Jepp,jepp.Kohtahan on vuosijuhlat. Meneekös taas ensivuosikin samoissa merkeissä. Näin tänään. https://imgur.com/a/oCbBtpN
Vuosi sitten mietittiin aluksi, että kyllä se jouluun mennessä on korjattu. Kuinka väärässä sitä oltiinkaan.
Kukaan ei vaan huomannut arvioida, minkä vuoden joulun. Nyt enää en edes uskaltaisi arvailla sitä. Jotenkin tuntuu tästä tulleen pysyvä olotila foorumille.
No vielähän on jouluun aikaa reilut 2 viikkoa. Toivossa on hyvä elää,sanoi lapamato. Ei vielä heitetä kirvestä kaivoon. Tulee se joulu ensivuonnakin.
Niinhän siinä valitettavasti taitaa käydä. Melkeinpä yhtä paljon ottaa päähän myös se kuinka tätä asiaa on hoidettu, tai siis, väitetty hoidetun.
Koitetaan nähdä asiassa jotain positiivista. Nyt on edes yksi aihe, jota ne jäsenet, jotka vielä jaksavat roikkua täällä, voivat kommentoida, kun muissa ketjuissa on hiljaisempaa.
Toi oli tosi lyhyt katko, eli afterdawnin standardeilla mitään ei tapahtunutkaan. Jos et tehnyt sinä hetkenä mitään, et huomannut sitä. Mutta itse kun satuin aukaseen sivun just silloin. Ja sitä paitsi, eihän täällä oo mitään ongelmaa, ne on korjattu jo aikoja sitten kuten yllåpito on asian ilmaissut. Ja mainittakoon nyt, että tää on ainoa paikka koko pepun internetissä jossa mulla on ongelmia.
Olenkohan minäkin ollut aina "väärään aikaan" foorumilla kun en ole huomannut noita aiemmin mainittuja epäkohtia....?
@rane1958 Jos käyt katsomassa viestejä ajalta 5.12.2017 ja sitä ennen tästä ketjusta, niin ei mullakaan ollut ongelmia. Mutta mulla oli vähän tylsää niin päätin sit pistää tän ketjun pystyyn ja aika ajoin valittaa täällä. Kaikki nimimerkit tän Trinityn lisäksi on oikeasti mun alttereita joilla oon spämmännyt tätä ketjua vuoden verran. Piti jossain vaiheessa ihan uskottavuuden takia tulla pari kertaa muutamalla altterilla kertoon, että kaikki on hyvin ja ei mulla oo mitään ongelmia ja sen jälkeen tietysti jatkaa toisilla ongelmista spämmäämistä. Hyvää joulua toivottaen: Trinity & altterit.