Ihmeellinen! latailin tossa MySql:ää gentoo koneella ja buuttasin siinä sit tän koneen (winXP) joka jakaa netin tolle Gentoo koneelle niin multa tietty katkeski netti (tyhmä) tosta Gentoo koneesta. ja en oo päässy nettii enää sen jälkeen...?? mikähän siinä on? se ei taaskaan osaa muuttaa www-osotetta IP:ksi...! ja mulla on Gentoo koneessa domain namena MSHOME ja XPkoneella työalueena MSHOME en tiiä onko se sama asia? mulla on siellä /etc/resolv.conf tiedostossa nameserver 192.168.0.1 (boxinIP) search mshome.net sitten /etc/hosts tiedostossa 127.0.0.1 localhost LINUX <-(en tiedä mikä tossa pitää olla MSHOME, mshome.net tai root) ja adsl-setup on kunnossa! mutta voisiko siihen DNS kohtaan laittaa ton boxin IP:n (192.168.0.1) tai MSHOME tai mshome.net???
Oon buuttaillu ja käyny läpi noi conffit mutta en oo suorittanu tota komentoo... mutta sehän tulee samalla ku buuttaa. mikä toi PCMCIA on? sitä ei oo mulla asennettuna... en kai tarvi sitä jos se verkkokortin löytää.
Vielä tuosta PCMCIA:sta tulee tuollainen solvaus tuohon väliin kun suorittaa /etc/init.d/net.eth0 start *PCMCIA support detected *Starting pcmcia ... cardmgr[14008]: no sockets found! *cardmgr failed to start. Make sure that you have PCMCIA *modules built or support compiled into the kernel [!!] *Starting eth0 * Bringing up eth0 * dhcp * Running dhcpcd ... [ok] * eth0 received address 192.168.0.180 voiko tuo PCMCIA:n puute olla haittana netin toimimiselle?