne FinPirates:in ylläpitoon .mun ip on ilmeisesti blokattu. laitoin kaverin kautta viestiä ylläpitoon mut kukaan ei vastannu.
Eli FinPirates ei tiedota siitä millon ovet ovat auki, ei edes omalle väelleen. Mutta senhän saat selville kun joka päivä käyt katsomassa että olisiko mahdollisuutta rekisteröityä.
Olis kyllä kiva jos tonne pääsis, Rautaporttiin sain tunnarin tuurilla mutta ei oo tuttuja tuolla finpiratesissa. Rautaportissa meno muuttui kun ilmeisesti ylläpidolla oli keskenään erimielisyyksiä. Julkaisujen laatu on heikentynyt verrattuna siihen mitä oli kesällä 2006. Parhaani olen tietysti yrittänyt mutta käyttäjäkunta on pienentynyt aika paljon.
Jumankauta.... nyt menee hermot finpiratesii, saatana jatkuvaa saa taistella noist saatanan bannaus jutuist!!!! Kysyin sieltä kaverin puolesta että miks hänet on heitetty ulos sielt, ja sanoivat että ei kuulemma oo potkittu pihalle, mutta jostain kumman syystä ei pääse kirjautuu sisälle vaikka IP ei ole bannattu enää... sanoo vaan että väärä salasana tai käyttäjänimi, vaikka kaikki tiedot on oikein?????? Ihme saatanan touhua tuol finpiratesil, ja itse lensin kanssa ulos koska yritin kokeilla toimiiko kaverin tunnus, ja PAM!!! ulos lensin minäkin. AIVAN NAURETTAVAA!!!!! olisi kiva päästä takasin sinne, kun ei ole mitää väärää tehny alunperinkää!!!!
MAXMAINIO! minulle kävi vähä sama homma kuin edelliselle kaverille, että kesken istunnon tunnukseni hävisi, ja olen yrittänyt saada sitä toimimaan, se näyttää että olen siellä sisällä vielä, ainakin minulle kerrottiin niin, mutta kun kirjotan oman käyttäjä tunnukseni ruutuun se sanoo että salasana/tai käyttäjänimi väärä, ota yhteys ylläpitoon, miten voin ottaa edes siinä vaiheessa yhteyden ylläpitoon? ja minää kun ostin vielä pari lottokuponkiakin tuossa vähä aika sitte, ja nytkö ne kaikki on poissa?? ratio oli yli 1,9 ja kaikki oli muuten ookoo, mutta istunto loppui yhtäkkiä, ja en päässyt enää takaisin sisään, ja kaikenlisäks kun yritin sisälle takasin, bannasitte IP:n ja se ei ollut kivaa? joten jos mitenkää voisitte siellä fiksata homman kuntoon, olisin kovin kiitollinen... KIITOS JO ETUKÄTEEN Terveisin: nimim. Riley1985
Joo mulle kävi sille et klikkasin jotain siellä sivulla ja sit tuli 403 Forbidden Unauthorized IP address. Enkä oo edes tehny mitään väärää siellä. Vähän vituttaa.