Ostin tossa GTAIV-pelin PC:lle ja tuskallisen asennuksen jälkeen pääsin vihdoin pelaamaan. Heti ensimmäisessä tehtävässä, autonajossa, huomasin että kuvakulma pyörii itsestään, vaikka en paina mitään, eli peli käyttäytyy kuin työntäisin hiirellä vasemmalle jatkuvalla syötöllä. Tätä voi hillitä työntämällä vähän oikealle, mutta se on vaivalloista eikä sillätavalla pysty pelata. Eli kun en paina mitään, pyörii kuvakulma kokoajan vastapäivään. Miten saisin kuvakulman pysymään paikoillaan? E: specsit Intel Core2Quad E8200 ~2,33ghz Nvidia 9600gt 512mb 4gt ram 1000gb kovo vista home premium rotta on Logi G5 eikä missää muussa sovelluksessa oo mitää ongelmia
Okei, elikkäs pääsin pelailemaan "toiseen saareen" asti ilman ongelmia (mitä nyt fatal error toisinaan), mutta sitten alkoi kaatuilu. Parin minuutin pelaamisen jälkeen tulee ensin pieniä pätkäisyjä kunnes koko peli kaatuu. Intel E7300 @ 2,66GHz ATI Radeon HD 4850 1GB (Asus) 4GB RAM (WinXP 32-bit) Asetuksia olen pistänyt tosi pienelle, ainoastaan reson olen pitänyt 1680*1020
Gta iv ei käynnisty: Olen aktivoinut koodin, koneellani on servise pack 3, vähittäis vaatimukset täyttää kun asensin tänään näytönohjaimen nvidia GeForce 9500gt 512mb, latasin uudemman pathsin, mistä pystyisi päivittämään kajarit vaikka luulen että siitä ei johdu? Käynnistän pelin, kone alkaa latamaan äänekkäästi sitten työpöytä pysyy normaalina kuitenkin? Prosessori Intel core 2 Duo E7400 2.8ghz Muisti 2Gigaa ddr2 Näytönohjain nvidia GeForce 9500gt 512mb
Canyourunit sanoo että helposti menee yli minimin... Tollasta kato aattelin http://www.youtube.com/watch?v=_vR1nv5HgDQ Jos vielä paremmat osat mulla
Joko GTA IV tukee SLI näyttiksiä? Eli siis saan vaan toisen kortin muistit käyttöön ja toinen makaa aivan turhaan tuolla. Eli onko Rockstar puuttunut tähä ongelmaan?
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4600+ 2.41 GHz Fyysinen osoitelaajennus ja järjestelmä xp sp3 ja näillä toimii mull GTA IV.. että jos oot kattomassa ''IV konetta'' niin noilla osila pitäs klaarata
Hei te ketkä kysytte et toimiiko gta iv tämmösessä koneessa menkääTänne ja valitkää gta iv se kertoo toimiiko ja miten hyvin
Paljos teillä on FPS ku pelaatte GTA IV? Itel NVIDIA GeForce 9800 näyttis, AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+ 2.6GHz prossu, 3Gt keskusmuistia, Windows Vista 32bit ja service pack 2. FPS on siinä 10-20. Kaikki asetukset mediumilla, resoluutio maksimissa. Ei oikeastaan pätki ollenkaan, välissä tulee hetkiä jolloin hiukan pätkii, mutta ei se häiritse pelaamista. Haluaisin vain tietää paljo muilla tuo FPS on. EDIT: Saiskoha FPS nostettua, jos vaikka pienentäs resoluutiota tai jotain?
~25-50 FPS luokkaa. Meren yläpuolella lennellessä saarista poispäin katsellessa saattaa käväistä 160:ssä. Rojut sigussa.
Toimisiko tämmöisellä kokoonpanolla GTA IV , warfare ja jotain tulevia pelejä esim warfare 2 ja jotain muita. Näytönohjain: ASUS Radeon HD 4770 512MT, PCI-E. Keskusmuisti: 4GB 800MHZ DDR2 NON-ECC CL6 DIMM KIT2. Emolevy ASUS P5QL. Prosessori vaihtoehtoja: 1.INTEL E8400 CORE 2 DUO 3.0GHZ 1333/6M S775.. 2.Intel CORE 2 Quad Q8400 2.66GHZ 4M S775
Morjens Eli toimisko teidän mielestä GTA IV tämmösellä koneella: Asus N51Tp -AMD Turion X2 Utra Dual-Core Mobile ZM-84, 2,3 GHz -Käyttis Windows Vista 32-bittinen -Keskusmuisti 4 Gt -Näytönohjain Ati Mobility Radeon HD 4650, 1 Gt muistilla
Eipä noihinkaa oo aina sokeesti luottamista. Suuntaa antavia lähinnä. Ei se aina riitä, että minimin ylittää, jos sitä peliä aikoo "pelatakin"