Voisiko joku ''lainata'' serial coodiansa? (tai hommata jostakin ) mienaan latasin netistä eikö ''game fixit'' toimi niin jos sais jostain toimivan serialin niin olisin todella onnellinen
Tietääkö kukaan, minne gtan game savet menee kun on asentanut 1.0.3.0 patchin? Ennen oli jossain appdata ja sellanen pitkä polku, mutta nyt ei toimi enää sieltä. Omiin tiedostoihin on tullut uusi kansio, mutta kun siirsin savet sinne niin ei tunnista niitä. Vista on siis kyseessä.
uuden pätsin myötää savegamet löytyy helpommin kuin ennen. itellää ne on C:\Documents and Settings\masag\My Documents\Rockstar Games\GTA IV eli kannattaa ottaa varmuuskopiot niistä saveista ennen ku asentaa sen uusimman pätsin.
Menehän kauppaan ostamaan aito peli. Ei kukaan (toivottavasti) ole niin tyhmä, että antaisi omansa. Eikä niitä täällä kai saa edes jaella/linkata.
olen ostanu kyseisen pelin xboxille eikä kiinnostais uudellee ostaa pc:seelle. jos jostain sais toimivan crackin..........
Mulla ku pelaan GTA IV, aluks toimii medium asetuksil erinomaisesti, sit puolen tunnin kuluttua alkaa pätkiminen ja se lisääntyy ja lisäntyy. Voiko tässä olla kyse siitä, että liian vähän muistia? Kokoonpano mul: Näytönohjain: NVIDIA GeForce 9800, prossu AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+ 2.6GHz, tietääkseni nämä pitäisi riittää ja sitte muistia on tällähetkel se 2Gt.
Sulle on vissiin aiemmin jo sanottu, että tuo sun prossus ei TODELLAKAAN riitä GTA IV:lle. Usko jo, hyvä mies. Edit: Laita ihan kaikki asetukset minimiin ja kokeile pelata. Pyörii vähän paremmin, mutta näyttää paskalta.
Toimii se huonommillakin prossuilla. EDIT: Jos prossu ei riittäs, se pätkis heti. on ollu puhetta jostaki muistivuoto-ongelmasta, siitä päättelin et vois auttaa muistin lisäys.
Juu, toimii huonommillakin, mutta asetuksissa pitää "vähän" tinkiä. Itsekin yritin vielä joulukuussa pelata 6000+:lla ja 3GB:lla RAM:ia ilman suurempaa nautintoa. Toimi jotenkuten hetken aikaa ja sen jälkeen alkoi vitullinen lagi. Muistia tosiaan kannattaa lisätä.
En saa peliä toimimaan.. tulee tämmöne vikakoodi seculauncher failed to start application 2000 Neuvoja ???
Tuo seculaunch viittaa SecuRom-ohjelman virheestä. Ootko googleen laittanut tuota virhekoodia? Jos et, niin kiireenvilkkaa. Koita asentaa peli uudelleen, jos auttaisi.
itselläni on E5200 @2.5GHz kellotetu 3.125 ja näyttiksenä toimii ATI HD 4670 ja pelittää semi medium graffoil. ei lagaa yhtään
Mitenkäs minä sitten pelaan jotain 40fps (ilman lagia siis) tässä vielä asetukset. (sama kokoonpano (melkein) ?)
Vähän (jos huono kone). Se tarkoittaa näytön resoluutiota. yleensä n. 21.6" näytöillä on esimerkiksi (kuten minulla) 1680x1050 (60hz).
Jaa-a, ei voi tietää. Asetukset mulla oli suurinpiirtein samat, mutta kauaa ei pystynyt pelaamaan jotenkuten "siedettävästi". Edit: Tulikin mieleen, mulla oli muistaakseni silloin vielä vanha (paska) näyttis, että saattoi johtua siitä. GeForce 8600GTS 512MB Nyt pyörii säästä ja kuun asennosta riippuen ~25-109FPS seuraavilla asetuksilla: